Wanneer komt er een keer een 3fm enquettequote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:10 schreef -Hans- het volgende:
Weer zo'n heerlijk radio 1 discussie onderwerp. Top!
Vrees dat de meerderheid van de luisteraars er wel op zit te wachten want anders was het volgens mij allang verdwenen van de radioquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wanneer komt er een keer een 3fm enquette
Waarom denk je dat ze zelf zoveel ouwe hoeren over de discussie, er wordt weinig gebeld.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vrees dat de meerderheid van de luisteraars er wel op zit te wachten want anders was het volgens mij allang verdwenen van de radio![]()
Ting Tings hoor je de laatste tijd weer bijzonder vaak op 3FM.. Verder wel een leuk liedje hoor! Shut Up And Let Me Go. Hey!
Tsja, misschien is dat het wel. Geen idee idee joh. 't zou kunnen. Volgens mij had ik deze knakker die nu praat ook al gehoord @ radio 1..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze zelf zoveel ouwe hoeren over de discussie, er wordt weinig gebeld.
F*cking irritant figuur is het. Doe eens even rustig man (de beller dus). Als hij op iedereen zo hysterisch reageert die liegt dan zal hij niet lang leven..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Wat is dit voor een hysterisch figuur
Ze heeft wel gelijkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Wat is dit voor een hysterisch figuur
Hij heet Andréquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:23 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooooeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
[..]
Ze heeft wel gelijk
Het is een tuup?quote:
Blijkbaar toch wel:quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:26 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij zat D66 toch helemaal niet in de regering toen die beslissing over Irak viel of vergis ik me nu?
quote:De regeringsdeelname leidde onder de nieuwe partijleider Thom de Graaf in 2002 tot een tweede nederlaag (7 zetels). D66 ging de oppositie in, en bij de verkiezingen van 2003 zakte de partij verder naar 6 zetels. De Graaf trad terug en werd opgevolgd door Boris Dittrich.
quote:
hoe vaak loog men ook alweer op een dag , was toch meer dan we vingers hebbenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
F*cking irritant figuur is het. Doe eens even rustig man (de beller dus). Als hij op iedereen zo hysterisch reageert die liegt dan zal hij niet lang leven..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |