Er is en strip van tomaathoofd waar en scrollbalk inzit, kan hem even niet vinden, iemand wel?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:48 schreef Beaudelaire het volgende:
Er komt trouwens weer een scrollbalk op de nieuwe site.
Bron: Bente Bollman
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
10 jaar lang de truukjes van je debuutalbum uitmelken. Fail
10 jaar lang de truukjes van je eerste videoclips uitmelken. Fail
Er net zo wigger uitzien als Brainpower. Fail
Proberen straatpunten te scoren met D12. Fail
Als volwassen vent beef hebben met Britney Spears en Christina Aguilera. Fail
Stoer je wijf dumpen als je beroemd wordt om een paar jaar later met hangende armpjes terug te komen. Fail
Verslaafd raken aan pijnstillers. Fail
Duet doen met Elton John omdat homo's je cd's niet meer kopen. Fail
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:01 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Er is en strip van tomaathoofd waar en scrollbalk inzit, kan hem even niet vinden, iemand wel?
Kap Bambino stond toch ook gewoon op Lowlands, of mis ik nu het punt van je argument?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:15 schreef maniack28 het volgende:
Kap Bambino was een goeie zet vorig jaar, die electropunk shit was op Pukkelpop prima te verteren bij +30 graden in een veels te kleine tent.
Kap Bambino stond inderdaad ook op LL en het was fucking vetquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:38 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Kap Bambino stond toch ook gewoon op Lowlands, of mis ik nu het punt van je argument?
Absoluut. Jammer alleen dat het iets eerder was afgelopen door hun kapotte apparatuur, maar het was wel een fucking feest. Eerder dat jaar op de-Affaire was het ook al zo geweldig.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kap Bambino stond inderdaad ook op LL en het was fucking vet
Nee, er is nog een betere van Tomaathoofd, van 8 miljard pixels hoog. Kan 'm alleen niet vinden.quote:
Ja ik weet welke je bedoeld, probleem is dat Lowlands ze van de server af heeft gehaald. Ik zal eens aan Tomaathoofd zelf vragen of hij ze nog ergens heeft staanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, er is nog een betere van Tomaathoofd, van 8 miljard pixels hoog. Kan 'm alleen niet vinden.
Of werd deze wel bedoelt?
Jij kent Tomaathoofd?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja ik weet welke je bedoeld, probleem is dat Lowlands ze van de server af heeft gehaald. Ik zal eens aan Tomaathoofd zelf vragen of hij ze nog ergens heeft staan
quote:
Kunnen we die niet voor vast inhuren op het Lowlandsforum?quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Kunnen we die niet voor vast inhuren op het Lowlandsforum?
Wacht maar als ik te horen krijg hoeveel de 'servicekosten' dit jaar bedragenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik betwijfel het, maar ik zal het eens vragen
Maar ik geloof dat de Lowlands-klaag-inspiratie een beetje op is
Nergens zoveel klaag-inspiratie als hier.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik betwijfel het, maar ik zal het eens vragen
Maar ik geloof dat de Lowlands-klaag-inspiratie een beetje op is
Dat het een goeie zet was van Lowlands... eindelijk eens "iets anders"quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:38 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Kap Bambino stond toch ook gewoon op Lowlands, of mis ik nu het punt van je argument?
Centraal KLB topic in LWL openen dit jaarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nergens zoveel klaag-inspiratie als hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |