Beastie Boys!quote:Op maandag 18 januari 2010 21:29 schreef RedGuy het volgende:
Ik ben vooral benieuwd wat ze op hiphop gebied gaan boeken, ik kan naast Kid Cudi inderdaad momenteel niks bedenken wat Lowlands waardig is.
Alsof dat ooit zal gebeurenquote:
Juist wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:27 schreef Vono het volgende:
[..]
Alsof dat ooit zal gebeurenIk ben een grote hip-hop liefhebber, maar Hip-Hop hoeft niet echt op lowlands
En vergeet niet nederlands trots de osdorp die een paar keer een halve tent hebben afgebroken door het uit zijn dak gaande publiek.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:34 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Juist wel.
Lowlands is een grote potpourie van meerdere muziekstijlen, dus moet je ook alles aan kunnen bieden.
Bovendien staat er al jaren hiphop op Lowlands.
Welk jaar stond Cypris Hill op Lowlands?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:34 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Juist wel.
Lowlands is een grote potpourie van meerdere muziekstijlen, dus moet je ook alles aan kunnen bieden.
En Beastie Boys stonden er natuurlijk al 1998, geen bands nog een keer terug laten komen..
sorry, bedoelde eigenlijk dat niet van mij hoeft. maar dat is natuurlijk persoonlijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:34 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Juist wel.
En Beastie Boys stonden er natuurlijk al 1998, geen bands nog een keer terug laten komen..
Na het succes van Snoop (was dat niet het drukst bezochte optreden?) zullen ze het ongetwijfeld proberen te herhalen (net zoals de ouwelullen-spot op de Grolsch na het succes van de Stooges). Ongetwijfeld zullen ze proberen iets als Jay-Z, Eminem of de Wu-Tang club proberen te halen als die een beetje te betalen zijn. Die ongetwijfeld hard zullen falen in de Alpha.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 03:11 schreef Kinz het volgende:
Qua hiphop zie ik Kid cudi niet echt verschijnen.. Die zou eerst toch echt met een goed album moeten komen. Zoiets als snoop zullen we niet meer meemaken de komende jaren. Ik gok zelf op brainpower (nieuwe plaat dit jaar) en daarnaast zie ik de heren van boemklatsj dit jaar ook keihard commercieel scoren (na 3 jaar feesten mag het ook wel 'n keertje!)
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Eminem's leven na zijn eerste album is 1 grote faal.
LL is juist terug aan het gaan naar het oude format van minder grote(bekende) bands. Dat was vorig jaar ook te merken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:57 schreef maniack28 het volgende:
Lowlands moet een gevarieerder programma boeken ipv alleen boeken in de genres die hip zijn. Ik blijf bij mijn mening dat ze veel kunnen leren van Pukkelpop, waar echt veel meer variatie is in het programma!
10 jaar lang de truukjes van je debuutalbum uitmelken. Failquote:
Dan mis ik toch uit het oude format een grotere groep beuk bands (weinig hardrock meer de laatste jaren). Er staan wel enkele bandjes maar de programering in het begin was toch een stuk meer de rock kant op. Tegenwoordig veel meer pop/indiepop/dance kant op.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
LL is juist terug aan het gaan naar het oude format van minder grote(bekende) bands. Dat was vorig jaar ook te merken.
Die berg nog net niet Arrow Classic Rock-bands mogen van mij wegblijven hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:57 schreef maniack28 het volgende:
Lowlands moet een gevarieerder programma boeken ipv alleen boeken in de genres die hip zijn. Ik blijf bij mijn mening dat ze veel kunnen leren van Pukkelpop, waar echt veel meer variatie is in het programma!
ivm Pukkelpop nog steeds waardeloos.. maar hey, ik geef ze dit jaar weer een nieuwe kans (zoals ieder jaar).quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
LL is juist terug aan het gaan naar het oude format van minder grote(bekende) bands. Dat was vorig jaar ook te merken.
Er zijn ook gewoon veel minder relevante beukbands in vergelijking met 15 jaar terug. Dat was toen nog net in en is nu een beetje uit en doodgebloed.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:07 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan mis ik toch uit het oude format een grotere groep beuk bands (weinig hardrock meer de laatste jaren). Er staan wel enkele bandjes maar de programering in het begin was toch een stuk meer de rock kant op. Tegenwoordig veel meer pop/indiepop/dance kant op.
Dat ga ik echt niet trekken. Ik mis 2 van de 3 dagen sowieso de eerste bands omdat ik dan nog half dood ben en na middennacht ben ik ook wel weer gaar van het bandjes kijken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:10 schreef maniack28 het volgende:
Wat ik ook graag zou zien is eerder op de dag bandjes en ook tot later in de nacht bandjes. Op PP beginnen de bandjes eerder en eindigen later...
Bullshit natuurlijk, er is zat goeie beukmuziek... je moet ze alleen wel weten te vinden. In de hardcore punk scene is bijvoorbeeld My City Burning een erg goeie opkomende Nederlandse band. Beter zetten ze zoiets eens neer in een lekker klein tentje... maar ja, dat zal wel weer niet "mainstream" genoeg zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Er zijn ook gewoon veel minder relevante beukbands in vergelijking met 15 jaar terug. Dat was toen nog net in en is nu een beetje uit en doodgebloed.
Tsja, ik trek het wel en veel mensen met mij ook (op Pukkelpop that is). Scheelt ook dat je daar niet zo'n teringeind moet lopen, alles is dicht bij elkaar.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat ga ik echt niet trekken. Ik mis 2 van de 3 dagen sowieso de eerste bands omdat ik dan nog half dood ben en na middennacht ben ik ook wel weer gaar van het bandjes kijken.
Dat is inderdaad misschien leuk in een klein tentje aan het begin van de dag. Maar dat soort dingen trekken vandaag de dag gewoon niet meer genoeg mensen om later op de dag in een grotere tent te staan. En dat is met de meeste beukbandjes zo. Zeker de alternatieve beukbandjes van het type wat 15 jaar geleden populair was.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:15 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Bullshit natuurlijk, er is zat goeie beukmuziek... je moet ze alleen wel weten te vinden. In de hardcore punk scene is bijvoorbeeld My City Burning een erg goeie opkomende Nederlandse band. Beter zetten ze zoiets eens neer in een lekker klein tentje... maar ja, dat zal wel weer niet "mainstream" genoeg zijn
Ik wel. Maar blijkbaar denkt de rest van Lowlands er anders over. Anders stonden de Arctic Monkeys wel in de Lima en de West-Afrikaanse gypsy-folk-hoempa-bandjes op de Alpha.quote:Kap Bambino was een goeie zet vorig jaar, die electropunk shit was op Pukkelpop prima te verteren bij +30 graden in een veels te kleine tent. En wat ik ook mis is een lading aan feestbandjes in de reggae/ska/folk genres... Vorig jaar had Lowlands the Aggrolites, da's een goeie, maar ik kan me jaren geleden herinneren dat er iedere dag wel 2/3 van dat soort bandjes waren. Iedereen heeft toch liever goeie vrolijke muziek ipv die saaie britten die een beetje op hun gitaar akkoordjes staan te rammen
Er is en strip van tomaathoofd waar en scrollbalk inzit, kan hem even niet vinden, iemand wel?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:48 schreef Beaudelaire het volgende:
Er komt trouwens weer een scrollbalk op de nieuwe site.
Bron: Bente Bollman
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
10 jaar lang de truukjes van je debuutalbum uitmelken. Fail
10 jaar lang de truukjes van je eerste videoclips uitmelken. Fail
Er net zo wigger uitzien als Brainpower. Fail
Proberen straatpunten te scoren met D12. Fail
Als volwassen vent beef hebben met Britney Spears en Christina Aguilera. Fail
Stoer je wijf dumpen als je beroemd wordt om een paar jaar later met hangende armpjes terug te komen. Fail
Verslaafd raken aan pijnstillers. Fail
Duet doen met Elton John omdat homo's je cd's niet meer kopen. Fail
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:01 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Er is en strip van tomaathoofd waar en scrollbalk inzit, kan hem even niet vinden, iemand wel?
Kap Bambino stond toch ook gewoon op Lowlands, of mis ik nu het punt van je argument?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:15 schreef maniack28 het volgende:
Kap Bambino was een goeie zet vorig jaar, die electropunk shit was op Pukkelpop prima te verteren bij +30 graden in een veels te kleine tent.
Kap Bambino stond inderdaad ook op LL en het was fucking vetquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:38 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Kap Bambino stond toch ook gewoon op Lowlands, of mis ik nu het punt van je argument?
Absoluut. Jammer alleen dat het iets eerder was afgelopen door hun kapotte apparatuur, maar het was wel een fucking feest. Eerder dat jaar op de-Affaire was het ook al zo geweldig.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kap Bambino stond inderdaad ook op LL en het was fucking vet
Nee, er is nog een betere van Tomaathoofd, van 8 miljard pixels hoog. Kan 'm alleen niet vinden.quote:
Ja ik weet welke je bedoeld, probleem is dat Lowlands ze van de server af heeft gehaald. Ik zal eens aan Tomaathoofd zelf vragen of hij ze nog ergens heeft staanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, er is nog een betere van Tomaathoofd, van 8 miljard pixels hoog. Kan 'm alleen niet vinden.
Of werd deze wel bedoelt?
Jij kent Tomaathoofd?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja ik weet welke je bedoeld, probleem is dat Lowlands ze van de server af heeft gehaald. Ik zal eens aan Tomaathoofd zelf vragen of hij ze nog ergens heeft staan
quote:
Kunnen we die niet voor vast inhuren op het Lowlandsforum?quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Kunnen we die niet voor vast inhuren op het Lowlandsforum?
Wacht maar als ik te horen krijg hoeveel de 'servicekosten' dit jaar bedragenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik betwijfel het, maar ik zal het eens vragen
Maar ik geloof dat de Lowlands-klaag-inspiratie een beetje op is
Nergens zoveel klaag-inspiratie als hier.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik betwijfel het, maar ik zal het eens vragen
Maar ik geloof dat de Lowlands-klaag-inspiratie een beetje op is
Dat het een goeie zet was van Lowlands... eindelijk eens "iets anders"quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:38 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Kap Bambino stond toch ook gewoon op Lowlands, of mis ik nu het punt van je argument?
Centraal KLB topic in LWL openen dit jaarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nergens zoveel klaag-inspiratie als hier.
Zal ik jou eens gek maken, een muntje gaat dit jaar 3 euro kostenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:45 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Wacht maar als ik te horen krijg hoeveel de 'servicekosten' dit jaar bedragen
Wat? Serieus? Bron?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zal ik jou eens gek maken, een muntje gaat dit jaar 3 euro kosten
een biertje voor 3 euro? bron?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Niet zo happen. Muntjesprijs stijgt altijd met 10 ct. Een hele gekke keer misschien 20 en dat zou al gek zijn. Je denkt toch niet dat ze dit jaar opeens 60/70 cent omhoog gaan?quote:
Daarom vond ik het al raar.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet zo happen. Muntjesprijs stijgt altijd met 10 ct. Een hele gekke keer misschien 20 en dat zou al gek zijn. Je denkt toch niet dat ze dit jaar opeens 60/70 cent omhoog gaan?
Nee echt maar dan krijgen we wel weer bier in glasquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet zo happen. Muntjesprijs stijgt altijd met 10 ct. Een hele gekke keer misschien 20 en dat zou al gek zijn. Je denkt toch niet dat ze dit jaar opeens 60/70 cent omhoog gaan?
Bron?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:01 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee echt maar dan krijgen we wel weer bier in glas, omdat van glas de milieuvoetafdruk toch stukken lager is als van al dat plastic.
Ik hap niet. ik vraag enkel naar de bron.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:01 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee echt maar dan krijgen we wel weer bier in glas, omdat van glas de milieuvoetafdruk toch stukken lager is als van al dat plastic.
Dan hap je toch?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:05 schreef Vono het volgende:
[..]
Ik hap niet. ik vraag enkel naar de bron.
CORRECT!quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan hap je toch?
Jij denkt zeker ook dat 2x de helft een kwart is?
Bron?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan hap je toch?
Jij denkt zeker ook dat 2x de helft een kwart is?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:11 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
CORRECT!
Twee keer de helft =
2 x 1/2 = 1/4
Twee keer een helft =
1/2 + 1/2 = 1
[..]
CORRECT!
Twee keer de helft =
2 x 1/2 = 1/4
Twee keer een helft =
1/2 + 1/2 = 1
Famfare toch?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:12 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
En het is broodje bakpao, dat is volgens mij de nieuwe discussie.
Ik ook bier voor 3 euro ole olequote:Op woensdag 20 januari 2010 16:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Famfare toch?
Maar ik ga weer ontopic.
Ik hoop persoonlijk op Autumn, nieuwe zangeres, nieuwe sound, nieuw album. Gaan overmorgen op tour samen met The Gathering. Delain daarentegen vond ik nogal tegenvallen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:59 schreef braampie het volgende:
Ik verwacht Delain dit jaar eigenlijk wel.
Hun nieuwe album is zeer goed ontvangen + ze zijn steeds bekender aan het worden.
enn persoonlijk hoop ik Ska-P en Sonata Arctica weer te zien.
Dropkick Murphys zouden cool zijn maar verwacht ze niet eigenlijk
[..]
CORRECT!
Twee keer de helft =
2 x 1/2 = 1/4
Twee keer een helft =
1/2 + 1/2 = 1
Goeie line-up daar trouwens, twijfel nog eigenlijk.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:44 schreef zonisdegod het volgende:
K's choice op dauwpop.....
Dan komen ze ook.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:51 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik schrok dat Pendulum kwam, blijkt het een dj-set te zijn.
niks mis met K's Choice, was erg tof jaren terug in de Alpha. Ziekelijk druk destijds.quote:
Ik twijfel ook niet aan K's Choice, maar aan mijn aanwezigheid (of afwezigheid) op Dauwpop.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
niks mis met K's Choice, was erg tof jaren terug in de Alpha. Ziekelijk druk destijds.
vooralsnog vind ik 39 euro beetje veel voor die line up, maar er zal nog wel bijkomenquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:29 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik twijfel ook niet aan K's Choice, maar aan mijn aanwezigheid (of afwezigheid) op Dauwpop.
De sfeer heeft wel iets Lowlandsachtig.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vooralsnog vind ik 39 euro beetje veel voor die line up, maar er zal nog wel bijkomen
Ik zou ook geen 150 euro betalen voor alleen de Lowlands sfeerquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:37 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
De sfeer heeft wel iets Lowlandsachtig.
Dat is ook weer waar, maar het is wel één van de dingen waarom Lowlands het leukste Nederlandse festival is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik zou ook geen 150 euro betalen voor alleen de Lowlands sfeer
dat ben ik helemaal met je eensquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:39 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar, maar het is wel één van de dingen waarom Lowlands het leukste Nederlandse festival is.
Die heb ik 2(?) jaar geleden gemistquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:03 schreef conobram het volgende:
Ik wil Laura Marling
2 x 1/2 = 1quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:11 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
CORRECT!
Twee keer de helft =
2 x 1/2 = 1/4
Twee keer een helft =
1/2 + 1/2 = 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |