SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
\quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:34 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
edit: sinds wanneer ben jij unbanned?![]()
Vergeef het mequote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:34 schreef Guglilminpietro het volgende:
geen sprake van.
Dus wanneer komt dat aids topicquote:
PM een snoezige foto naar me en ik zal een grandioos naamtopic voor je openen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:46 schreef Bosjebloemen het volgende:
IPumpkin.
maar nu ben ik wel jaloers![]()
jullie wel en ik niet.
Je wil een naamtopic?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:46 schreef Bosjebloemen het volgende:
IPumpkin.
maar nu ben ik wel jaloers![]()
jullie wel en ik niet.
Dat heb ik gemist! pics?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:47 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Je wil een naamtopic?
Je word toch al genoeg gewaardeerd jij! In sexy foksters!
Oh, dat ga ik eens even bekijken. Thanks for the tip!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:47 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Je wil een naamtopic?
Je word toch al genoeg gewaardeerd jij! In sexy foksters!
Maar dat weet je al!quote:
En ik niet?quote:
Jay!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:50 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Jij hebt al heul veul liefde gekregen deze week. Maar vooruit, omdat jij het bent
Links. Leuke skoenties.quote:
Linker.quote:
Baggerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:57 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben dan wel geen twaalf, maar wat is dit?
Dat grijs doet het gewoon beter, wit is te clean.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:57 schreef TwyLight het volgende:
[..]
[..]
Kut nu is het 3-3ben ik net die grijze er uit aan het halen
Liefde!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:57 schreef LudoSanders het volgende:
Een banaan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:57 schreef LudoSanders het volgende:
quote:
'T gaat eigenlijk om dat minderjarig stuk schroot zonder enige vorm zonder zelfrespect.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:57 schreef LudoSanders het volgende:
Ik val moeilijk in slaap, maar zodra die iPhone erbij komt ben ik met 'n halfuurtje wegquote:
noooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:
Wit je 't nie meer?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:02 schreef cerror het volgende:
[..]
'T gaat eigenlijk om dat minderjarig stuk schroot zonder enige vorm zonder zelfrespect.
Iets met witney nogwat.
Ja dat heb ik nu dusquote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:03 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik val moeilijk in slaap, maar zodra die iPhone erbij komt ben ik met 'n halfuurtje weg.
Dit is de virtuele versie daarvan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:44 schreef Demon_Hunter het volgende:
Echt kankertriest dit.. allebei een naam-topic over elkaar openen.. ga elkaar lekker beffen ofzo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet meer hip op fok, ik houd 't allemaal niet meer bij.quote:
Ik nog lang niet denk ikquote:
Ach dadelijk wil je zeker ook zo'n adoratie topic van Paul !quote:
Nee k heb nu even een Paul breakquote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:08 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Ach dadelijk wil je zeker ook zo'n adoratie topic van Paul !
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:08 schreef TwyLight het volgende:
I'm in da m*fucking h-h-h--h-housseee
Jawel.. Maar.. Te veel gedoe, toetsenbord is handigerv;pquote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
iPhone werkt wel goed toch juist? ik heb ook een iphone, werkt prima met fokken..
Dan gebruik je een toetsenbord.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:15 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Jawel.. Maar.. Te veel gedoe, toetsenbord is handigerv;p
haha meisje tochquote:
Jaja ik weetquote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:18 schreef Bosjebloemen het volgende:
[..]
haha meisje toch![]()
jij ging zelf van je laptopeigen schuld
haah
morgen 1e wat jij doet?
JUIST! je sig veranderen![]()
want anders.......
![]()
dus.
Mijnes is opquote:
Vrouwen horen toch geen bier te drinken.quote:
Wel :/quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vrouwen horen toch geen bier te drinken.
Neequote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Jij bent ook ziek
Of ben je al weer beter?
Heb ik al ergens uitgelegd op fok. Deze vrouw houd van een biertje, mits het niet naar binnen word geklokt als een mallequote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vrouwen horen toch geen bier te drinken.
Nou vooruit.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:23 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Heb ik al ergens uitgelegd op fok. Deze vrouw houd van een biertje, mits het niet naar binnen word geklokt als een malle. Rustig van genieten! (Palmpje, duveltje etc.
)
Same here + hoofdpijn = iets was resulteert in wazig heen en weer klikkenquote:
Tjonge, ik pak er nog één. Ben toch vrij morgen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:25 schreef cerror het volgende:
Bier is bier. Of het koud, lauw, warm, goedkoop of duur is... het moet naar binnen voor effect.
En dan niet effect ala Avatar of een kaart trucje, maar een effect als in: Tjonge, ik ben dan wel 26... iemand van 16 kan wel.
Ja, zo praat ik mijn principes eruit.
Inderdaadquote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:25 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Same here + hoofdpijn = iets was resulteert in wazig heen en weer klikken
The logical song!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:26 schreef TwyLight het volgende:
When I was young, it seemed that life was so wonderful,
a miracle, oh it was beautiful, magical.
And all the birds in the trees, well they'd be singing so happily,
joyfully, playfully watching me.
But then they send me away to teach me how to be sensible,
logical, responsible, practical.
And they showed me a world where I could be so dependable,
clinical, intellectual, cynical.
Supertrampquote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:29 schreef Rockabella het volgende:
[..]
The logical song!
Scooter? Supertramp? Weet ik veel wie dat allemaal gebruikt heeft!
Ik ben te vaak ziek, dus ik moet nu gewoon lekker naar schoolquote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:28 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
hoezo? je bent ziek dus je hebt vrij
Ah, jij bent van de lyrics?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:30 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Supertramp
dat nummer klopt echt precies![]()
je spijbelt teveel bedoel jequote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:31 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik ben te vaak ziek, dus ik moet nu gewoon lekker naar school
Supertramp is het origineel.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:29 schreef Rockabella het volgende:
[..]
The logical song!
Scooter? Supertramp? Weet ik veel wie dat allemaal gebruikt heeft!
Och och ochquote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:31 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik ben te vaak ziek, dus ik moet nu gewoon lekker naar school
Ik weet dat supertramp het origineel is. Maar op de een of andere manier heb ik dit deuntje en de tekst voor m' n gevoel al in teveel verschillende nummers gehoord!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Supertramp is het origineel.
Doet me denken aan The Riddle van Gigi d'Agostino.
Toen ik het origineel liet horen aan m'n maat riep hij: HIJ HEEFT HET GEJAT! !![]()
Ik:![]()
![]()
Nice!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:33 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Tuurlijkvooral bij dit soort nummers
Ik HAAT Gigi d'Agostinoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Supertramp is het origineel.
Doet me denken aan The Riddle van Gigi d'Agostino.
Toen ik het origineel liet horen aan m'n maat (Nik Kershaw)riep hij: HIJ HEEFT HET GEJAT! !![]()
Ik:![]()
![]()
Dat gebeurd teveel de laatste tijd.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:33 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik weet dat supertramp het origineel is. Maar op de een of andere manier heb ik dit deuntje en de tekst voor m' n gevoel al in teveel verschillende nummers gehoord!
He bahquote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:33 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Och och ochLekker rollenspel doen
![]()
Eens!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat gebeurd teveel de laatste tijd.
Een cover is okay zo nu en dan, maar de laatste 10 jaar is het iets te veel.
heh watquote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:35 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
He bahnee morgen heb ik mijn toets over betonnen vloeren
![]()
Maar ach, in een tijd dat rap populair is (rytmisch murmelen over een "beat") is het ook erg populair om oude samples uit de kast te halen.quote:
oh .quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:34 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Neeik ben op een of ander manier echt vaak ziek geweest dit jaar
Respect dat je gaat werken. Word je wel direct gezien als een tough girl!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:37 schreef Suusje-V het volgende:
Ik heb morgen mijn eerste werkdag
Maar ik ben ook zo ziek als de tering
tenzij je over de baas heenkotstquote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:39 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Respect dat je gaat werken. Word je wel direct gezien als een tough girl!
Tss ga je huiswerk ens leren!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:40 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Weet ik veelik heb slimme klasgenootjes die mij liev vinden, harhar
nee want dat wil ik alquote:
Ik lust geen pompoenquote:
Das niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:45 schreef pumpkinsoup het volgende:
In het donker naar de badkamer lopen.......
naarquote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:45 schreef pumpkinsoup het volgende:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:45 schreef pumpkinsoup het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:49 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Das niet zo moeilijkbij jou wel dan? Of liggen er pompoenen in de weg
Goed idee, moet pissen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:45 schreef pumpkinsoup het volgende:
Second that. Alleen vraag ik me af of ik haar wel legaal lekker mag vinden. Lijkt jong int fobo.quote:
Ik neem je moeheid wel over, ik ga slaapjes doen!quote:
yooooquote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Second that. Alleen vraag ik me af of ik haar wel legaal lekker mag vinden. Lijkt jong int fobo..
quote:
Yoooooooquote:
Trustenquote:
quote:
Dankje! Jij ook alvast, en beterschapjes!quote:
Een uur dusquote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Die was voor Rockabella. Ik blijf nog, vijf minuten ofzo
Alles goed?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Yooooooo
[..]
Trusten
[..]
[ afbeelding ]
Nou ik ga mezelf er toe zetten het witte gevaarte dicht te klappen!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:01 schreef Suusje-V het volgende:
Gutver, ik ga pas als jullie gaan hoooor
trustenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:02 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Nou ik ga mezelf er toe zetten het witte gevaarte dicht te klappen!
Welterusten voor iedereen alvast!
quote:
Ja man met jou? Ik ben alleen nog steeds wat ziek(Slijm ophoesten/verkouden)maar denk wel bijna over nu eindelijk.quote:
Ik 8 dagen later 22quote:
Jawel jawel, laatste tijd weer veel op fok ookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja man met jou? Ik ben alleen nog steeds wat ziek(Slijm ophoesten/verkouden)maar denk wel bijna over nu eindelijk.
En ik heb hard gefaald in mijn darmen onder controle houden vanavond, zie mijn topic in klb..
Datenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:07 schreef TwyLight het volgende:
Ik moet ff een vriendin krijgen binnenkort![]()
[/dagboek]
Willekeurige PM sturen zoals porsche1 doetquote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:07 schreef TwyLight het volgende:
[/dagboek]
ja dusquote:
Heh?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:08 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Willekeurige PM sturen zoals porsche1 doetkrijg je wel minderjarige shit.....
Ja, what was that all about?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:07 schreef Siniti het volgende:
[..]
zeg hey ben jij niet die ene hackert
je hebt sjans!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:10 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb trouwens wel 2x een pm gehad of ik een keer af wou spreken hahaha
ja dat vind ik nou ookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:11 schreef Pixie. het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het wel heel gezellig met jullie vind zo op de maandag avond
JA en als ik daarna 4x bel op de plek waar we afgesproken hadden laat je me stikken he klootzak !quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:10 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb trouwens wel 2x een pm gehad of ik een keer af wou spreken hahaha
nee das dat andere stomme naamtopicquote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:11 schreef remlof het volgende:
Ow dit is het vorige baggertopic
Mijn fictief superwezen.
Dat bedoelde ik dus de hele tijdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:11 schreef TwyLight het volgende:
Ah gelukkig is die ander dicht beetje kut twee topics op een iPhone
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:11 schreef Pixie. het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het wel heel gezellig met jullie vind zo op de maandag avond
Eens, maar Pumpkin is ook een schatje om te zien.quote:
Ja tuurlijkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
same here man zullen we elkaar liefhebben ? als broeders dan he
qftquote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:12 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Eens, maar Pumpkin is ook een schatje om te zien.
Kloptquote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:12 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Eens, maar Pumpkin is ook een schatje om te zien.
Daar sluit ik me ook bij aanquote:
Ik ben alleen nieuwsgierig!!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:12 schreef MaddoxX het volgende:
Zie jullie hatersIk ben niet geliefd hier
![]()
Herkenbaar. Ik ben alleen tevens te lui o actief te zoeken(Wat sowieso IMO niet werkt, kom vanzelf wel iemand tegen die ik leuk vind) en op feesten te druk bezig met zo min mogelijk ergens van snappen/te trippen. En ik sinds m'n tienerjaren niet op een meisje afstap tijdens het uitgaan met het doel versieren. Meeste mensen staan daar toch niet op te wachten en ik vermaak me toch wel en praat met allemaal mensen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:07 schreef TwyLight het volgende:
[/dagboek]
Ik wil er wel een voor je makenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:14 schreef pumpkinsoup het volgende:
Krijg ik xo een tweede naamtopic. Ah toe
ik had (dankzij swarma) toch nog stiekem wel de lapo in m'n eigen topicquote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:14 schreef pumpkinsoup het volgende:
Heb je je tieten al gepost dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:14 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ja maar moeten we het daar nu echt over hebbenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:14 schreef SemperFii het volgende:
[..]
Maar MaddoxX, jij was toch inderdaad die hacker ofzoiets?
veul te lang verhaal.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik ben alleen tevens te lui o actief te zoeken(Wat sowieso IMO niet werkt, kom vanzelf wel iemand tegen die ik leuk vind) en op feesten te druk bezig met zo min mogelijk ergens van snappen/te trippen. En ik sinds m'n tienerjaren niet op een meisje afstap tijdens het uitgaan met het doel versieren. Meeste mensen staan daar toch niet op te wachten en ik vermaak me toch wel en praat met allemaal mensen.
Na een te lange tijd mag ik van mezelf wel de moeite nemen om een neukertje te fixen, anders boeit het me weinig
Jij hierquote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:15 schreef stijn_ het volgende:
in before the lock.
Overigens een moedige stap om 'met de billen bloot'() te gaan
Veels te lang en serieus voor dit tijdstipquote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik ben alleen tevens te lui o actief te zoeken(Wat sowieso IMO niet werkt, kom vanzelf wel iemand tegen die ik leuk vind) en op feesten te druk bezig met zo min mogelijk ergens van snappen/te trippen. En ik sinds m'n tienerjaren niet op een meisje afstap tijdens het uitgaan met het doel versieren. Meeste mensen staan daar toch niet op te wachten en ik vermaak me toch wel en praat met allemaal mensen.
Na een te lange tijd mag ik van mezelf wel de moeite nemen om een neukertje te fixen, anders boeit het me weinig
dat zei ik alquote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:16 schreef aight1 het volgende:
[..]
Veels te lang en serieus voor dit tijdstip
Haha ja idd zoeken werkt niet mja hoe maak ik mezelf wijs dat ik zogenaamd niet op zoek enquote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mij staat iets bij over miljoenen aan CC's.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:15 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Ja maar moeten we het daar nu echt over hebben
Tis niet zo spannend allemaal hoor..
Wil ik helemaal zo lief als ik ben een 2e naamtopic voor je maken straksquote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:17 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
En mijn kont dan, zijn we die allemaal alweer vergeten
Ik vond het wel amusant, destijds.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:15 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Ja maar moeten we het daar nu echt over hebben
Tis niet zo spannend allemaal hoor..
Dan gaan we heul in slaap vallers met la dat bier enzoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
k dan ik draai alvast een toeter dan
ongelofelijk he..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:17 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Wil ik helemaal zo lief als ik ben een 2e naamtopic voor je maken straks
Reageer je er niet op
Die heb ik nooit gezien. Is ie smakelijk?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:17 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
En mijn kont dan, zijn we die allemaal alweer vergeten
Inderdaadquote:
Ja ik probeer naar vorige pagina, maar iphone arghquote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:17 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Wil ik helemaal zo lief als ik ben een 2e naamtopic voor je maken straks
Reageer je er niet op
ik heb et niet gelezen..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hij luchte zn hart ik vond het wel mooi
en morgen weer lekker gaar opstaan als de wekker gaat om half 9 mjah ben nuchter nu dusseuh niets aan het handjequote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:18 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Dan gaan we heul in slaap vallers met la dat bier enzo
Vooruitquote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:19 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja ik probeer naar vorige pagina, maar iphone argh
heul.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gezien. Is ie smakelijk?
Hij is toch bijna volquote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:15 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ik wil er wel een voor je maken
Maar ik ga niet zo laat naar bed
Ja ONZ zit ik niet veel in, meestal UVT-space, zoals een echte junk betaamd.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Jawel jawel, laatste tijd weer veel op fok ook
zie jou nog amper, beetje jammer
allemaal rare newbies hier in ONZ
Strak plan. Heb alleen zelf niks nu.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
k dan ik draai alvast een toeter dan
Goed plan, en een vereiste voor een deel 2 IMO.quote:
Hooi Remlofquote:
jahquote:
Haha, lieverdje, niet zo zeuren dan.quote:
Oh en over dat neuken, had jij niet zo'n "special kind of job" toendrrtijd? Of was dat geauwehoer?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja ONZ zit ik niet veel in, meestal UVT-space, zoals een echte junk betaamd.. Verder wat me aanspreekt uit de AT.
[..]
Strak plan. Heb alleen zelf niks nu..
[..]
Goed plan, en een vereiste voor een deel 2 IMO.
dan ben ik weg he !quote:
trusteeeenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:22 schreef Suusje-V het volgende:
ik ga toch maar naar bed nu
Weltruste lieve FOK!kertjes!![]()
Huh?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:22 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Haha, lieverdje, niet zo zeuren dan.
en jij ooookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:22 schreef Pixie. het volgende:
Ik ga toch maar wel naar bed toe
Weltrusten iedereen![]()
jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:22 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
OeiMoeten we jou dan ook al gaan missen
Ik word ook alweer 20 dit jaar, nait te best! Ik keek stiekem nog even op de iPhone in dit topic. Morgenavondquote:
Valt nog mee, ik moet er morgen om 6.10 uur uit.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
en morgen weer lekker gaar opstaan als de wekker gaat om half 9 mjah ben nuchter nu dusseuh niets aan het handje
19 is nog wel ok, maar 20 klinkt weer zo oudquote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:24 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik word ook alweer 20 dit jaar, nait te best! Ik keek stiekem nog even op de iPhone in dit topic. Morgenavond
maar weer een nieuwe!
Twylightquote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:24 schreef TwyLight het volgende:
Speciaal voor pumpkin op dr iPhone:
-> <-
mensen zonder iPhone zien dat lekker niet![]()
Maak je niet zo druk zeg. Veel te laat daarvoor.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:25 schreef TwyLight het volgende:
[..]
19 is nog wel ok, maar 20 klinkt weer zo oud![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:27 schreef MaddoxX het volgende:
Speciaal voor alle mensen met FOK :
HOI
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:26 schreef SemperFii het volgende:
Ik ben even tieten kijken en alle vrouwen zijn uit het topic verdwenen
Even?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:26 schreef SemperFii het volgende:
Ik ben even tieten kijken en alle vrouwen zijn uit het topic verdwenen
Dat was de bedoeling maar toch maar niks geworden. Heb nog wel vaker gedacht me in te schrijven op zo'n site ervoor, toch wel chill geld verdienen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Oh en over dat neuken, had jij niet zo'n "special kind of job" toendrrtijd? Of was dat geauwehoer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |