pas wel op voor de mijnen die daar liggenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:01 schreef mstx het volgende:
Mooi beest, maar ik zou hem wel platstampen als ik er een tegenkom!
Dat doen ze wel maar ze zijn hier nog niet ontdekt..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:02 schreef NoelGallagher het volgende:
Godzijdank komen die beesten hier niet voor
Volgens mij hebben nagenoeg alle spinnen op de wereld de beschikking over gif en zijn dus ook dodelijk. De meeste gelukkig alleen voor insecten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:55 schreef sanger het volgende:
Wat ik mis; is deze nu giftig/dodelijk?
dus de mijnen gaan af door de spinnen....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:49 schreef 0013379 het volgende:
...knip...
Het is echter maar de vraag hoe lang de reuzenspin nog kan overleven.
Mijnen
Veel diersoorten in de Israëlische zandduinen worden ernstig bedreigd door menselijke activiteit. Zo heeft de regering van Israel onlangs besloten om mijnen te plaatsen in het gebied.
Dat inderdaad.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:18 schreef Schunckelstar het volgende:
hij is idd erg mooi![]()
maar toch kom ik hem, en al zijn soortgenoten liever niet tegen
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:25 schreef Dagonet het volgende:
Okay, hij is groot, maar is een mijnenveld aanleggen niet een beetje overkill?
Mja, welke idioot gaat er nou midden in de zandduinen van de Arava-vallei in het zuiden van Israël met z'n bed lopen sjouwe!?..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:55 schreef Mes het volgende:
Je zal hem in je bed vinden!!
....lijkt me logisch,quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:01 schreef Tism het volgende:
[..]
Mja, welke idioot gaat er nou midden in de zandduinen van de Arava-vallei in het zuiden van Israël met z'n bed lopen sjouwe!?..
ja, ja dat is ook het eerste wat ik dachtquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:02 schreef NoelGallagher het volgende:
Godzijdank komen die beesten hier niet voor
Maw: GLOBAL WARMING!1!1!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:49 schreef 0013379 het volgende:
"Het is zeer ongewoon om een nieuw soort spin van dit formaat te ontdekken in dit deel van de wereld" verklaart hoofdonderzoeker Uri Shanas in het Amerikaanse tijdschrift Wired.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:48 schreef Nembrionic het volgende:
Een gigantische reuzenspin. Zou er dan ook een miniscule reuzenspin zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |