SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
was wel een beetje vies...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:16 schreef Symer het volgende:
Ik heb het begin met 1 oog dicht gekeken
Ik had als kind al nachtmerries over samensmeltende lichamen sinds ik een verhaal las over de USS Eldridge waar in de tweede wereldoorlog iets soortgelijks gebeurd zou zijn.
Toffe aflevering verder
Als er iets opvalt is dat ze aangeven dat 'global warming' overal voor wordt misbruikt.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 02:54 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat mij opviel: fringe is niet zo lief voor complotters en vooral pro de "global warming theory"
Was te verwachten eigenlijkquote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:42 schreef dutch-treat het volgende:
Kan heel veel bloed enzo zien, maar die samengesmolten mensen waren inderdaad heel gruwelijk![]()
Vond het wel raar dat Olivia pas helemaal op het eind zag dat Peter uit de andere dimensie kwam en niet op het moment dat ze merkte dat ze bang was![]()
Toffe aflevering, ik ben heel benieuwd hoe dit nu verder gaat.
Broyles: 'Je staat versteld wat je het publiek kan laten geloven'quote:Op zaterdag 6 februari 2010 03:48 schreef HiZ het volgende:
[..]
Als er iets opvalt is dat ze aangeven dat 'global warming' overal voor wordt misbruikt.
Verder valt mij op dat hoe meer Nina Sharp er in een aflevering zit hoe beter ik de aflevering vind op alle punten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |