abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76715341
Goed topic overigens.

Samenvatting: mails hoeven niet te komen van wie ze zeggen dat ze komen, mails hoeven niet allemaal beantwoordbaar te zijn, en mails hoeven niet eens verzonden te zijn vanaf de server waarvandaan ze zeggen te komen.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_76715413
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:26 schreef Nadinarama het volgende:
Ik ben gehackt omdat er vanuit mijn naam op verscheidene fora gepost wordt. De antwoorden daarop krijg ik in mijn mailbox.

Ik heb uiteraard mijn wachtwoord gewijzigd, maar dit heeft niks geholpen. De antwoorden op mijn zogenaamde posts komen nog steeds binnen. En mijn spamfilter van gmail werkt tot op heden uitstekend.

What to do?
De posts zijn onder jou naam daar neer gezet, dat zou kunnen, dat je elke keer een mailtje krijgt als iemand anders daar antwoord op geeft heeft toch niks te maken met je mail, maar met je profiel op het forum waarin staat aangegeven dat er een mailtje gestuurd moet worden als er iemand een reactie geeft op jou zogenaamde post ??
pi_76715512
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 00:28 schreef Nadinarama het volgende:

[..]

Dat is inderdaad mijn vraag. En sterker nog, hoe is het mogelijk dat ik hun mails daarop niet kan beantwoorden? Wil best een voorbeeld DM-en.
Welkom op internet, welkom bij de spammers ... ze gebruiken adressen van andere personen of simpelweg adressen die niet bestaan, ja dat kan en is relatief simpel.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 12:19:27 #54
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_76715659
Ok ten eerste, lees dit eens:

[Geen search nodig!] De oplossing voor alle problemen!

Je bent niet gehackt. Dat weet je helemaal niet. Je krijgt spam, en dat is wat anders.

Bij email is het zo dat je de afzender van een emailtje zelf kan invullen. Ik kan jou een mailtje sturen vanaf "BillGates@microsoft.com" of "bea@koninkijkhuis.nl". Kan allemaal, en is compleet niet moeilijk.

Zo kan ik jou ook een mailtje sturen vanaf je eigen adres. Hardstikke handig, want jij weet niet waar het vandaan komt.

Spam wordt ook zo verstuurd. Ze sturen spam naar adres A, namens B, en naar B, namens A. De echte verzender, C, blijft zo mooi buiten schot.

Echter, A is niet gek en stuurt B een mailtje terug met "bericht geweigerd". Maar A weet van niks!

In dit geval ben jij A. De mailtjes zijn dus niet van jou, maar van C, de onbekende derde. Niks van aantrekken dus.

Hoe zit het precies met dat forum? Gebruiken ze ook een gebruikersnaam die jij vaak gebruikt? Heb je een link naar dat forum?
pi_76715793
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:19 schreef Sander het volgende:
tekst
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_76717706
Pff, een dag later en 1 serieus antwoord gekregen. Wat een gezever, zeg. Ik weet genoeg.
pi_76717799
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 13:23 schreef Nadinarama het volgende:
Pff, een dag later en 1 serieus antwoord gekregen. Wat een gezever, zeg. Ik weet genoeg.
1 Serieus antwoord? Ben je nu blind? We geven allemaal serieuze antwoorden...

Wat wil je nog meer horen?
pi_76720454
quote:
Verkoop aub je pc en ga weer op je rug liggen, omfg
pi_76723046
quote:
Jezus christus...

Geef eens antwoord op mijn vragen! Maar nee, dat doe je ook niet.
Als je geholpen wilt worden, moet je wel alle informatie geven. Zoals foutmeldingen en waarom iets niet werkt. Niet alleen gaan blaten dat iets niet werkt, want dan kunnen wij er geen oplossing voor aandragen.

Dus: geef eerst zelf alle informatie, en beantwoord onze vragen, dan pas kunnen wij je een mogelijke oplossing geven. Tot die tijd: fuck you very much, vooral als je aangeeft "dat je genoeg weet".

Wat een drama-queen
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 16:05:47 #60
83951 rashudo
project 2501
pi_76724284
TS is ook de typische digibeet, ze verwacht dat er op internet 100 supersociale nerds staan te springen om op haar unieke probleem te reageren, het is tenslotte hun hobby. Dat ze misschien zelf iets niet snapt of fout doet is onmogelijk.
Their eyes opaque.
pi_76730775
Inderdaad!
  dinsdag 12 januari 2010 @ 18:37:10 #62
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_76730813
Morgen is het weer woensdag gehacktdag.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_76730865
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 18:36 schreef Nadinarama het volgende:
Inderdaad!
Na dit verhelderende antwoord op mijn vragen, zeg ik nogmaals:

@mods, gooi maar dicht

@TS: Neem eens een voorbeeld aan andere TS'en in DIG die oplossingen krijgen. Je kunt er nog iets van leren.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_76731114
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 18:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Juist, wij begrijpen elkaar.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_76737405
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 18:36 schreef Nadinarama het volgende:
Inderdaad!
Okay
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 18:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik houd van je

Naja een heel klein beetje maar
pi_76738277
quote:
GEHAKT DAG!!!!!
  dinsdag 12 januari 2010 @ 21:17:52 #67
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_76738887
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 20:49 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ik houd van je

Naja een heel klein beetje maar

Een beetje maar?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  dinsdag 12 januari 2010 @ 21:18:02 #68
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_76738896
Ja ja, kap nou maar met dat gekut in DIG. TS, open een nieuw topic bij nieuwe problemen. Stuur maar een PM ofzo, dan sleur ik de flamers er uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')