We zaten te denken aan ladekasten.. Aangezien door de lambrisering hier een hoge kast altijd zo'n 10 tot 15 centimeter van de muur zou moeten staan.. en ook nergens mooi an staan.. Een ladenkastje zou nog mooi als soort tafeltje kunnen dienenquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als je geeneens geld voor n laptop hebt kan je beter wat kartonnen dozen stapelen als kast, zijn niet goedkoop bij de ikea
Ja zoiets zouden we dan moeten gaan kijken.. Maar ik denk dat hij het nog wel gewoon gaat doen hoor.. er is echt een minuscule hoeveelheid in de laptop terecht gekomen..quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
Over die laptop, heb je geen algemene aansprakelijkheidsverzekering Yash? Mijn zusje heeft ook al een paar keer de telefoon van men vriend in de wasmachine / de koffie gedouwd
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja zoiets zouden we dan moeten gaan kijken.. Maar ik denk dat hij het nog wel gewoon gaat doen hoor.. er is echt een minuscule hoeveelheid in de laptop terecht gekomen..
Bedoel je btw niet van haar vriend
ik zat te denken aan mijn kast, kostte rond de 600 ofzoquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
We zaten te denken aan ladekasten.. Aangezien door de lambrisering hier een hoge kast altijd zo'n 10 tot 15 centimeter van de muur zou moeten staan.. en ook nergens mooi an staan.. Een ladenkastje zou nog mooi als soort tafeltje kunnen dienen
[ afbeelding ]
Is bijvoorbeeld 50 euro.. valt toch best mee?
Een kast halen kun je beter bij de Praxis ofzo, gewoon een simpel ding.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als je geeneens geld voor n laptop hebt kan je beter wat kartonnen dozen stapelen als kast, zijn niet goedkoop bij de ikea
ik heb ook expres een mooie kast gekocht ipv een simpel dingquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een kast halen kun je beter bij de Praxis ofzo, gewoon een simpel ding.
Ik weet wel wat voor kast ik later in m'n slaapkamer wil. Maar die zijn duur en dat schiet nu niet op natuurlijk
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als we straks echt ooit eens een appartementje/huisje/whatever hebben komt er wel zo'n mooie (en dure) systeemkast in jaNu voorlopig nog niet
Ik zou pas dure dingen kopen als ik een eigen huis had, smaak verandert en ook niet alles past binnen een huis.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb ook expres een mooie kast gekocht ipv een simpel ding
Mja daar had ik indertijd het geld niet voor en wat ik nu heb is prima functioneel. Wat in m'n volgende toko komt zie ik nog wel en is pas aan de orde als ik weer ga verhuizenquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb ook expres een mooie kast gekocht ipv een simpel ding
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:21 schreef LastRequest het volgende:
http://theoatmeal.com/comics/printers dan maar
Je hebt nog nooit meer dan 2 tentamens op een dag gehad?quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Great, ik zit net gemotiveerd te bedenken, dat stel als ik in augustus geen hertentamens hoef te doen van aankomend semester.. ik misschien wel een vak van het eerste semester zou kunnen doen.. Zie ik net dat twee tentamens op dezelfde dag gaan vallen.. Hoop dat dat nog aangepast wordt, en anders dat ze niet op hetzelfde tijdstip zijn.. Alhoewel ik me afvraag hoe ik twee tentamens op 1 dag ga maken..
Hoiquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik ben weer eens gemotiveerd om de stof "nu echt" bij te gaan houden. Ben benieuwd hoe goed het me dit jaar lukt
Vette shit manquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:42 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb deze gekocht: (kleur en deuren kloppen, alleen de afmeting is iets anders
[ afbeelding ]
Restcep! Ik kook echt nooit voor meer dan twee dagen tegelijk. Ben ook een goede eenpersoonsklant van de appie, moet ik zeggen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
3 Uur begonnen met koken :p
resultaat:
- 3 grote porties wortelstamp in de vries,
- grote verse worst in 5en gesneden en ook naar de koude donkere kast
- spaghetti met lekkere saus, ook genoeg nog voor 2-3 porties in de vries!
en de boodschappen zijn ook veel veel kwaliteit voor weinig geld
hele vrieskist is nu vol
klinkt als onze printerquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
hier kwam mijn spaghetti spontaan terug op mijn bord van het lachen
Herkenbaar. Volgens mij sterf ik ook gedeeltelijk af als ik ga optellen hoeveel ik per maand aan eten uitgeef. Bij de Appie let ik al amper op, maar daar bovenop haal je natuurlijk wel eens een frietje of een bakje vis en bovendien vreet ik ook nog drie dagen per week op stage, เ vier euro per dag.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik lijk wel een huismoederGing alle aanbiedingen af
maar dat scheelt echt wel veel geld hoor... Kwam een beetje tot inkeer toen ik zag dat er per maand zon 100 euro op ging aan"even wat lekkers halen" in de super en de friettent
Missie geslaagd tentamen verknald!quote:
Zie het als positief: je bent dus heel enthousiast en je wil heel graag een hoop overbrengen. Door de goede punten eruit te halen en er 20 minuten van te maken, kan het een mooie vlot, dynamisch verhaal wordenquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:03 schreef Sander het volgende:
Ik heb 20 minuten voor mijn afstudeerpresentatie. Ik heb net een uur staan praten tegen mezelf. Dat wordt inkorten
Mooi kut. Binnenkort een nieuwe kans? Scheelt in elk geval dat je al voorbereid was daaropquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Missie geslaagd tentamen verknald!
Booooh dat kan ik echt niet. Ik vind het sowieso al retesaai en kan niet dagen van tevoren bepalen wat ik wil eten. Daar heb ik echt zo'n grenzeloos burgerlijkheidsidee bij, nog even los van het feit dat ik amper tijdens openingstijden van de Lidl tijd heb. En als ik tijd heb, heb ik geen zinquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:55 schreef motorbloempje het volgende:
Daarom maken wij Weekmenu's en gaan we naar de Lidl
Ik had er niet echt voor geleerd, omdat ik de laatste tijd knetterbrak ben. Wanneer de her is moet ik nog even bekijken. Het zag er in ieder geval wel uit als een haalbaar tentamen als je er voor geleerd had. Hopelijk dan maar in de her.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:21 schreef Mikkie het volgende:
Mooi kut. Binnenkort een nieuwe kans? Scheelt in elk geval dat je al voorbereid was daarop. Ik mag volgende week. Heb wel een paar dagen vrij genomen van stage om te leren, maar dan nog vrees ik het ergste...
[..]
Dat soort filmpjes stikt het van op youtubequote:Op woensdag 13 januari 2010 21:22 schreef IrishBastard het volgende:
http://www.youtube.com/user/HumanimalAlex#p/u/1/38PPxQMVPA0
Wtf!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |