quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:30 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik sloot deel 1
Hier verder, een 2e adoratietopic bevat natuurlijk wel tietenpics,!
Die miste in deel 1
oeps sorry te laatquote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:31 schreef TwyLight het volgende:
oeps ik maakte al een topic
maaar hier GEEn plaatjes van 2000x2000 van tieten
iphone
quote:
Dat kan wel toch?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:03 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik word dit jaar 18 :' )
Hehe.quote:
Mag ook.quote:
Jeps.quote:
Ik ook, geen pizza hier... Even kijken wat er te eten valt.quote:
Ninja editquote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:34 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
oeps ;') quoten gaat niet meer goed
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:35 schreef SemperFii het volgende:
Om het topic op te fleuren!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ziet dat er vies uitquote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
aan tafel
[ afbeelding ]
pompoen en lam pizza
Kanonnen nog aan toe, wat een verdomde heerlijke vrouw. Die glimlach bedoel ik dan natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:35 schreef SemperFii het volgende:
Om het topic op te fleuren!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ajuusquote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:39 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik ben erachter wat ik ga eten. Alvast wat shoarma opbakken en een pita broodje afbakken. Kan de rest gewoon morgen nog vers..
Ik ben dus ff eten fixen, ik zie vanzelf wel of ik nog kan teruglezen/er een nieuw deel is.
Alvast welterusten voor de mensen die gaan slapen
Stalkerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:39 schreef TwyLight het volgende:
pumpkin heb je nou je hyves op prive gezet omdat ik zei dat ik hem gevonden had?
Heb je dat dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:39 schreef TwyLight het volgende:
pumpkin heb je nou je hyves op prive gezet omdat ik zei dat ik hem gevonden had?
Ik zit in haar badkamer met een laptop nu te wachten tot ze nog een keer door het donker erheen looptquote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:39 schreef TwyLight het volgende:
Ik hoef niet meer te plassenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zit in haar badkamer met een laptop nu te wachten tot ze nog een keer door het donker erheen loopt
nee eric is wel grappigquote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Eric en donna zijn stom. Ik heb alle seizoenen op dvd
Mijn hyves is onvindbaar!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:43 schreef MaddoxX het volgende:
Trouwens niet zo moeilijk om hyves tegenwoordig te vinden van mensen :]
Oow nou dan ga ik maar de kachel staat nog aan hier btw zal ik hem meteen maar ff uitdraaien dan ?quote:
Ik ook!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
kquote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:44 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Moet je me maar als vriend toevoegen.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oow nou dan ga ik maar de kachel staat nog aan hier btw zal ik hem meteen maar ff uitdraaien dan ?
Elke fok!er met genoeg vrienden die niet per definitie tegen hyves is heeft een hyves. De rest is bang om uitgelachen te worden omdat ze geen vrienden hebben.quote:
FOK! made you gay?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:52 schreef TwyLight het volgende:
Fok heeft mijn verbeelding verneukt ik vind tieten helemaal niet meer interessant
Heeee MaddoxX! Heb je nog gehackt?quote:
Jullie verpesten mijn topiquequote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:54 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nee
post maar plaatjes van cameltoes met streepje![]()
Op Qlimaxquote:
Best herkenbaar. Sowieso internet. Ik schrik echt niet meer snel van een plaatje/filmpje, hoe goor/ziek ook. Internet maakt je hart dood.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:52 schreef TwyLight het volgende:
Fok heeft mijn verbeelding verneukt ik vind tieten helemaal niet meer interessant
Dit wil ik op zn russisch doen!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Die zou ik wel op z'n russisch doen.
Het betere werk, al is ze nog niet perfect. De meeste FOK! gasten zouden haar wel nemen denk ik.quote:
iddquote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Best herkenbaar. Sowieso internet. Ik schrik echt niet meer snel van een plaatje/filmpje, hoe goor/ziek ook. Internet maakt je hart dood..
Ik niet, ben allergisch voor silliconenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:58 schreef SemperFii het volgende:
[..]
Dit wil ik op zn russisch doen!![]()
[ afbeelding ]
Nee joh, de gemiddelde Fok!users zouden wel een mindpunt vinden om haar op af te wijzen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:58 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Het betere werk, al is ze nog niet perfect. De meeste FOK! gasten zouden haar wel nemen denk ik.
"FOK! gasten" zeggen altijd die is veel te lelijk ed. Maar als een chick zich aanbied is echt niemand kieskeurig.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:58 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Het betere werk, al is ze nog niet perfect. De meeste FOK! gasten zouden haar wel nemen denk ik.
Dat gebeurt niet zo heel snel, maar overdaad schaadt. Zoals met alles.quote:
Eens, maar hoe zou dat toch komen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:01 schreef SemperFii het volgende:
[..]
"FOK! gasten" zeggen altijd die is veel te lelijk ed. Maar als een chick zich aanbied is echt niemand kieskeurig.
Echt wel, ik wil niet alles in m'n bedquote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:01 schreef SemperFii het volgende:
[..]
"FOK! gasten" zeggen altijd die is veel te lelijk ed. Maar als een chick zich aanbied is echt niemand kieskeurig.
bierquote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:02 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Eens, maar hoe zou dat toch komen?
Ah, origineel:quote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:02 schreef TwyLight het volgende:
ja kap eens met die grote koeie plaatjes, etterbakken
doe eens origineel.
altijd maar die tieten
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:01 schreef SemperFii het volgende:
[..]
Idd, voegt niks toe. Als ik tieten wil zien weet ik die zelf ook wel te vinden. Of ga posten in KPD.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:02 schreef TwyLight het volgende:
ja kap eens met die grote koeie plaatjes, etterbakken
doe eens origineel.
altijd maar die tieten
He! Ik zie dr zwarte gat!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:03 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ah, origineel:
[ afbeelding ]
ja zit ook op wifi, en ben nu weer heel ff op de computerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Idd, voegt niks toe. Als ik tieten wil zien weet ik die zelf ook wel te vinden. Of ga posten in KPD.
Verbind je iphone aan een WIFI verbinding, of maakt dat niks uit? Dan met die optie op pics automatisch te verkleinen.
Nu maar weer verder over waar dit topic voor is bedoeld.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Idd, voegt niks toe. Als ik tieten wil zien weet ik die zelf ook wel te vinden. Of ga posten in KPD.
Verbind je iphone aan een WIFI verbinding, of maakt dat niks uit? Dan met die optie op pics automatisch te verkleinen.
Die pijltjes rechtsboven gebruiken/automatische verkleining van geposte pics?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:05 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ja zit ook op wifi, en ben nu weer heel ff op de computermaar op de iphone is dat gewoon irritant om zo veel te scrollen
is ie vet genoeg ?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:07 schreef MaddoxX het volgende:
Godver...... ik ben een vette foto kwijt
De ballen!!quote:
nee verwijder die kut postsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:11 schreef remlof het volgende:
Ah het vervalt weer tot gewone bagger, kan ie dicht?
Dan geef je fok toch tijdelijk geen rechten om plaatjes van een andere server te halen. Of je schrijft een FF plugin/greasemonkeyscript die er links van maakt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:08 schreef TwyLight het volgende:
ja hij verkleind ook wel auto, maar pas nadat die geladen is
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
zie je wel dat je nog langer wakker bent dan 5 minuten
Aaah niet huilequote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan geef je fok toch tijdelijk geen rechten om plaatjes van een andere server te halen. Of je schrijft een FF plugin/greasemonkeyscript die er links van maakt.
Beetje creatief denken mag je wel van een dev verwachten toch. 1 keer doen, oneindig veel profijt van.
Ja ik wil geen enge fokkers op mn hyvesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:12 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Aaah niet huileis al weg xD
Profiel niet zichtbaar
Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.
![]()
Fueled By Thyra is je vriend, klik hier als je deze vriendschap wilt verbrekenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:14 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja ik wil geen enge fokkers op mn hyves
Ik had het tegen die semperfiiquote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet ik murp of jim de sleutel van het slotje geven?
Iemand zei dat een hyves ontvindbaar was alstie prive wasquote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:14 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja ik wil geen enge fokkers op mn hyves
En ik tegen jouquote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:15 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik had het tegen die semperfii
Ntb jwz 4lifequote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:15 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Fueled By Thyra is je vriend, klik hier als je deze vriendschap wilt verbreken
Welcome to my worldquote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:14 schreef TwyLight het volgende:
nee
had ik al verteld dat ik ook nog lui ben?
Ah ok. Alsnog zal er vast wel een optie in een browser zitten om dat te doen. Weet niet wat een iphone gebruikt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:13 schreef TwyLight het volgende:
[..]ik ben amper een dev. kan beetje html/css.
ben meer een vormgever eik..
Neequote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:15 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Iemand zei dat een hyves ontvindbaar was alstie prive wasofzo
safari voor iphone, is ook wel een optie voor afbeeldingen uit te zetten maar dan zie ik ook geen smileysquote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ah ok. Alsnog zal er vast wel een optie in een browser zitten om dat te doen. Weet niet wat een iphone gebruikt.
Ik denk dat als je aan google meld dat je jouw link niet in google wilt ed dat dat ook wel kan. Plus prive dan, en niet gevonen willen worden in de search(Kan dacht ik wel)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:15 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Iemand zei dat een hyves ontvindbaar was alstie prive wasofzo
Kan genoeg als je die persoon bent wie je beweerd te zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik denk dat als je aan google meld dat je jouw link niet in google wilt ed dat dat ook wel kan. Plus prive dan, en niet gevonen willen worden in de search(Kan dacht ik wel)
Moet je ook niet in openbare hyves zitten.
voor jou telt ie niet, want jij kan hacken en dan weet je allezzzz!!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:21 schreef MaddoxX het volgende:
je hoeft er alleen @hotmail.com achter te plakkenof live.nl
Hoe kut dat dat niet ingesteld kan worden dan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:17 schreef TwyLight het volgende:
[..]
safari voor iphone, is ook wel een optie voor afbeeldingen uit te zetten maar dan zie ik ook geen smileys
Die is gewoon een lamlul... gewoon een lamlul!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:24 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Je klinkt als ruud van probleemwijken..
Eigenlijk zou hyves een optie moeten geven dat alleen vrienden je in hun lijst zien staan, dus geen netwerk functie ook. En dat je dus op naam niet gevonden wordt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:21 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Kan genoeg als je die persoon bent wie je beweerd te zijn
Eigenlijk zou jij een kutje moeten hebben, dan had je een meisje geweest.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Eigenlijk zou hyves een optie moeten geven dat alleen vrienden je in hun lijst zien staan, dus geen netwerk functie ook. En dat je dus op naam niet gevonden wordt.
Kan je dus niet bij vrienden zoeken of op naam, plus dat bots het niet indexeren dan. Op prive is dan niks te vinden, ook al vind je de URL.
Eigenlijk zouden krabbels ook prive verstuurd moeten kunnen worden, toch wel handig voor kleine berichtjes.
Ik ook. En een snotneus.quote:
Ik ook!quote:
Nietquote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:21 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Kan genoeg als je die persoon bent wie je beweerd te zijn
Vet geil, en makkelijk geld verdienen/dingen krijgen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:27 schreef Ticker het volgende:
[..]
Eigenlijk zou jij een kutje moeten hebben, dan had je een meisje geweest.
Ik leef met je mee. Ik sta over minder dan 3 uur op.quote:
Hehe, ik weet nog niet hoe laat ik op moet opstaan. Morgen(Vandaagquote:
Interessant dat je bezig bent met websites.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hehe, ik weet nog niet hoe laat ik op moet opstaan. Morgen(Vandaag) afgesproken met een maat en een maat van hem om een website voor die maat van hem te maken/te bespreken hoe/wat.
Ze zullen me wel wakker bellen. Toch denk ik maar zo naar bed, maar dat zit ik al vanaf 12 uur of zo te denken, meerdere keren per uur.
sport gaat niet samen met mn hobbyquote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:29 schreef Ticker het volgende:
WTF bezielt jullie.. dat trek je morgen toch niet.
Oh wacht laat me raden jullie doen ook niet aan sport enzo?
Jij ging slapenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
sport gaat niet samen met mn hobby
heej piraat waar was je ?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Pfff slaap. Verder ga ik geregeld een weekend doorfeesten(Vrijdag-afteren-zaterdag-afteren zondag of maandag slapen of zoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:29 schreef Ticker het volgende:
WTF bezielt jullie.. dat trek je morgen toch niet.
Oh wacht laat me raden jullie doen ook niet aan sport enzo?
Je zit te fappen een een plaatjequote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:34 schreef TwyLight het volgende:
Kutttzoooiiii ik ben nog totaal niet moe
Ik ook nietquote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:34 schreef TwyLight het volgende:
Kutttzoooiiii ik ben nog totaal niet moe
Ik heb echt wel 10 u nodig hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Pfff slaap. Verder ga ik geregeld een weekend doorfeesten(Vrijdag-afteren-zaterdag-afteren zondag of maandag slapen of zo) en loop ik veel. Oké vaak weekend wel speed, maar toch. Ook zonder kan ik best lang lopen en wakker zijn, en ik drink geen koffie/energiedrank.
Je slaap heb je niet zo erg nodig hoor. Als ik werk heb/school had sliep ik de meeste dagen 4-6 uur, soms minder soms meer. Ik voel vanzelf wel of een keer meer slaap nodig is.
huh?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:35 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Je zit te fappen een een plaatjeen iedereen weet 't !
Mijn hyves is openbaar. Het is mijn plek voor foto's zodat ik niet alles overal hoef neer te zetten. En de meeste mensen die ik ken zitten erop dus das ook wel handig met verjaardagen en contact.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:32 schreef MaddoxX het volgende:
Nja ik ga geen fokkerts op hyves zettenal mn prive fotos op fok jay 2 dat
alleen Maikuuul maar das mn maat he
mijne ook maar ik heb alleen maar een profielfoto en zit er 1x per maand 5 minuten opquote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mijn hyves is openbaar. Het is mijn plek voor foto's zodat ik niet alles overal hoef neer te zetten. En de meeste mensen die ik ken zitten erop dus das ook wel handig met verjaardagen en contact.
Maakt mij het uit of mensen mijn foto's vinden, op straat zien meer mensen me.
Ligt eraan waar je komt.. kheb genoeg urban exploring zooi erop staan waarvan ik niet wil laten zien waar het precies is =_=quote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mijn hyves is openbaar. Het is mijn plek voor foto's zodat ik niet alles overal hoef neer te zetten. En de meeste mensen die ik ken zitten erop dus das ook wel handig met verjaardagen en contact.
Maakt mij het uit of mensen mijn foto's vinden, op straat zien meer mensen me.
Ik ken genoeg voetballers die blowen hoor. Blowen maakt je niet moe, het maakt je lui. Moet je doorheen zetten, ik fiets ook liever lange stukken bv als ik stoned bent. Is het zo voorbij.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ook. Zelfde als een blow zeggen te gaan draaien en hem in stappen van vloei neerleggen, tip draaien en steeds ene beetje neerleggen in een uur of zo. Afleiding.quote:haha ik zei dat ik ging slapen maar ben er nog pumpkin style
je mag me best laten zien waar het is, ik weet namelijk niet eens wat het isquote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:39 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je komt.. kheb genoeg urban exploring zooi erop staan waarvan ik niet wil laten zien waar het precies is =_=
Ja, dat kan ook nog.quote:
Ok.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:39 schreef Ticker het volgende:
Laten we allemaal wat leerzaams hier neerzetten..
Iets waar ons nageslacht wat aan zou hebben.
Bedenk dus dat je dit later aan je kind of klein kind moet vertellen..
Hehe. 14.gif.quote:
Ja ik zet er ook geen illegale dingen op. Het is er wel heel duidelijk dat ik drugs gebruik in m'n feest-mapje en de hyves waar ik lid van ben.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:39 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je komt.. kheb genoeg urban exploring zooi erop staan waarvan ik niet wil laten zien waar het precies is =_=
Ik ben te lang van Fok! weggeweest en doe te veel ernaast om een SC bij te houden. Vroeger, in BeF, had ik geen enkele moeite.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:40 schreef MaddoxX het volgende:
kvind jullie wel trouwns langzaam gaan
Hehe ja klopt maarja die zaterdagochtend wakker worden voor wedstrijden deed het hem vooral ook omdat ik altijd in het 2e elftal zat D2 C2 B2 en we altijd met 13-0 verloren dan ging ik liever tot 6 uur stappen en 2 uur slapenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ken genoeg voetballers die blowen hoor. Blowen maakt je niet moe, het maakt je lui. Moet je doorheen zetten, ik fiets ook liever lange stukken bv als ik stoned bent. Is het zo voorbij.
Wiet is voor mij heiliger dan slaap ik zou ze allemaal rokenquote:Ik ook. Zelfde als een blow zeggen te gaan draaien en hem in stappen van vloei neerleggen, tip draaien en steeds ene beetje neerleggen in een uur of zo. Afleiding..
Ik alleen de personen die ik al (Vaker) gezien heb of ze geregeld spreek.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:40 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb ook geen Fokkers op Hyvesalleen pumpkin
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:44 schreef Ticker het volgende:
Dit is SC niet
Die fout maakte ik bij pagina 2 ook!
Nja tis niet illegaal ofzo (Nja in NL wel) maar kga in Belgie en daar is et weer anders geregeld. Alleen kvind dat 'buitenstaanders' niet hoeven te weten waar ik rondhangquote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hehe. 14.gif.
[..]
Ja ik zet er ook geen illegale dingen op. Het is er wel heel duidelijk dat ik drugs gebruik in m'n feest-mapje en de hyves waar ik lid van ben.
[..]
Ik ben te lang van Fok! weggeweest en doe te veel ernaast om een SC bij te houden. Vroeger, in BeF, had ik geen enkele moeite..
Hier aan deze zie je niks aan is meer voor fotografie shizzle :> watk wel mooi vind enzoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
je mag me best laten zien waar het is, ik weet namelijk niet eens wat het is
Dat is normaal toch he.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik alleen de personen die ik al (Vaker) gezien heb of ze geregeld spreek.
Die gozer daarachterquote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:47 schreef JanPiraat het volgende:
[ afbeelding ]
af en toe een random tietenfoto voor het bestaan van dit topic
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:48 schreef remlof het volgende:
Ik heb nog geblowd met pc-fr34k, ik hou me overal buiten![]()
Hier, tijdverdrijf:quote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:50 schreef MaddoxX het volgende:
Kvind dat et zo maar ens tijd word om te gaan pitten.. iedereen is zowat dood hier. Faalers
iedereen is er nog man watdoejequote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:50 schreef MaddoxX het volgende:
Kvind dat et zo maar ens tijd word om te gaan pitten.. iedereen is zowat dood hier. Faalers
http://video.google.nl/videoplay?docid=5121649266422516795#quote:
Ik ben via hem op fok gekomen :'quote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:48 schreef remlof het volgende:
Mallerdquote:
Hehe, ik ben allang voor ik blowde gestopt met voetbal. Liever wanneer ik zin heb een balletje ergens trappen dan verplicht trainen en verplicht in het weekend voetballen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hehe ja klopt maarja die zaterdagochtend wakker worden voor wedstrijden deed het hem vooral ook omdat ik altijd in het 2e elftal zat D2 C2 B2 en we altijd met 13-0 verloren dan ging ik liever tot 6 uur stappen en 2 uur slapen
Nee maar wel een soort van. Gewoon een leuk gezellig topic dat centraal staat als een naamtopic.quote:[..]
Wiet is voor mij heiliger dan slaap ik zou ze allemaal roken
[/quote
Ik hou ook van wiet hoor, daarom vergeet ik dat ik een blow aan het draaien ben als ik Fok! of MSN etc. Kortetermijngeheugen als een zeef..
[quote]Op dinsdag 12 januari 2010 03:44 schreef Ticker het volgende:
Dit is SC niet
Die fout maakte ik bij pagina 2 ook!
Het bankje bij de stairwayquote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:48 schreef remlof het volgende:
Yepquote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:55 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Yonog gelukt gisteren met je tooltip?
Ik loop er altijd eerst nuchter langs en half uur - uur later weer terug stonedquote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hehe, ik ben allang voor ik blowde gestopt met voetbal. Liever wanneer ik zin heb een balletje ergens trappen dan verplicht trainen en verplicht in het weekend voetballen..
[..]
Nee maar wel een soort van. Gewoon een leuk gezellig topic dat centraal staat als een naamtopic.
[..]
Het bankje bij de stairway! Alle junks van Fok! zaten daar
Dat dat kan om vier uur sochtendsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:54 schreef remlof het volgende:
*burp*
Ik heb geen wekker.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:55 schreef JanPiraat het volgende:
wie is er morgen dood als de wekker gaat
Damnquote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:57 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Okikga ff kijke
Trouwens, ik kwam deze net tegen in een andere topic:
[ afbeelding ]
Lekkere kont
Is 't zo erg bij ONZ of KLB meets? Ik weet niet over welke we het hebbenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik loop er altijd eerst nuchter langs en half uur - uur later weer terug stoned
hoppa schijve erin mikkenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb geen wekker.. Heerlijk werkloos zijn
Alleen weinig geld hebben is wat minder, maar das maar geld he. En dingen als feesten hoeven geen geld te kosten als je het goed doet.
WTF.. hoe kom je dan aan je geld?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb geen wekker.. Heerlijk werkloos zijn
Alleen weinig geld hebben is wat minder, maar das maar geld he. En dingen als feesten hoeven geen geld te kosten als je het goed doet.
Hoi.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:59 schreef D3ft0n3 het volgende:
Wekkers zijn er ook puur om te snoozen
Ik hoef geen uitkering, ik kan prima werken ik ben alleen te lui om te solliciteren. Af en toe wat werk als ik geld nodig heb, en creatief zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:59 schreef Ticker het volgende:
[..]
WTF.. hoe kom je dan aan je geld?
Zo te horen heb je ook geen uitkering want anders moet je toch gaan solliciteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |