Ik neem aan dat het soundgarden wordt, als ze tenminste niet op PP staan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nick Cave + Bad Seeds
Iggy + Stooges
Motorhead
Sex Pistols
Grace Jones
George Baker
Beetje anticlimax
Kans is idd ook groot.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:15 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het soundgarden wordt, als ze tenminste niet op PP staan.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:15 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Nee man, Soundgarden is niet old school genoeg voor dat rijtje. Ringo Starr ofzo zal het wel worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:15 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Smashing pumpkinsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:22 schreef infp2009 het volgende:
Vorig jaar Faith No More, dit jaar Soundgarden, volgend jaar ...?
Wow, dat zou geniaal zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee man, Soundgarden is niet old school genoeg voor dat rijtje. Ringo Starr ofzo zal het wel worden.
Ik ben blijkbaar niet voor jou muziek smaak bestemd.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind je ieder jaar weer een deceptie.
Jaja ik heb die naam ook al voorbij horen komen in de wandelgangen!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:03 schreef Bagel het volgende:
Heb al heel wat George Baker geruchten gehoord(betrouwbaar!)
Ik zal eens wat informatie bij hem proberen in te winnen!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:40 schreef julian6 het volgende:
[..]
Jaja ik heb die naam ook al voorbij horen komen in de wandelgangen!
dooie muis ook. Ik zou het gewoon leuk vinden als weer eens een grote bepalende act uit de laatste jaren er voor het eerst staat. Dan is het nog eens de moeite om naar de Alpha te gaan. Ik snap best dat mensen the Prodigy enzo willen zien. Prima maar zet er dan ajb ook eens wat nieuws tussen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:29 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Justice heeft echt wel op Lowlands gestaan.
goed ideequote:
Meesterquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:00 schreef Basp1 het volgende:
Tenaciuos D.
JAAAA!quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:22 schreef lunko1979 het volgende:
De zanger van de BZB versprak zich tijdens festyland tot volgend jaar op Lowlands.
Dus wie weet!
Laatste keer was 2008, na Junkie XL.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:25 schreef Luni het volgende:
[..]
Ja, wanneer dan?
Heb hem trouwens op Extrema gezien en vond het nogal tegenvallen........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |