SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op dinsdag 9 februari 2010 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Tennisracket is een ginger, hij geeft hier niet om want hij heeft geen ziel!!!!!!!
Open je ogen!!
Omdat hij een vriend is.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:42 schreef Banzaiaap het volgende:
Waarom blokkeer je em ook niet gewoon.
ik neem hem niet altijd serieus...quote:Op maandag 11 januari 2010 22:42 schreef SeanDaley het volgende:
Dit zijn dus die badboys waar vrouwen tegenwoordig op vallen
quote:Op maandag 11 januari 2010 22:37 schreef tennisracket het volgende:
Je topics blijven guurnee hoor, dit wordt een hit. Ik voel het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent een aandachtshoer! Niet meer, en niet minderquote:Op maandag 11 januari 2010 22:43 schreef griskay het volgende:
[..]
nee hoor, dit wordt een hit. Ik voel het.
quote:
OK.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:44 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon die gast en niet dat meisje en ben je gewoon fucking gefrustreerd nu.
HOAX TOPIC.
SLOTJEEEE
quote:Op maandag 11 januari 2010 22:44 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Je bent een aandachtshoer! Niet meer, en niet minder
Jij laat je al dwingen op msn? Je bent zeker ook een graag geziene gast in de clubs, of niet?quote:Op maandag 11 januari 2010 22:44 schreef griskay het volgende:
[..]
MIJN KLACHT IS: MANNEN DIE JE DWINGEN OP MSN OM EEN FOTO TE STUREN.
Waarom heb je zo'n volk überhaupt tussen je contactpersonen staan en speel je het spelletje zo lang mee.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:44 schreef griskay het volgende:
[..]
MIJN KLACHT IS: MANNEN DIE JE DWINGEN OP MSN OM EEN FOTO TE STUREN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |