quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zij mij denk ik
[..]
nee.. als er iemand: 'Willem II, stoere kerels' gaat zingen
ja, sommige snappen het wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:12 schreef jna het volgende:
[..]vrouwen
hoewel er best veel vrouwen bij Ajax zitten
ze komt uitquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, sommige snappen het wel.
Ach, ik vind het al leuk dat ze dit met me wil doen. Voetbal interesseert dr niets, maar voor mij wil ze dan wel mee.
jup..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ze komt uittilburg?
Goeie TT trouwens
stiekem lig ik al in bed
Ik ookquote:
foto foto foto!!quote:
weet ik of we in dezelfde supermarkt boodschappen doen etc.quote:
ze woont in de reeshof. En anders kan je op mijn hyves kijken. Zelfde username als hierquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
weet ik of we in dezelfde supermarkt boodschappen doen etc.
Gelukkig is de reeshof niet zo grootquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ze woont in de reeshof. En anders kan je op mijn hyves kijken. Zelfde username als hier
Zzup?quote:
ja dus.. als ze aan de andere kant van Tilburg woont is de kans dat ze in dezelfde supermarkt shopt niet zo groot he?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Gelukkig is de reeshof niet zo groot
Ben heerlijk aan het gamenquote:
Wait, ik had dus in al die tijd gewoon jouw hyves kunnen bekijken om de foto's van je vriendin te zien?!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ze woont in de reeshof. En anders kan je op mijn hyves kijken. Zelfde username als hier
uhm.. een aantal wel jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Wait, ik had dus in al die tijd gewoon jouw hyves kunnen bekijken om de foto's van je vriendin te zien?!![]()
* L.no slaat zichzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |