abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76759143
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:18 schreef Mikkie het volgende:
Goed dat je de knoop hebt doorgehakt, Yashi. Als jij er maar achter staat en gemotiveerd bent, dat is wat telt .
[..]

Waar is de stageprinter als je 'm nodig hebt? .

Kun je niet gewoon alleen de conclusies printen? Da's waarschijnlijk nog genoeg, maar niet zo belachelijk veel.
Dat rapport is zooooo kansloos, zooooo erg laat, zooooo stereotiep nederlandse ambenaren troep, zooooo'n geldverspilling.... Why cry over spilled milk
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 13 januari 2010 @ 13:22:44 #104
192683 AMDB
Visionair.
pi_76759204
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:21 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dat rapport is zooooo kansloos, zooooo erg laat, zooooo stereotiep nederlandse ambenaren troep, zooooo'n geldverspilling.... Why cry over spilled milk
Het rapport is zeker wel nuttig, ware het niet dat Balkenende de helft van de conclusies weer aan het tegenspreken is. Ontzettende faalhaas is ie, hij moet écht opstappen om dit rapport.

Typisch politiek weer...onafhankelijk onderzoek laten instellen maar de resultaten tegenspreken.
  woensdag 13 januari 2010 @ 13:24:48 #105
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_76759289
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:21 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ja, why cry over spilled milk. Laten we vooral de politiek niet ter verantwoording roepen zeg . "Nee nee, gebeurd is gebeurd". Hoeveel miljard heeft die bende ons inmiddels gekost? Niet bepaald een zuinig plasje melk.
  woensdag 13 januari 2010 @ 13:25:06 #106
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_76759308
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:18 schreef Mikkie het volgende:
Goed dat je de knoop hebt doorgehakt, Yashi. Als jij er maar achter staat en gemotiveerd bent, dat is wat telt .
[..]

Waar is de stageprinter als je 'm nodig hebt? .
Precies
quote:
Kun je niet gewoon alleen de conclusies printen? Da's waarschijnlijk nog genoeg, maar niet zo belachelijk veel.
Heb ik nu gedaan, ook zes kantjes. De rest lees ik wel op mijn laptop.
pi_76759368
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:22 schreef AMDB het volgende:

[..]

Het rapport is zeker wel nuttig, ware het niet dat Balkenende de helft van de conclusies weer aan het tegenspreken is. Ontzettende faalhaas is ie, hij moet écht opstappen om dit rapport.

Typisch politiek weer...onafhankelijk onderzoek laten instellen maar de resultaten tegenspreken.
Ja het is allemaal balkenendes schuld, ga toch weg de Hoop-scheffer (of hoe heet die faalhaas) heeft spul verzwegen voor hem en dan is het ZIJN schuld? That kite won't fly. En nee, dit is geen kabinets crisis waard, echt niet. Too little too late.
  woensdag 13 januari 2010 @ 13:27:47 #108
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_76759414
Het is niet Balkenendes schuld, maar hij is nu wel verantwoordelijk, zo werkt het nou eenmaal. Is krom hoor, dat ben ik wel met je eens.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  woensdag 13 januari 2010 @ 13:27:52 #109
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_76759421
Ze zijn overigens 'too late' omdat Balkenende het tegenhield. Conclusie 1 in het rapport
pi_76759446
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:27 schreef Mikkie het volgende:
Het is niet Balkenendes schuld, maar hij is nu wel verantwoordelijk, zo werkt het nou eenmaal. Is krom hoor, dat ben ik wel met je eens.
Het is wel zijn schuld, het is niet de schuld van de coalitie.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_76759485
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:26 schreef HostiMeister het volgende:
Ja het is allemaal balkenendes schuld, ga toch weg de Hoop-scheffer (of hoe heet die faalhaas) heeft spul verzwegen voor hem en dan is het ZIJN schuld? That kite won't fly. En nee, dit is geen kabinets crisis waard, echt niet. Too little too late.
Is niet waar, JP en Jaaps gedachten waren 'synchroon' en daarom heeft JP niet ingegrepen. Ze hebben telefonisch veelvuldig contact gehad.
  woensdag 13 januari 2010 @ 13:31:40 #112
192683 AMDB
Visionair.
pi_76759555
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:26 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Het gaat om fucking politieke steun aan een OORLOG, niet om politieke steun voor één of ander schlemielig dingetje. OORLOG ja. Dat is Balkenendes verantwoordelijkheid, en ook die van De Hoop Scheffer ja. Balkenende mag zulke dingen niet door alleen de minister van BuZa laten beoordelen.

Ze hebben steun gegeven aan een oorlog die volkerenrechtelijk niet ok was en waar selectief bewijs voor is gebruikt. Oprotten dus.
  woensdag 13 januari 2010 @ 13:31:54 #113
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_76759563
Hmmm, deze discussie wordt me te moeilijk. Ik weet er geen fuck van namelijk . Vanavond maar even de krant bijlezen...
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_76759608
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:31 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, deze discussie wordt me te moeilijk. Ik weet er geen fuck van namelijk . Vanavond maar even de krant bijlezen...
IB:

Wat hij zegt
pi_76759618
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:31 schreef Mikkie het volgende:
Ik wilde net zeggen, iemand die even een samenvatting kan geven?
Ik ben druk aan het studeren en mis alles
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_76759641
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:27 schreef Sander het volgende:
Ze zijn overigens 'too late' omdat Balkenende het tegenhield. Conclusie 1 in het rapport
Luister we wisten allemaal dat Sadam Hoessein geen wapens had, en toch wilde Amerika binnenvallen, wat doe je dan als bondgenoot? Precies meehelpen. Dat het geld heeft gekost weet ook iedereen, maar wat hebben we er aan overgehouden? Goede relaties met Amerika die in the long run dat geld meer dan genoeg weer kunnen terug geven dankzij de relatie die we hebben en de handelscontracten die we er aan overhouden.

Dat Saddam weg moest was duidelijk, en dat Nederlanders dan weer gaan janken over geld (zeker nu in de recessie) is ook weer typisch.
pi_76759645
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:31 schreef AMDB het volgende:
Het gaat om fucking politieke steun aan een OORLOG, niet om politieke steun voor één of ander schlemielig dingetje. OORLOG ja. Dat is Balkenendes verantwoordelijkheid, en ook die van De Hoop Scheffer ja. Balkenende mag zulke dingen niet door alleen de minister van BuZa laten beoordelen.

Ze hebben steun gegeven aan een oorlog die volkerenrechtelijk niet ok was en waar selectief bewijs voor is gebruikt. Oprotten dus.
Wel een bazenactie van Jaap, met een paar ambtenaren de beslissing nemen in een informeel gesprek van een klein uurtje en de premier vervolgens compleet omver lopen. En 't werkt ook nog.
pi_76759683
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:33 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Luister we wisten allemaal dat Sadam Hoessein geen wapens had, en toch wilde Amerika binnenvallen, wat doe je dan als bondgenoot? Precies meehelpen.
Achteraf lekker makkelijk praten, dat wisten we toen niet.
  woensdag 13 januari 2010 @ 13:35:28 #119
192683 AMDB
Visionair.
pi_76759704
quote:

[..]

Luister we wisten allemaal dat Sadam Hoessein geen wapens had, en toch wilde Amerika binnenvallen, wat doe je dan als bondgenoot? Precies meehelpen. Dat het geld heeft gekost weet ook iedereen, maar wat hebben we er aan overgehouden? Goede relaties met Amerika die in the long run dat geld meer dan genoeg weer kunnen terug geven dankzij de relatie die we hebben en de handelscontracten die we er aan overhouden.

Dat Saddam weg moest was duidelijk, en dat Nederlanders dan weer gaan janken over geld (zeker nu in de recessie) is ook weer typisch.
Nederland kan zich ook prima staande houden zonder als een schoothondje achter de VS aan te lopen. Er zijn zat andere landen die dat ook kunnen. Nederland blijft zijn ideale handelspositie toch wel behouden.
  woensdag 13 januari 2010 @ 13:36:25 #120
192683 AMDB
Visionair.
pi_76759743
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:34 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

AIVD en MIVD hebben zelf geen materiaal, en het materiaal dat ze wel hadden wees nergens op wapens. Ook het materiaal van buitenlandse inlichtingsdiensten was ontoereikend om een oorlog te beginnen...
pi_76759755
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:34 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Als ze er wel waren was het alleen maar meer een reden geweest om Amerika te steunen, snap je punt niet helemaal
pi_76759783
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:35 schreef AMDB het volgende:

[..]

Nederland kan zich ook prima staande houden zonder als een schoothondje achter de VS aan te lopen. Er zijn zat andere landen die dat ook kunnen. Nederland blijft zijn ideale handelspositie toch wel behouden.
Vast ja, wij zijn namelijk nog steeds die handelsmacht die we 250 jaar geleden waren
pi_76759804
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 10:02 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Ik ben komende week ergens alweer een jaar mod .
ik in feb dacht ik
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_76759814
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:36 schreef AMDB het volgende:

[..]

AIVD en MIVD hebben zelf geen materiaal, en het materiaal dat ze wel hadden wees nergens op wapens. Ook het materiaal van buitenlandse inlichtingsdiensten was ontoereikend om een oorlog te beginnen...
Onze gegevens bestonden uit vertegenwoordigers (gewoon legale en aanwezige) daar. En 'ontoereikend' is een moeilijk begrip, de Engelsen / Amerikanen schreeuwden toen moord en brand dat Sadam ze wel had.
pi_76759864
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:36 schreef AMDB het volgende:

[..]

Ja klopt, ik sta dan ook niet achter de reden waarom die oorlog is begonnen, het was gewoon glashard liegen om de massa achter je te krijgen. Daar gaat het bij mij dan ook niet om, het regime van een tiran kun je als goeddenkend wezen gewoon niet tolereren jammer dat je er dan om moet liegen om het te bewerkstelligen.
  woensdag 13 januari 2010 @ 13:39:24 #126
192683 AMDB
Visionair.
pi_76759871
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:37 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Vast ja, wij zijn namelijk nog steeds die handelsmacht die we 250 jaar geleden waren
Nee dat niet. Maar Nederland staat internationaal qua handel en logistiek nog steeds erg hoog. En om die te behouden hoeven we echt niet achter de VS aan te lopen...

Ik ben trouwens geen Balkenende-hater. Maar op basis van dit rapport moet hij gewoon opstappen.
pi_76759908
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:39 schreef HostiMeister het volgende:
Ja klopt, ik sta dan ook niet achter de reden waarom die oorlog is begonnen, het was gewoon glashard liegen om de massa achter je te krijgen. Daar gaat het bij mij dan ook niet om, het regime van een tiran kun je als goeddenkend wezen gewoon niet tolereren jammer dat je er dan om moet liegen om het te bewerkstelligen.
Je zou nu Iran ook aanvallen omdat 't een kutregime is?
  woensdag 13 januari 2010 @ 13:40:38 #128
192683 AMDB
Visionair.
pi_76759918
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:39 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dat dus. Ik ben zelf ook niet per sé tegen de oorlog. Het is puur het liegen.
  woensdag 13 januari 2010 @ 13:41:11 #129
192683 AMDB
Visionair.
pi_76759944
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:40 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Iran is volkerentechnisch een heel ander verhaal dan Irak. Die redden zich wel denk ik.
pi_76760029
swarma spam hoer
pi_76760059
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:40 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Dat valt reuze mee in vergelijking met het regime van Saddam, hij was gewoon een tiran, in Iran zijn vrijheden binnen hun regime omdat ze de Sharia hanteren. Dat is heel anders dan een totalitaire dictator die een hele natie in ijzeren grip heeft. Ik ben het er niet mee eens, maar ik begrijp het wel. Als je daar weg wil, kan dat. In Irak zat het echter anders in elkaar.

En Piet, de hele tijd zelf dingen roepen die niet kloppen en zelf niets toevoegen aan een discussie is natuurlijk ook niet erg constructief.
pi_76760085
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:40 schreef AMDB het volgende:

[..]

Dat dus. Ik ben zelf ook niet per sé tegen de oorlog. Het is puur het liegen.
Liegen omdat het nodig was.
pi_76760122
quote:
Gewoon je eigen onderwerp vol blijven houden swarma
  woensdag 13 januari 2010 @ 13:48:38 #134
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_76760227
quote:

[..]

Mm, ik krijg de tekst niet uit het rapport gecopy-paste. Zometeen Adobe maar eens installeren. Tot die tijd, de eerste zinnen pagina 65.
  woensdag 13 januari 2010 @ 13:50:35 #135
192683 AMDB
Visionair.
pi_76760299
Ik wil het eigenlijk ook lezen, maar om hier nou 550 pagina's op stage te gaan printen is ook weer zo. Ik hou het maar bij de conclusies aangezien op PC lezen kut is.
  woensdag 13 januari 2010 @ 13:51:27 #136
192683 AMDB
Visionair.
  woensdag 13 januari 2010 @ 13:53:21 #137
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_76760419
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:50 schreef AMDB het volgende:
Ik wil het eigenlijk ook lezen, maar om hier nou 550 pagina's op stage te gaan printen is ook weer zo. Ik hou het maar bij de conclusies aangezien op PC lezen kut is.
Ik zit het boekwerk nu ook op mijn scherm door te lezen. Leest op zich wel pretting.
pi_76760675
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:44 schreef HostiMeister het volgende:
En Piet, de hele tijd zelf dingen roepen die niet kloppen en zelf niets toevoegen aan een discussie is natuurlijk ook niet erg constructief.
Klopt maar ik vind dat de 'feiten' zijn bepaald door de onderzoekscommissie. Vervolgens schoffelt Balkenende het volledige rapport onder de tafel als "een mening" . Het is gewoon een politiek spel, komende week vlakt ie z'n commentaar wat af en dan komt ie "tegemoet" aan 't volk en daarmee is de kous af.

Dat steekt .
pi_76760885
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:59 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Klopt maar ik vind dat de 'feiten' zijn bepaald door de onderzoekscommissie. Vervolgens schoffelt Balkenende het volledige rapport onder de tafel als "een mening" . Het is gewoon een politiek spel, komende week vlakt ie z'n commentaar wat af en dan komt ie "tegemoet" aan 't volk en daarmee is de kous af.

Dat steekt .
Waarom steekt dat? Er is nu alleen gebakkelei over de manier WAAROP het gegaan is. Ja klote als je het er niet mee eens bent, maar het is gebeurd, het is afgedaan en het was een goede keuze. Het is gewoon gezeur om niets als je het mij vraagt. De massa is dom, doe je niets aan. Politiek is gewoon veel gebakken lucht om niets en dat rapport had niet eens gehoeven heeft ook weer klauwen vol met geld gekost die beter ergens anders in gestoken hadden kunnen worden.
pi_76761153
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:04 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom steekt dat? Er is nu alleen gebakkelei over de manier WAAROP het gegaan is. Ja klote als je het er niet mee eens bent, maar het is gebeurd, het is afgedaan en het was een goede keuze. Het is gewoon gezeur om niets als je het mij vraagt. De massa is dom, doe je niets aan. Politiek is gewoon veel gebakken lucht om niets en dat rapport had niet eens gehoeven heeft ook weer klauwen vol met geld gekost die beter ergens anders in gestoken hadden kunnen worden.
Ja, zo relativeer je 't dood . Ik was trouwens voor de oorlog, destijds .
pi_76761188
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:11 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Ja, zo relativeer je 't dood . Ik was trouwens voor de oorlog, destijds .
Zou vaker moeten gebeuren in de politiek, scheelt een hoop gedoe en geld
pi_76761589
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_76761639
The Oatmeal is awesome
pi_76761812
Yash weer hier

Ik moet zeggen dat ik het een interessante discussie vind. Even wat meer over lezen vanavond ofzo..

En echt swarmi Met zijn "ik ben al zo lang mod" er tussen door
pi_76761866
Ow en tnx voor de reacties hier wat betreft mijn knoop doorhakwerk
Ben er zelf ook wel blij mee.. Alhoewel ik me steeds weer opnieuw realiseer dat ik dus nu gewoon hier blijf ergens ook best apart en aan de andere kant ook zo dood normaal

Binnenkort dus maar eens naar de ikea om hier wat meer kastruimte te creëren
pi_76761948
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en tnx voor de reacties hier wat betreft mijn knoop doorhakwerk
Ben er zelf ook wel blij mee.. Alhoewel ik me steeds weer opnieuw realiseer dat ik dus nu gewoon hier blijf ergens ook best apart en aan de andere kant ook zo dood normaal

\Had ik trouwens nog niet gedaan maar zoals ik eerder al zei over dat onderwerp, goede keuze. Doen wat je goed lijkt en waar je je prettig bij voelt

(Sow, klinkt dat ff slijmerig )
  woensdag 13 januari 2010 @ 14:30:32 #147
192683 AMDB
Visionair.
pi_76761962
quote:

Sterkte IB
pi_76762012
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Yash weer hier

Ik moet zeggen dat ik het een interessante discussie vind. Even wat meer over lezen vanavond ofzo..

En echt swarmi Met zijn "ik ben al zo lang mod" er tussen door
loop niet te huilen ik ben aan t bijlezen dan post ik gewoon hoor
swarma spam hoer
pi_76762065
quote:

als je geeneens geld voor n laptop hebt kan je beter wat kartonnen dozen stapelen als kast, zijn niet goedkoop bij de ikea
swarma spam hoer
pi_76762187
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:31 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

loop niet te huilen ik ben aan t bijlezen dan post ik gewoon hoor
Toch blijf je een newb
  woensdag 13 januari 2010 @ 14:36:20 #151
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_76762204
Ik registreerde me op woensdag 10 oktober 2001. Ik werd FP crew ergens in 2002, of 2003 ofzo. Daarna al die tijd forumcrew geweest.
pi_76762264
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:36 schreef Sander het volgende:
Ik registreerde me op woensdag 10 oktober 2001. Ik werd FP crew ergens in 2002, of 2003 ofzo. Daarna al die tijd forumcrew geweest.
Restecp man
  woensdag 13 januari 2010 @ 14:40:17 #153
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_76762380
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:37 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Restecp man
Aight!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo