Erger dan prison break of heroes kan bijna nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:08 schreef rabouter het volgende:
Eens, ik vind het prima dat er af en toe fillers zijn. Echter soms heb ik het idee dat ze de grote verhaallijn volledig uit het oog verliezen. Dat vind ik wel wat jammer
Nog niet gezien, thnx! Interessante trailer, ziet eruit dat ze nu toch meer met het hoofdverhaal gaan doen. Eindelijk!quote:Op zondag 14 maart 2010 17:14 schreef Rainesz het volgende:
Weet niet of hij er al stond,maar de promo voor aflevering 15
aaaah, toch gezwicht en toch gekekenquote:Op maandag 15 maart 2010 08:17 schreef rabouter het volgende:
[..]
Nog niet gezien, thnx! Interessante trailer, ziet eruit dat ze nu toch meer met het hoofdverhaal gaan doen. Eindelijk!
Waarschijnlijk krijgen we inderdaad een aflevering over het hoofdverhaal en daarna weer een paar fillersquote:Op maandag 15 maart 2010 08:17 schreef rabouter het volgende:
[..]
Nog niet gezien, thnx! Interessante trailer, ziet eruit dat ze nu toch meer met het hoofdverhaal gaan doen. Eindelijk!
SPOILER: info over de aflevering van 29 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het hele idee van Fringe-The Musical is al freaky genoeg voor mijWaarom
![]()
Tof!quote:Op zondag 14 maart 2010 17:14 schreef Rainesz het volgende:
Weet niet of hij er al stond,maar de promo voor aflevering 15
quote:Op zondag 21 maart 2010 14:46 schreef dutch-treat het volgende:
Ik kan en mag niet oordelen over een aflevering die ik nog niet gezien heb, maar dit moet toch zeker een grap zijn!?"Dutch-Treat" dat is toch iets met Dolly DotsSPOILER: info over de aflevering van 29 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(nevermind)heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:01 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
"Dutch-Treat" dat is toch iets met Dolly Dots
(nevermind)
Té langquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |