SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op dinsdag 9 februari 2010 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Tennisracket is een ginger, hij geeft hier niet om want hij heeft geen ziel!!!!!!!
Open je ogen!!
Omdat hij een vriend is.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:42 schreef Banzaiaap het volgende:
Waarom blokkeer je em ook niet gewoon.
ik neem hem niet altijd serieus...quote:Op maandag 11 januari 2010 22:42 schreef SeanDaley het volgende:
Dit zijn dus die badboys waar vrouwen tegenwoordig op vallen
quote:Op maandag 11 januari 2010 22:37 schreef tennisracket het volgende:
Je topics blijven guurnee hoor, dit wordt een hit. Ik voel het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent een aandachtshoer! Niet meer, en niet minderquote:Op maandag 11 januari 2010 22:43 schreef griskay het volgende:
[..]
nee hoor, dit wordt een hit. Ik voel het.
quote:
OK.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:44 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon die gast en niet dat meisje en ben je gewoon fucking gefrustreerd nu.
HOAX TOPIC.
SLOTJEEEE
quote:Op maandag 11 januari 2010 22:44 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Je bent een aandachtshoer! Niet meer, en niet minder
Jij laat je al dwingen op msn? Je bent zeker ook een graag geziene gast in de clubs, of niet?quote:Op maandag 11 januari 2010 22:44 schreef griskay het volgende:
[..]
MIJN KLACHT IS: MANNEN DIE JE DWINGEN OP MSN OM EEN FOTO TE STUREN.
Waarom heb je zo'n volk überhaupt tussen je contactpersonen staan en speel je het spelletje zo lang mee.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:44 schreef griskay het volgende:
[..]
MIJN KLACHT IS: MANNEN DIE JE DWINGEN OP MSN OM EEN FOTO TE STUREN.
Hoe komt het toch, dat ik iedere keer geen topics meer van je tegenkom, totdat ik je bijna vergeten ben.quote:
Dat noem je liefde.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:46 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Hoe komt het toch, dat ik iedere keer geen topics meer van je tegenkom, totdat ik je bijna vergeten ben.
En vervolgens zie ik er weer één
ja, want wij zijn autisten (inkoppertje)quote:Op maandag 11 januari 2010 22:47 schreef griskay het volgende:
Hij is altijd zooo, jullie moeten alles zo letterlijk nemen.
6 vwo, hoezo?quote:Op maandag 11 januari 2010 22:47 schreef tennisracket het volgende:
[..]
ja, want wij zijn autisten (inkoppertje)
Edit: Stond er trouwens niet eerst 5vwo of iets dergelijks in je profiel in plaats van ''Studente''?
Ik deed niet verboden vrucht na, hij is goede vriend en heeeft veel foto's van mij maar op dit moment had ik geen zin op te sturen.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:52 schreef SeanDaley het volgende:
Meiden die voor verboden vrucht spelen zijn een afknapper.
Omdat ik je chatlogs om te huilen vindquote:
boeieequote:Op maandag 11 januari 2010 22:54 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Omdat ik je chatlogs om te huilen vind
Ja, je geloofwaardigheid is weg.quote:
Oh SeanDaley, jij en je mindgames. Vlotte operator, jij.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:57 schreef SeanDaley het volgende:
Nou ja, nu heb je in ieder geval er voor gezorgd dat je uiterlijk een zware anti-climax kan zijn. Het hoeft niet, dat kan nu nog stoppen, maar hoe vaker je nee zegt, hoe meer mensen gaan verwachten.
Niet meer kaas in mn muizenval doen jij!quote:Op maandag 11 januari 2010 22:58 schreef Biels het volgende:
[..]
Oh SeanDaley, jij en je mindgames. Vlotte operator, jij.
Oh nooo, nou kan ik mijn vwo-diploma vergetenquote:Op maandag 11 januari 2010 22:58 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Ja, je geloofwaardigheid is weg.
Gewoon weg.
Bij mij tenminste.
ik ben niet dik, lelijk en ja iedereen geilt op aandacht.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:59 schreef theZERGGGGGGGG het volgende:
Haha wat een aandachtshoer topic. Zeg dan gewoon dat ie op moet kankeren maar dat doe je ook niet.
Conclusie: TS is dik en lelijk en geilt stiekem op deze aandacht
Ik niet althans niet op ongewilde aandacht..quote:Op maandag 11 januari 2010 23:00 schreef griskay het volgende:
[..]
ik ben niet dik, lelijk en ja iedereen geilt op aandacht.
ik wel, ik houd van aandacht.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:01 schreef theZERGGGGGGGG het volgende:
[..]
Ik niet althans niet op ongewilde aandacht..
elke vorm van aandacht is goed.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:01 schreef SeanDaley het volgende:
Er zijn alleen betere manieren om aandacht te krijgen, en zelfs meer.
Je hebt je portie wel gehad. Dit gaat nergens over.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |