In Dubai is niet zoveel historie te vinden als ik sommige andere landen, want het bestaat nog niet zo lang inderdaad. Maar er zijn zeker interessante dingen te vinden hoor. Ik ben blij dat ik er toch ben geweest en het heb gezien, want anders was ik er net als jij nooit naar toe gegaan.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:17 schreef Burakius het volgende:
Ik zou zelf nooit naar Dubai willen gaan. Ik ben meer van historie etc. Ook al zit er volgens jou in Dubai wél wat ... het zou een anti-reis tegen mijzelf zijn. Ik weiger er naar toe te gaan.mijn 2 centen.
En China wil ik wel naar toe ondanks mijn zeer intense afkeer tegen de Chinese regering.
Dat komt omdat jij dit als link hebt gebruikt: http://www.world66.com/myworld66/visitedCountriesquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:42 schreef ptb het volgende:
hmm dat plaatje werkt bij mij ook niet.
Die ranglijst klopt sowieso niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:55 schreef fishbeer het volgende:
hey waarom wordt ik genegeerd met mijn 49 landen?
boehoe
"Amerika" is geen landquote:
Goed dat je dat even aanstipt inderdaad. De Verenigde Staten claimen zo een compleet werelddeel.quote:
Ongelooflijk hoe ik Oostenrijk kon vergeten. Het was in 2003 en ik heb daar geskied, Het was een geweldige ervaring in Axamer Lizumquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:44 schreef regularjoeback het volgende:
Iran (Tehran-geboren)
Nederland (:p)
Amerika (Californië)
Belgie
Engeland (London 3 x)
Duitsland
Frankrijk
Spanje: Marbella
Costa Brava
Turkije
Favoriet? Amerika en Engeland
Valsspelertquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:55 schreef Levitation het volgende:
• Australië (alleen overstappen, vliegveld Sydney)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |