Blijkbaar toch wel:quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:26 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij zat D66 toch helemaal niet in de regering toen die beslissing over Irak viel of vergis ik me nu?
quote:De regeringsdeelname leidde onder de nieuwe partijleider Thom de Graaf in 2002 tot een tweede nederlaag (7 zetels). D66 ging de oppositie in, en bij de verkiezingen van 2003 zakte de partij verder naar 6 zetels. De Graaf trad terug en werd opgevolgd door Boris Dittrich.
quote:
hoe vaak loog men ook alweer op een dag , was toch meer dan we vingers hebbenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
F*cking irritant figuur is het. Doe eens even rustig man (de beller dus). Als hij op iedereen zo hysterisch reageert die liegt dan zal hij niet lang leven..
ik las Dirty Bitchquote:De regeringsdeelname leidde onder de nieuwe partijleider Thom de Graaf in 2002 tot een tweede nederlaag (7 zetels). D66 ging de oppositie in, en bij de verkiezingen van 2003 zakte de partij verder naar 6 zetels. De Graaf trad terug en werd opgevolgd door Boris Dittrich.
Over een maand? Dan pas?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:33 schreef borisz het volgende:
Tussen Maart 2010 en Maart 2011 3x naar de stembus*. Maart 2010 gemeenteraad, kabinet valt zeg over een maand, dan duurt het nog drie maanden dus mei of juni 2010 TK en dan maart 2011 voor de provincie.
*mits het kabinet valt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |