Mag ik ook standaard bij die PM lijst?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:21 schreef T_Killer het volgende:
Stop de pers!
Beat_Providers-Intensive_Care-(A2R011)-WEB-2010-UKHx
A1 Intensive Care
B1 Magnetik
B2 Abandoned
Ik voorspel een PM in jullie inbox
Ik zal je er even bijzetten.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:50 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Mag ik ook standaard bij die PM lijst?
Superfilmpje! Zeer openhartig ook!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:53 schreef Quyxz_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Nieuwe XQhhz vid.
Bedanktquote:
Inderdaad, ik vond het wel leuk om te kijken. Geeft toch een mooi volledig beeld van een artiest met hoogte- en dieptepunten, die beiden zijn besproken.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:51 schreef ElDani het volgende:
[..]
Superfilmpje! Zeer openhartig ook!
Die beelden van Defqon 2004Best wel pijnlijk..
Vind het maar kutplaten van Krusaders...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:28 schreef T-Force het volgende:
Woohoo!! Ik heb Krusaders - Supernatural als promo![]()
Helaas vind ook ik m niet zo vet![]()
Maar achDJ Contest gisteren was wel leuk! Helaas niet door. 3 hardcore-dj's zijn door en die miss dutchlander. Ik kan er helaas niet veel meer van zeggen als wtf
![]()
Openen met Black High HeelsVerder beetje poep draaien enzo, maarja het blijft een lekker wijf zullen we maar zeggen
x2quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:50 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Mag ik ook standaard bij die PM lijst?
Die is er al een tijdje hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:28 schreef T-Force het volgende:
Woohoo!! Ik heb Krusaders - Supernatural als promo![]()
Dat is alweer bijna jaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:59 schreef Quyxz_ het volgende:
Live the moment komt pas uit in maart.
http://twitter.com/Scantraxxnl/status/8061694987
Kijk hem zitten, hij is veel te klein voor zon grote bakquote:Op zondag 24 januari 2010 00:43 schreef LeonH het volgende:
http://ping.fm/p/YQd86
Volgens mij rijdt Arjan ook wel in een aardige bak
En die nieuwe Beat Providers is weer
Maar nu mogen ze van mij wel Stereo Provides uitbrengen
Nooit gedacht van die voice overs in films..quote:
Hehe bedankt.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:12 schreef Sethje het volgende:
Quyxz_ en Treces welkom trouwens
Hebben we al een keer de mogelijkheid gehad om jullie op een party te treffen :p?
quote:Op zondag 24 januari 2010 12:17 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hehe bedankt.
Ik volg het topic al wel langer en post af en toe wel wat.
Maar ik heb nog geen echt grote feesten gehad. Ik heb een beetje het probleem dat van al die vrienden die ik heb () er bijna geen echt naar hardstyle luistert. Ze vinden het wel leuk voor af en toe een keer dus soms ga ik naar een kleiner feest, maar grote feesten vinden ze te duur, maar ze willen het wel ooit nog eens een keertje doen. Dus misschien krijg ik ze mee naar In Qontrol. Ze zouden er over nadenken zeiden ze gister.
Haha ja vooral als ze je wakker moeten makenquote:Op zondag 24 januari 2010 12:19 schreef poiuytr het volgende:
Heb je ook wel lef om wat in je drinken te gooien voordat je op moet voor een hele beslissende set in je leven.
Is toch een beetje inherent aan de scenequote:Toevallig ook wel eens een gesprek gehad met Villain over drugsgebruik onder de dj's en hij zei toen ook wel dat het wel eens voorkwam.
Haha dankje!quote:Op zondag 24 januari 2010 12:12 schreef Sethje het volgende:
Quyxz_ en Treces welkom trouwens
Hebben we al een keer de mogelijkheid gehad om jullie op een party te treffen :p?
Heb ze allebei geluisterd en is zeker ook een lekkere set maar mixtechnisch gezien vind ik die van zany zo lekkerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:10 schreef CrustyClown het volgende:
A2 heeft ook niet veel verkeerd gedaan hoor
Was ook lange tijd het enige feest van Q waarop ze dan jaarlijks stonden. Zat het net ff hun archief te checken en in 2009 hebben ze dan voor het eerst niet op Defqon gestaan maar stonden ze een feest later op XQ Holland.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:14 schreef Sethje het volgende:
A-Drive stond ook alleen maar op defqon omdat de pappie van 1 hun wethouder oid in almere iswelcome to the scene
x2. Hij haalt soms een beetje vreemde dingen uit maar enorm veel respect dat hij gezien zijn status over dergelijke dingen zo open en eerlijk praat.quote:
Hoewel het nu nog niet erg goed klinkt bevat het naar mijn bescheiden mening zeker potentieelquote:Op zondag 24 januari 2010 13:10 schreef Luman het volgende:
Zouden jullie een snippet van m'n track willen raten
http://soundcloud.com/d16/luman-ffffffuuuuuuuuuuuuu
Redelijk agressief denk ik zelf.
quote:Zo dat waren al mijn bij elkaar gespaarde meningen van het afgelopen weekend![]()
Wel een vet geluid, maar zou er minder galm in doen. Klinkt nu wat te druk/onoverzichtelijk, en die rides eruit halenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:10 schreef Luman het volgende:
J.. Jongens
Zouden jullie een snippet van m'n track willen raten
http://soundcloud.com/d16/luman-ffffffuuuuuuuuuuuuu
Redelijk agressief denk ik zelf.
Note: normaal maak ik Dubstep en Hiphop.
Op die dvd, zo vet als je 'm dan ineens herkent. Was te verwachten dat dit stukje eens terug zou komen.quote:
Ik vond gisteravond ook een 'oude' cd in mijn auto. Stond alleen een punt op, want deze jongen is soms een beetje te lui om tracklistjes te maken enzoquote:Op maandag 25 januari 2010 08:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Op die dvd, zo vet als je 'm dan ineens herkent. Was te verwachten dat dit stukje eens terug zou komen.
En luister wat hij zegt op 9:25. "je hebt herkenning nodig om los te gaan!"
Dat zeg ik GVD al jaren.Waarom elke keer die nieuwste platen erop die niemand nog gehoord heeft
En op het einde van het interview zeggen dat mensen die van nieuwe tracks houden hun avond kunnen krijgen.....beetje tegenstrijdig...
En de Prophet is die breaks dus zat..... ene kant wel mee eens.
En een oude set die mijn hart sneller deed kloppen in de auto: Tatanka @ Towmorrowland 2006
Doe's even tracklistje maken..quote:Op maandag 25 januari 2010 08:48 schreef CrustyClown het volgende:
Ik vond gisteravond ook een 'oude' cd in mijn auto. Stond alleen een punt op, want deze jongen is soms een beetje te lui om tracklistjes te maken enzoMaar goed, ik knal die cd in mijn hippe bak. En tot mijn verbazing, knalt er iedere 2 minuten een nieuwe kneitervette plaat uit de speakers.
Blijkbaar heb ik paar jaar geleden geprobeerd een ClimaxMixCDtje in elkaar te zetten ofzo. Het mixwerk laat her en der nog wel wat te wensen over, maar wel super om weer eens zoveel knallers achter elkaar te horen, niks breakje. Hoogtepunt na hoogtepunt!
Hij gaat lekker door met nummers verkrachtenquote:Op maandag 25 januari 2010 12:31 schreef NLS04 het volgende:
Brennan heart![]()
![]()
![]()
Na in the end nu deze verkrachting van bryan adams.
Het is de laatste tijd sowieso echt helemaal drama met hem. Ook dat Reverze anthem is werkelijk te erg voor woorden. Nu heeft hij verschrikkelijk zwakke en houterige kicks en nog steeds dezelfde synths. Een beetje variatie mag wel hoor! (al die die "Blademasterz-kick" toch altijd wel fijn).quote:Op maandag 25 januari 2010 13:01 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Hij gaat lekker door met nummers verkrachten![]()
Beter gaat hij weer nummers maken als: Payback, Revival X, No harder rmx, memento etc
T was iig een verdomd mooi avondje.. K was redelijk gaar dat was jammer, maar ik heb me iig prima vermaakt. Wat jij Harm?..... Harm?..... Haareem!!??quote:Op zondag 24 januari 2010 16:32 schreef T_Killer het volgende:
Die mailinglist bijwerken is eigenlijk het werk van onze luie moderator. Gister zwaar avondje gehad in de ZAK Harm?
quote:Op maandag 25 januari 2010 12:31 schreef NLS04 het volgende:
Brennan heart![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 januari 2010 12:31 schreef NLS04 het volgende:
Brennan heart![]()
![]()
![]()
Die platen heeft Fabian niet gemaaktquote:Op maandag 25 januari 2010 16:40 schreef LeonH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMG wat slecht!
Hup Fabian, terug naar je hokje en kom er maar weer uit totdat je weer aan de kwaliteit van Revival X en Evolution of Style zit!
Oh men wat ging ik hard toen hij deze inzette op Qlimax.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:31 schreef NLS04 het volgende:
Brennan heart![]()
![]()
![]()
Wie wel? Kabouter Wesley?quote:Op maandag 25 januari 2010 17:44 schreef Equites het volgende:
[..]
Die platen heeft Fabian niet gemaaktBH is echt een eerste klas prutser gewoon. Een heel album vullen met dezelfde synth verdiend wel een lintje
![]()
Krusaders bij Scantraxx. Waar zijn ze mee bezig? Ik zie niets speciaals in die 3 tracks van hun, er loopt veel beter spul rond zonder label. Gemiste kans.
Inderdaad zat t net ook op te zoeken op Discogs maar is nergens meer te vinden.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:19 schreef 16meter het volgende:
was met ene Cornelius dacht ik, maar Fabian (?) heeft de producer credits van die tracks op discogs verwijdert.![]()
Eerst stond het er wel.
Het is duidelijk minder geworden sinds hij alleen produceert.
maar hij komt in ieder geval zeker uitquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:59 schreef Quyxz_ het volgende:
Live the moment komt pas uit in maart.
http://twitter.com/Scantraxxnl/status/8061694987
verschrikkelijk kots en niks anders!quote:Op maandag 25 januari 2010 12:31 schreef NLS04 het volgende:
Brennan heart![]()
![]()
![]()
Evolution Of Style, wat een juweeltje was en is datquote:Op maandag 25 januari 2010 16:40 schreef LeonH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMG wat slecht!
Hup Fabian, terug naar je hokje en kom er maar weer uit totdat je weer aan de kwaliteit van Revival X en Evolution of Style zit!
ben nieuwsgierig, heb je er foto's van? en eventueel ook van hoe ze in je oor zitten?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:24 schreef ElDani het volgende:
Ik heb net mijn nieuwe exinores binnen! Deze zijn iets kleiner, dus passen ook beter. Ze gaan wel erg stroef mijn oor binnen, dus ik moet dat "glijmiddel" inzetten wat ze erbij gegeven hebben. Ze zitten ook wel aardig diep, je voelt wel dat hij echt tegen je trommelvlies aanzit. Voor de rest gaat hij er nu wel normaal in!
Dat was met de huidige DJ Thera, bekend van http://www.theracords.com/quote:Op maandag 25 januari 2010 19:19 schreef 16meter het volgende:
was met ene Cornelius dacht ik, maar Fabian (?) heeft de producer credits van die tracks op discogs verwijdert.![]()
Eerst stond het er wel.
Het is duidelijk minder geworden sinds hij alleen produceert.
Hij zit nu net zoals bij iedereen hoor, maar die vorigen staken een stuk verder uit dan bij andere mensen. Dat bleek dus niet goed te zijn, want ze vielen uit. Nu zitten ze een stukje dieper, normaler zeg maar.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:06 schreef ReMcOrE het volgende:
ben nieuwsgierig, heb je er foto's van? en eventueel ook van hoe ze in je oor zitten?
Wist niet dat Revival X ook nog samen met Heart/Thera was gemaakt..quote:Op maandag 25 januari 2010 21:27 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat was met de huidige DJ Thera, bekend van http://www.theracords.com/
Ik meende dat dit alleen de Brennan & Heart tracks betrof, en dat de eerdere Brennan Heart tracks met iemand anders samen werden geproduceerd. Wat 16 meter zegmaar ook zei.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:27 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat was met de huidige DJ Thera, bekend van http://www.theracords.com/
ja, revival x, get wasted, etc..quote:Op maandag 25 januari 2010 21:44 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik meende dat dit alleen de Brennan & Heart tracks betrof, en dat de eerdere Brennan Heart tracks met iemand anders samen werden geproduceerd. Wat 16 meter zegmaar ook zei.
Zat beetje foto's terug te kijken en volgens mij waren er alleen maar mensen die je in het echte leven liever niet tegen komt. Echt wat voor uitschot allemaal op die foto's staan is niet te verklaren.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:24 schreef Koepert het volgende:
[..]
T was iig een verdomd mooi avondje.. K was redelijk gaar dat was jammer, maar ik heb me iig prima vermaakt. Wat jij Harm?..... Harm?..... Haareem!!??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |