Ja sorryquote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 10:16 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Ja sorry
Als je wat gedronken hebt zet je eens wat op een forum.
Maar de uitslag:
Heul geen 30 minuten. Was heul niks
Kreeg m niet eens omhoog
quote:Op zondag 17 januari 2010 10:16 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Ja sorry
Maar de uitslag:
Kreeg m niet eens omhoog
Hij had z'n PTO vergeten in te schakelenquote:Op zondag 17 januari 2010 10:16 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Ja sorry
Maar de uitslag:
Kreeg m niet eens omhoog
Daar vraag je dan ook omquote:
[Anne] Dit is offtopic[/Anne]quote:Op zondag 17 januari 2010 22:40 schreef druppelkut het volgende:
Verrekte klote pijltjes
heb ik een keer kans op een finaleplek in een tournooitje, verzaak ik in de halve finale
ik gooi 4e divisie, waarvan ik verloren heb 2e. Had ik m'n dubbel maar geraakt in 1 pijl, had ik in de finale gestaan.
Helaas maar 115 euro prijzengeld.
Ik had wel een leuke poule om in te starten.
1 Eredivisie, 1 eerste divisie en 2 tweede divisie en ik zei de gek. Alles gewonnen in de poule. Slechts 1 leg afgegeven
Da's offtopic,je moet zeggen: Owwww god, dat wordt weer een IVW-controlequote:Op zondag 17 januari 2010 23:49 schreef Sounddragon het volgende:
Owwww god.. dit wordt weer een topicreport
Ook goedemorgenquote:Op maandag 18 januari 2010 05:27 schreef druppelkut het volgende:
Goede morgen heren
zo maar eens de aanhanger aanpikken en rijden
quote:Op maandag 18 januari 2010 06:14 schreef Pas259 het volgende:
Als ik mag vragen, wat verdient een vrachtwagen chauffeur eigenlijk? en een internationale?
Wat zij zegt; en ga FF zitten als je kijktquote:Op maandag 18 januari 2010 06:32 schreef druppelkut het volgende:
Zoek de CAO maar eens op. Daar staat het toT op de cent nauwkeurig in.
Ik wil weten wat je er ongeveer netto aan overhoud inclusief toeslagen en dergelijke.quote:Op maandag 18 januari 2010 08:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Wat zij zegt; en ga FF zitten als je kijkt
Mogguh allen![]()
En gemiddeld met overuren?quote:Op maandag 18 januari 2010 08:41 schreef druppelkut het volgende:
Daar zit zoveel verschil in.
Wat voor auto rijd je, hoe lang heb je ervaring, waar rij je (nationaal/internationaal), eigen vervoer, etc.
Ik rijd alleen maar eigen vervoer, nationaal en hou ongeveer 1500 netto over excl. overuren.
In mijn fulltime tijd: dat dus. Maar wel zonder blikken of blozen 75+ uur in de week trappenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |