SHIT JUST GOT REAL!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:42 schreef Suusje-V het volgende:
Zouden Archibald/Igor, Barry, Angel, Jozef, Miranda, Jenz, Kees en Svart even hun hyvesinbox willen checken?
Berichtje van mij/Lisa dat even serieus is.
Dat slaat dus ook terug op FOK!, maar vertel er in dit topic svp niets over
Sommigen zullen vast ook wel een PM op FOK! over krijgen
En waarom word ik buitengeslotenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:42 schreef Suusje-V het volgende:
Zouden Archibald/Igor, Barry, Angel, Jozef, Miranda, Jenz, Kees en Svart even hun hyvesinbox willen checken?
Combobreakerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:42 schreef Suusje-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Oké!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:42 schreef Suusje-V het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:29 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Combobreaker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Subtielquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:42 schreef Tacobell het volgende:
http://www.josephgoebbels.hyves.nl is van mij.
Dat komt vast door de controle heen, jaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:42 schreef Tacobell het volgende:
http://www.josephgoebbels.hyves.nl is van mij.
Nee, heeft verder niets met de nephyves te makenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:43 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het is denk ik een geheim complot van de geheime hyvessamenzweerders
Wordquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:35 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Wat was jou hyve ook alweer?
ron toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |