In jouw tijd waren er nog geeneens gemengde scholen.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
In mijn tijd hoefden we nog niet in praktijk te oefenen, maar we moesten wel een condoom vasthouden, en dat veroorzaakte al heel wat rooie hoofdjes.
Waarom zou je in een koud bad gaan?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nja ligt er ook aan. Als je net in een koud bad hebt gelegen komt ie er niet ver bovenuit
Ik heb wel eens gehad dat het pijn deedquote:
Ehm.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:50 schreef Gaultier het volgende:
[..]
De meeste mensen gaan vullen een bad ook met warm water.
Ik doel er meer op dat slappe toestand varieert.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:50 schreef Gaultier het volgende:
[..]
De meeste mensen gaan vullen een bad ook met warm water.
Vergeleken met waar ik vandaan kom wel.quote:
Goed voor je spieren.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom zou je in een koud bad gaan?
Ik woon in een katholiek dorpje. Maar daar ga ik naar school ja.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar jij komt uit Deventer en Deventer is een grote, ontwikkelde stad.
In zijn tijd gebruikte ze nog het spijkerschrift.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
In jouw tijd waren er nog geeneens gemengde scholen.
Hahaha godver, ik snapte ook al niet wat er raar aan was, maar nu snap ik pas dat ze dachten dat ze daar hun leuter uit de broek moesten halenquote:Op maandag 11 januari 2010 21:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Condoom om een neplul doen idioot, Ze gaan niet een condoom om hun swanz doen voor de klas.
Oke oke.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat het pijn deedmaar dat lag gewoon aan mijn tightness en niet aan de grote van de penis.
Dan heeft hij gewoon een bloedlul.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:49 schreef Lakitu het volgende:
5 cm slap is niet zo vreemd hoor. Slappe toestand zegt niks over erecte.
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik woon in een katholiek dorpje. Maar daar ga ik naar school ja.
Leeft hij nog?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij was stijf ongeveer zo lang als mijn pink, of iets korter misschien nog![]()
Dus ja, ik schrok me lam en ik ben weggelopen.
Ik had wel gedronken, anders was ik ws wat tactvoller geweest
Nee dat is waar. Ik vind slappe penissen altijd een beetje grappigquote:Op maandag 11 januari 2010 21:49 schreef Lakitu het volgende:
5 cm slap is niet zo vreemd hoor. Slappe toestand zegt niks over erecte.
En lelijk.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee dat is waar. Ik vind slappe penissen altijd een beetje grappigsoms staar ik ernaar
ze zien er altijd zo zielig uit for some reason
!
Minder films raden.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:51 schreef Hoogstaande het volgende:
Godverdomme, ik loop echt als de kanker achter
Verdrietig.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee dat is waar. Ik vind slappe penissen altijd een beetje grappigsoms staar ik ernaar
!
Waar krijg jij slappe penissen te zien?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Haar vriend misschien?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waar krijg jij slappe penissen te zien?
Voor en na de seks lijkt me zo.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waar krijg jij slappe penissen te zien?
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:48 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Dat je moet huilen en schreeuwt: "Stop! Hij past niet".
Teh fuck, komen ze voorbijwandelen ofzo?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Welk dorpje dan?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik woon in een katholiek dorpje. Maar daar ga ik naar school ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |