Dat wordt het voor ons (mijn reismaat en ik) ook nog. Maar dan wil ik eerst Russisch leren anders kan je daar helemaal niks.quote:
Ik!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:55 schreef Aotearoa het volgende:
[ afbeelding ]
21 landen geweest en ik wil er nog zo veeheeeel zien
Wie gaat er mee
Bizar. Mij juist heel erg. Colombia was werkelijk geweldig. Wat een gaaf volk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:16 schreef speknek het volgende:
Zuid-Amerika trekt me om een of andere reden niet.
Hihi, uitkijken wat je zegt hequote:Op donderdag 14 januari 2010 17:29 schreef speknek het volgende:
Tsja ik weet het niet. Spanjaarden maar dan zonder de historie. Beetje arm. Niet echt cultuurverschil, niet iets dat bekend is van tv..
Waarom zou ik. Vind het wel lekker rustig zonder jou...quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:31 schreef speknek het volgende:
Ik zei het natuurlijk voor de aankomende shitstorm. Nee heel veel mensen zijn lyrisch over Zuid-Amerika, ik kan weinig het bezoeken waard noemen, dus breng me op andere gedachten.
Guess again..quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:45 schreef F04 het volgende:
[..]
Het zal me niet verbazen of je werkt ook in de reisbranche of niet?
Een globale NGO was het toch? Welke NGO is het trouwens?quote:
Het hangt ervanaf waarvoor je gaat. Als je voor toeristische trekpleisters gaat, heeft Zuid-Amerika waarschijnlijk een stuk minder dan de andere continenten (hoewel Afrika ook niet al te dik bezaaid ligt).quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:31 schreef speknek het volgende:
Ik zei het natuurlijk voor de aankomende shitstorm. Nee heel veel mensen zijn lyrisch over Zuid-Amerika, ik kan weinig het bezoeken waard noemen, dus breng me op andere gedachten.
Omdat dat allebei fantastisch mooie landen zijn natuurlijkquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:38 schreef Hik het volgende:
[..]
Want?![]()
Aan het eind van deze vakantie kwam Honduras (in combi met El Salvador) op. Ook nog niet geweest. Maar Israël is ook een beetje ontbrekend in die regio. En we hebben ook wel eens zin in China. Of de "-stans". En Paraguay ligt er ook een beetje witjes bij....
Aziaten druk en moeilijk?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:06 schreef El_Matador het volgende:
Mij trekt Azie juist veel minder. Ik vind Aziaten zo druk en moeilijk doen. Het eten is wel gruwelijk lekker.
Ik ben tot nu toe ook alleen maar richting Oosten geweest, maar een vriendin vroeg vorig jaar of ik mee wilde rondtrekken in Zuid-Amerika. Had er daarvoor ook nooit over nagedacht, maar hoe meer ik me er in verdiep, hoe meer ik er naar uitkijk. Buenos Aires, Iguazu, Ushuaia, Chili helemaal omhoog, Paaseiland (wordt denk ik mijn favoriet), Uyuni en Titicaca in Bolivia en dan inderdaad Machu Picchu in Peru. In maart vertrek ik. Ben ontzettend benieuwd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:29 schreef speknek het volgende:
Tsja ik weet het niet. Spanjaarden maar dan zonder de historie. Beetje arm. Niet echt cultuurverschil, niet iets dat bekend is van tv.. Ik zou er hooguit voor naar de natuur gaan, Chili lijkt me heel mooi en op een strand liggen in Brazilie, maar niet echt iets waar je al dat geld voor uitgeeft. Nouja en Macchu Picchu wil ik wel zien, maar Peru zelf doet me dan weer helemaal niets.
Japan staat ook heel hoog op het lijstje... Wordt alleen beetje op de lange baan geschoven denk ikquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende op de agenda is Thailand. Zou ook wel een keer naar Japan willen.
De top van landenverzamelaars.nlquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:49 schreef Meike26 het volgende:
Hmm, ik vraag me nu af, welk land hebben bijna alle FOK!-ers wel eens bezocht ?
Zelf denk ik dat Zwitserland,Duitsland en Frankrijk wel hoog komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |