ik las Dirty Bitchquote:De regeringsdeelname leidde onder de nieuwe partijleider Thom de Graaf in 2002 tot een tweede nederlaag (7 zetels). D66 ging de oppositie in, en bij de verkiezingen van 2003 zakte de partij verder naar 6 zetels. De Graaf trad terug en werd opgevolgd door Boris Dittrich.
Over een maand? Dan pas?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:33 schreef borisz het volgende:
Tussen Maart 2010 en Maart 2011 3x naar de stembus*. Maart 2010 gemeenteraad, kabinet valt zeg over een maand, dan duurt het nog drie maanden dus mei of juni 2010 TK en dan maart 2011 voor de provincie.
*mits het kabinet valt.
zal iig nog twee weken duren denk ik, dinsdag is nog verhoor van de Davids + kornuiten door commissie BuZa. Daarna volgt pas het debat, dat duurt ook weer een weekquote:
Zoiets was het iddquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hoe vaak loog men ook alweer op een dag , wPas toch meer dan we vingers hebben
wanneer was het voor het laatst dat een hele regerings periode is uitgezetenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:36 schreef alors het volgende:
Ik denk niet dat het kabinet gaat vallen.
Paars 1 (dat waren nog eens tijdenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:39 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wanneer was het voor het laatst dat een hele regerings periode is uitgezeten
En als Balkenende zijn reactie niet verandert? mischien knapt de boel wel eerderquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:37 schreef borisz het volgende:
[..]
zal iig nog twee weken duren denk ik, dinsdag is nog verhoor van de Davids + kornuiten door commissie BuZa. Daarna volgt pas het debat, dat duurt ook weer een week.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:44 schreef Bol_Wan het volgende:
sow.. dit nummer is tof, heb et nog nooit eerder gehoord!
Ja leuk, altijd over muziek praten en nooit over iets discussieren behalve of Ilse de Lange leuk is of niet. Toptopicreeks.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:45 schreef Bol_Wan het volgende:
trouwens, wat is dit ineens voor Politiek topic geworden zeg, der is ook nog muziek hoor!
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:45 schreef Noortje. het volgende:
Ik wil niet dat het kabinet valt, dan gaan er heel veel mensen op de PVV stemmen en worden we Duitsland II.
Dat is niet leuk! Dan mag ik eindelijk stemmen en weet ik gelijk al dat het niet uit gaat maken omdat Wilders een dictatuur van Nederland gaat maken.quote:
En die clip ookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:44 schreef Bol_Wan het volgende:
sow.. dit nummer is tof, heb et nog nooit eerder gehoord!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |