SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
\quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:34 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
edit: sinds wanneer ben jij unbanned?![]()
Vergeef het mequote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:34 schreef Guglilminpietro het volgende:
geen sprake van.
Dus wanneer komt dat aids topicquote:
PM een snoezige foto naar me en ik zal een grandioos naamtopic voor je openen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:46 schreef Bosjebloemen het volgende:
IPumpkin.
maar nu ben ik wel jaloers![]()
jullie wel en ik niet.
Je wil een naamtopic?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:46 schreef Bosjebloemen het volgende:
IPumpkin.
maar nu ben ik wel jaloers![]()
jullie wel en ik niet.
Dat heb ik gemist! pics?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:47 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Je wil een naamtopic?
Je word toch al genoeg gewaardeerd jij! In sexy foksters!
Oh, dat ga ik eens even bekijken. Thanks for the tip!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:47 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Je wil een naamtopic?
Je word toch al genoeg gewaardeerd jij! In sexy foksters!
Maar dat weet je al!quote:
En ik niet?quote:
Jay!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:50 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Jij hebt al heul veul liefde gekregen deze week. Maar vooruit, omdat jij het bent
Links. Leuke skoenties.quote:
Linker.quote:
Baggerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:57 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben dan wel geen twaalf, maar wat is dit?
Dat grijs doet het gewoon beter, wit is te clean.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:57 schreef TwyLight het volgende:
[..]
[..]
Kut nu is het 3-3ben ik net die grijze er uit aan het halen
Liefde!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:57 schreef LudoSanders het volgende:
Een banaan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:57 schreef LudoSanders het volgende:
quote:
'T gaat eigenlijk om dat minderjarig stuk schroot zonder enige vorm zonder zelfrespect.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:57 schreef LudoSanders het volgende:
Ik val moeilijk in slaap, maar zodra die iPhone erbij komt ben ik met 'n halfuurtje wegquote:
noooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:
Wit je 't nie meer?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:02 schreef cerror het volgende:
[..]
'T gaat eigenlijk om dat minderjarig stuk schroot zonder enige vorm zonder zelfrespect.
Iets met witney nogwat.
Ja dat heb ik nu dusquote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:03 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik val moeilijk in slaap, maar zodra die iPhone erbij komt ben ik met 'n halfuurtje weg.
Dit is de virtuele versie daarvan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:44 schreef Demon_Hunter het volgende:
Echt kankertriest dit.. allebei een naam-topic over elkaar openen.. ga elkaar lekker beffen ofzo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet meer hip op fok, ik houd 't allemaal niet meer bij.quote:
Ik nog lang niet denk ikquote:
Ach dadelijk wil je zeker ook zo'n adoratie topic van Paul !quote:
Nee k heb nu even een Paul breakquote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:08 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Ach dadelijk wil je zeker ook zo'n adoratie topic van Paul !
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:08 schreef TwyLight het volgende:
I'm in da m*fucking h-h-h--h-housseee
Jawel.. Maar.. Te veel gedoe, toetsenbord is handigerv;pquote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
iPhone werkt wel goed toch juist? ik heb ook een iphone, werkt prima met fokken..
Dan gebruik je een toetsenbord.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:15 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Jawel.. Maar.. Te veel gedoe, toetsenbord is handigerv;p
haha meisje tochquote:
Jaja ik weetquote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:18 schreef Bosjebloemen het volgende:
[..]
haha meisje toch![]()
jij ging zelf van je laptopeigen schuld
haah
morgen 1e wat jij doet?
JUIST! je sig veranderen![]()
want anders.......
![]()
dus.
Mijnes is opquote:
Vrouwen horen toch geen bier te drinken.quote:
Wel :/quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vrouwen horen toch geen bier te drinken.
Neequote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Jij bent ook ziek
Of ben je al weer beter?
Heb ik al ergens uitgelegd op fok. Deze vrouw houd van een biertje, mits het niet naar binnen word geklokt als een mallequote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vrouwen horen toch geen bier te drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |