Sorry, ja, want dat werkt dus wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:17 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Sorry, nee, want dat werkt dus niet.
Wat werkt niet?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:17 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Sorry, nee, want dat werkt dus niet.
Hoe is het mogelijk dat antwoorden op het forum naar jou worden gemaild, maar dat je mailadres niet bekend is op het forum?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:22 schreef Nadinarama het volgende:
GEBRUIKERSGEGEVENS VERGETEN?
Je bent je gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten, of hebt je code niet ontvangen, dat kan gebeuren. Om je persoonlijke gegevens te beschermen kunnen wij je wachtwoord resetten.
Vul hieronder het e-mailadres in dat bij ons bekend is:
E-mail adres:
E-mail adres '..........@gmail.com' is onbekend
Nou dan weet ik niet wat er mis isquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:22 schreef Nadinarama het volgende:
GEBRUIKERSGEGEVENS VERGETEN?
Je bent je gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten, of hebt je code niet ontvangen, dat kan gebeuren. Om je persoonlijke gegevens te beschermen kunnen wij je wachtwoord resetten.
Vul hieronder het e-mailadres in dat bij ons bekend is:
E-mail adres:
E-mail adres '..........@gmail.com' is onbekend
Dat is inderdaad mijn vraag. En sterker nog, hoe is het mogelijk dat ik hun mails daarop niet kan beantwoorden? Wil best een voorbeeld DM-en.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk dat antwoorden op het forum naar jou worden gemaild, maar dat je mailadres niet bekend is op het forum?
Post eens zo'n mail.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:28 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mijn vraag. En sterker nog, hoe is het mogelijk dat ik hun mails daarop niet kan beantwoorden? Wil best een voorbeeld DM-en.
Dat snap ik, maar zoals ik niet wil dat mijn naam gebruikt wordt zonder mijn toestemming wil ik ook niet de gegevens van anderen publiekelijk bekend maken. DM verstuurd.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Post het nou gewoon hier, dan kan iedereen meekijken...
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:58 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Vraag het op tweakers.net
Daar zijn ze altijd heel behulpzaam
Is het al eens in je op gekomen dat die mailtjes misschien wel helemaal niet van dat forum komen maar gewoon ordinaire spam zijn?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:28 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mijn vraag. En sterker nog, hoe is het mogelijk dat ik hun mails daarop niet kan beantwoorden? Wil best een voorbeeld DM-en.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:58 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Geldt ook wel voor DIG op fok hoor. Allemaal nerdjes die meteeen een TS belachelijk gaan maken omdat die toevallig niet 24/7 naar een beeldscherm zit te staren.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:58 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Huilie.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:44 schreef Parvus het volgende:
[..]
Geldt ook wel voor DIG op fok hoor. Allemaal nerdjes die meteeen een TS belachelijk gaan maken omdat die toevallig niet 24/7 naar een beeldscherm zit te staren.
Er is een verschil tussen [mensen die niet 24/7 naar een scherm staren] en [mensen die dom genoeg zijn om op spam te reageren].quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:44 schreef Parvus het volgende:
[..]
Geldt ook wel voor DIG op fok hoor. Allemaal nerdjes die meteeen een TS belachelijk gaan maken omdat die toevallig niet 24/7 naar een beeldscherm zit te staren.
Overigens maak ik haar niet daarom belachelijk... Je ziet het gewoon altijd...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:44 schreef Parvus het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar de reacties die TS geeft nadat er eerst een aantal gewone reacties zijn gekomen van andere users is te idioot voor woorden..... Ja, dan wordt TS daarna vanzelf wel belachelijk gemaakt... En volledig terrecht imhoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:44 schreef Parvus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |