ja en LB was ook legendarisch slecht dus.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:59 schreef Kinz het volgende:
[..]
Dat weet ik, het gaat er alleen om dat het voor veel mensen muziek is van 'vroeger'.
Blink 182 op BDO was helemaal legendarisch slecht
Om even naar vorig jaar te kijken, Snoop Dogg?
Ze zullen nu natuurlijk nog net zo gruwelijk slecht zijn.quote:
Ow gelukkig.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze zullen nu natuurlijk nog net zo gruwelijk slecht zijn.
Jij hield ook van gabber ofzo, toch?quote:
En die nog niet op Lowlands gestaan hebben, ik noem een Daft Punk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Misschien is ook wel leuk om bands neer te zetten die de laatste 10 jaar nog relevant zijn geweest?
Zeg we moeten even Depeche Mode bellen voor "Muziek in het Park".quote:
Zo niet DP dan wel Justice of Deadmau5.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En die nog niet op Lowlands gestaan hebben, ik noem een Daft Punk.
Justice heeft echt wel op Lowlands gestaan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:28 schreef Kinz het volgende:
[..]
Zo niet DP dan wel Justice of Deadmau5.
Ik snap nog steeds niet dat ze in 2006 niet naar LL zijn gehaald terwijl ze op Pukkelpop stonden. Van mij mogen de Chemical Brothers wel weer een keer komen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En die nog niet op Lowlands gestaan hebben, ik noem een Daft Punk.
Kun je eigenlijk al kaartjes kopen dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:51 schreef rubbereend het volgende:
Is het al uitverkocht?
Neehee, 20 februari pas!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:35 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Kun je eigenlijk al kaartjes kopen dan?
Ja, maar dat was 3 jaar geleden en nog keihard vóór A Cross The Universe (waarmee ze het maakten bij het grote publiek)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:29 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Justice heeft echt wel op Lowlands gestaan.
Tja, voldoet nog steeds niet aan de eis van niet eerder op LL gestaan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:37 schreef Kinz het volgende:
[..]
Ja, maar dat was 3 jaar geleden en nog keihard vóór A Cross The Universe (waarmee ze het maakten bij het grote publiek)
Tijd om ze nog eens terug te halen imho, niet alleen daarom. Gewoom omdat het mokersvet is
Sinds wanneer is dat een eis? Boemklatsj staat ook al 'n jaar of 3 op LL, net als Keesjequote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:42 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Tja, voldoet nog steeds niet aan de eis van niet eerder op LL gestaan.
Btw, het is "iedereen interpreteert".
Nick Cave + Bad Seedsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:03 schreef Bagel het volgende:
Heb al heel wat George Baker geruchten gehoord(betrouwbaar!)
Uiteraard. Maar ook dit jaar vast niet op de Grolsch.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:08 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Staat DM dit jaar niet weer als suprise act erbij.
Die mogen wat mij betreft altijd in de Alpha komen, het wordt toch teringdruk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar ook dit jaar vast niet op de Grolsch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |