Is dat toeval of niet...?quote:
Zie mijn eerdere post: Autotron in Drunen en Nationaal Automuseum in Rosmalen hebben NIETS met elkaar te maken. Ze hebben jarenlang naast elkaar bestaan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:02 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben als puppie naar het Autotron in Drunen geweest en dat is later verhuist naar Rosmalen:
[..]
Kijk even op www.autotron.nl ...quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:10 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Zie mijn eerdere post: Autotron in Drunen en Nationaal Automuseum in Rosmalen hebben NIETS met elkaar te maken. Ze hebben jarenlang naast elkaar bestaan.
Ja fijn jongen. Vecht je dit even ergens anders uit.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:10 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Zie mijn eerdere post: Autotron in Drunen en Nationaal Automuseum in Rosmalen hebben NIETS met elkaar te maken. Ze hebben jarenlang naast elkaar bestaan.
Heb Lock, Stock and Two Smoking Barrels op dvd, beetje zelfde genrequote:Op woensdag 13 januari 2010 21:57 schreef BeamofLight het volgende:
Ja natuurlijk Snatch. En BrickTop was eigenlijk vraag 1. Echt, ga dat ding kijken!
Stand deel 1848
1 Ofyles2
3 tomtomaat
1 Crutch
8 Yankee
1 Njosnavelin
3 MadMaster
1 lubje25
1 Whiteguy
1 Hukkie
4 slaveloos
3 Mark
2 Rucebo
2 DiviFilius
4 RoofingBurner
2 nightcowboy
1 banaantjeEE
1 BeamofLight
uiteraardquote:
Uhm, het antwoord kwam van mijquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:09 schreef slaveloos het volgende:
[..]
uiteraard
Stand deel 1848
1 Ofyles2
3 tomtomaat
1 Crutch
8 Yankee
1 Njosnavelin
4 MadMaster
1 lubje25
1 Whiteguy
1 Hukkie
4 slaveloos
3 Mark
2 Rucebo
2 DiviFilius
4 RoofingBurner
2 nightcowboy
1 banaantjeEE
1 BeamofLight
stelletje allitereerders, ik haal jullie door elkaarquote:
MM +1quote:
Nee, wel een dame die 3 keer namens Nederland aan het Eurovisie Songfestival heeft meegedaan...quote:
Onder de naam 'Xandra' en met de eerste hair extensions in Nederland...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |