Hij "ziet" hem toch gamen? Hoe doe je dat 3 verdiepingen lager? Denk dat TS meer kabaal maakt dan hij zelf denkt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:57 schreef Rewimo het volgende:
Geluidsoverlast van drie verdiepingen hoger
En van de daartussenin wonende mensen hoor je niets over overlast? Ik zou volgende keer meteen met hem meelopen om te gaan luisteren in zijn flat. Dan kun je zelf horen of het geluid dat hij hoort wel bij jou vandaan komt. Ik denk dat er een goede kans is dat het geluid heel ergens anders vandaan komt.
Weet je wel hoe verschrikkelijk irritant geluidsoverlast is als je probeert te slapen omdat je de volgende dag moet werken? En dat keer op keer.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:54 schreef RAVW het volgende:
[..]
dit heeft mijn me twijfels gezet ... hij kan hij zien dat ik achter mijn pc zit als hij op 3 hoog woon.
Ja voor het raam kijken oke maar dat is een plek waar hij op dat tijdstip niet hoort te komen
Zeker omdat hij al wist volgens hem waar de hinder vandaan kwam.
Als de klager recht onder TS woont dan is er vermoedelijk sprake van een centrale ventilatiekoker waar het geluid doorheen gaat.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:09 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Heb je trouwens geen baan ofzo TS?
Ja, hij is teamspeak moderator van xboxlivequote:Op woensdag 13 januari 2010 13:09 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Precies!quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:57 schreef Rewimo het volgende:
En van de daartussenin wonende mensen hoor je niets over overlast? Ik zou volgende keer meteen met hem meelopen om te gaan luisteren in zijn flat. Dan kun je zelf horen of het geluid dat hij hoort wel bij jou vandaan komt. Ik denk dat er een goede kans is dat het geluid heel ergens anders vandaan komt.
die mensen moeten niet zo zeuren, met hun piano om 6 uur 's ochtends in het weekend. ben er al mee naar de gemeente geweest. en er mag "geluidoverlast" zijn tussen 8 's ochtends en 10 's avondsquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ook voor 10 uur hoeven je buren niet mee te genieten met je games hoor. Begrijp me niet verkeerd, ik speel ook erg graag schietspelletjes, en ik ben toch al slechthorend dus ik zou zeker de speakers harder willen zetten dan jullie maar ik heb ook een koptelefoon en daar gaat ie dan echt zo hard als ik wil.
Nee zo werkt dat niet. Je bent dan wettelijk misschien goed bezig maar beter goede buren dan kloteburen. Ik kan gelukkig goed met buurvrouw opschieten en wil dat zo houden. De vorige buurvrouw wasquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:57 schreef garriej het volgende:
[..]
die mensen moeten niet zo zeuren,
Dit dus.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:57 schreef Rewimo het volgende:
Geluidsoverlast van drie verdiepingen hoger
ja dat denk ook ook dat het eerder is ....quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:37 schreef Igen het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik heb ook een keer gehad dat de buurvrouw van twee verdiepingen lager klaagde dat mijn TV te hard zou staan. Ik kon dat niet geloven omdat ik het geluid nooit erg hard zette, dus toen hebben we het eens uitgeprobeerd. Mijn TV uit, stilte bij haar. Mijn TV aan, nog steeds stilte bij haar. Daarmee was duidelijk dat de geluidsoverlast ergens anders vandaan kwam en ik onschuldig was.
Maar dat werkt niet altijd. Sommige mensen worden zo boos van geluidsoverlast dat ze niet meer logisch kunnen nadenken, en dan maar een zondebok zoeken om hun frustratie op te uiten. Of die nou schuldig aan de overlast is of niet.
Heb je er iets op tegen om gordijnen te gebruiken? Dan is het probleem van 'gluren' opgelost. Waar ik woon zijn gordijnen algemeen geaccepteerd, dus ik neem aan dat niemand je raar aan gaat kijken als je de gordijnen dicht doet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:20 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja dat denk ook ook dat het eerder is ....
maar de vraag is en blijft ...
Waarom moet hij kijken of ik na een half uur nadat ik alles zacht heb gezet op zijn verzoek.
Als de herrie van iemand anders komt, dan blijft hij last hebben, ook al zet jij de muziek zacht hè. Misschien kwam hij daarom nog een keer kijken, maar dacht hij dat jij je niks van het geklaag aantrekt en durfde hij niet nog een keer aan te bellen, ofzo.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:20 schreef RAVW het volgende:
[..]
Waarom moet hij kijken of ik na een half uur nadat ik alles zacht heb gezet op zijn verzoek.
Dan nog eens even door mijn keukenraam heb staan kijken dat ik nog achter de pc zit ..
dat wist hij toch al bij het eerste gesprek.
Dus als het geluid was had hij ook gelijk aan kunnen bellen en niet doorlopen naar mijn keuken raam en dan kijken of ik achter de pc zit .. chatten of gewoon mail lezen kan je ook doen zonder geluid ..
..
dus de reden dat mijn pc aan stond is geen rede tot geluid overlast ...
maar hij maakte zich meer druk omdat mijn pc aan stond lijkt me
Hoezo komt hij kijken of de pc aan staat? Hij kwam toch opnieuw klagen? Je probeert nu van hem de boeman te maken terwijl jij snachts zit te gamen en juist wordt geacht stil te zijn en sociaal te gedragen voor je buren?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:20 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dan nog eens even door mijn keukenraam heb staan kijken dat ik nog achter de pc zit ..
dat wist hij toch al bij het eerste gesprek.
Dus als het geluid was had hij ook gelijk aan kunnen bellen en niet doorlopen naar mijn keuken raam en dan kijken of ik achter de pc zit .. chatten of gewoon mail lezen kan je ook doen zonder geluid ..
..
dus de reden dat mijn pc aan stond is geen rede tot geluid overlast ...
maar hij maakte zich meer druk omdat mijn pc aan stond lijkt me
Ja ik heb gewoon een baan voor de mensen die het willen weten maar ben een avond mens ik ga altijd rond 1 a half 2 naar bed.
En chatten en gamen doe ik altijd s avond al het hele jaar door.
En heb daar nooit klachten om gehad. ook al zit ik wel eens tot 3 uur s nachts
Heb net zelf even de test gedaan om 1 verdieping lager te gaan staan terwijl; mijn pc sound half open stond ... was niet was hoorbaarquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoezo komt hij kijken of de pc aan staat? Hij kwam toch opnieuw klagen? Je probeert nu van hem de boeman te maken terwijl jij snachts zit te gamen en juist wordt geacht stil te zijn en sociaal te gedragen voor je buren?
Maar zoals eerder gezegd, je zocht geen problemen en nu lijk je ze juist te willen zoeken? Doe niet zo eigenwijs en ga gewoon gezellig met de buurman mee om te kijken of het echt jouw "lawaai" is. Dit is de enige beste oplossing (behalve dan voortaan echt stil te gamen of helemaal niet meer te gamen).
Z5500 bedoel je zeker? Die heeft een flinke subwoofer? En wat betreft je vraag over het geleiden van geluid via bijv blokverwarming, ik ben slechthorend, iemand anders kan het beter beantwoordenquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:01 schreef RAVW het volgende:
[..]
Heb net zelf even de test gedaan om 1 verdieping lager te gaan staan terwijl; mijn pc sound half open stond ... was niet was hoorbaar![]()
Dus dan moet er toch iets van binnen uit komen als hij het ooit eens gehoord kan hebben ..
De pc stond die avond de helft zachter dan wat ik getest heb ...
Zo hard als ik hem nu getest heb doe ik hem normaal nooit aan zetten ..
Maar is het mogelijk dat je geluid hoort via en blokverwarming ?
het gaat hier over een logitech 5.1 set waar de twee achterste boxen niet aan gesloten zijn en dat had ik voor het nieuwe jaar altijd wel .
Ben je ook bij je onderburen binnen geweest om te luisteren? Want binnen hoor je het misschien wel. Dat weet je nu niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:01 schreef RAVW het volgende:
[..]
Heb net zelf even de test gedaan om 1 verdieping lager te gaan staan terwijl; mijn pc sound half open stond ... was niet was hoorbaar![]()
Dus dan moet er toch iets van binnen uit komen als hij het ooit eens gehoord kan hebben ..
De pc stond die avond de helft zachter dan wat ik getest heb ...
Zo hard als ik hem nu getest heb doe ik hem normaal nooit aan zetten ..
Maar is het mogelijk dat je geluid hoort via en blokverwarming ?
het gaat hier over een logitech 5.1 set waar de twee achterste boxen niet aan gesloten zijn en dat had ik voor het nieuwe jaar altijd wel .
Dat dus....ik had ook zulke bovenburen (met plavuizen, zonder demping, wat neit eens mocht van de VVE, maar waren aso's). Ik was in staat om hem overhoop te schieten en zijn banden lek te steken. Gelukkig zijn ze vorig jaar verhuisd en heb ik al een jaar 'normale' buren die ik ook wel eens hoor, maar van hun kan ik het meer hebben, omdat ze al vanaf het begin hebben aageven dat als wij overlast hebben we dit moeten/ mogen aangeven bij hun.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:09 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Weet je wel hoe verschrikkelijk irritant geluidsoverlast is als je probeert te slapen omdat je de volgende dag moet werken? En dat keer op keer.
Ik heb die situaties ook wel eens gehad. Dan zou je het liefst de veroorzakers te lijf gaan. Gevoelsmatig dan heh. Als je na drie keer diep ademhalen ze er op aanspreekt dan stopt het wel. Maar als het de volgende dag of een week later weer zover is.. Dan wordt het spreekwoordelijke lontje steeds korter.
En hij kan jou toch gewoon zien zitten zodra hij naar boven loopt om te klagen?
Ik zou het ook maf vinden als ik bij mijn buren meerdere stemmen hoor praten en blijkt dat er eigenlijk helemaal niemand op bezoek is. Wel eens van telefonie gehoord?
ben ook vaak slecht horend (ivm oorontstekingen )quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Z5500 bedoel je zeker? Die heeft een flinke subwoofer? En wat betreft je vraag over het geleiden van geluid via bijv blokverwarming, ik ben slechthorend, iemand anders kan het beter beantwoorden
Haha... Heb ik ook een keer gehad, dat mijn buurvrouw haar zoon boos aan de deur kwam, dat mijn tv veelste hard stond, en toen ik hem ook al nauwelijks hoorde terwijl ik haar ZAG schreeuwen wist ik dat er iets niet klopte.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:13 schreef RAVW het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |