De posts zijn onder jou naam daar neer gezet, dat zou kunnen, dat je elke keer een mailtje krijgt als iemand anders daar antwoord op geeft heeft toch niks te maken met je mail, maar met je profiel op het forum waarin staat aangegeven dat er een mailtje gestuurd moet worden als er iemand een reactie geeft op jou zogenaamde post ??quote:Op maandag 11 januari 2010 23:26 schreef Nadinarama het volgende:
Ik ben gehackt omdat er vanuit mijn naam op verscheidene fora gepost wordt. De antwoorden daarop krijg ik in mijn mailbox.
Ik heb uiteraard mijn wachtwoord gewijzigd, maar dit heeft niks geholpen. De antwoorden op mijn zogenaamde posts komen nog steeds binnen. En mijn spamfilter van gmail werkt tot op heden uitstekend.
What to do?
Welkom op internet, welkom bij de spammers ... ze gebruiken adressen van andere personen of simpelweg adressen die niet bestaan, ja dat kan en is relatief simpel.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:28 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mijn vraag. En sterker nog, hoe is het mogelijk dat ik hun mails daarop niet kan beantwoorden? Wil best een voorbeeld DM-en.
1 Serieus antwoord? Ben je nu blind? We geven allemaal serieuze antwoorden...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:23 schreef Nadinarama het volgende:
Pff, een dag later en 1 serieus antwoord gekregen. Wat een gezever, zeg. Ik weet genoeg.
Verkoop aub je pc en ga weer op je rug liggen, omfgquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:23 schreef Nadinarama het volgende:
Pff, een dag later en 1 serieus antwoord gekregen. Wat een gezever, zeg. Ik weet genoeg.
Jezus christus...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:23 schreef Nadinarama het volgende:
Na dit verhelderende antwoord op mijn vragen, zeg ik nogmaals:quote:
Juist, wij begrijpen elkaar.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Morgen is het weer woensdag gehacktdag.
Okayquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Morgen is het weer woensdag gehacktdag.
GEHAKT DAG!!!!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:23 schreef Nadinarama het volgende:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]Ik houd van je
Naja een heel klein beetje maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |