Te groot? Wat is dat?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:45 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Heb je wel eens gehad dat een lul te groot was waardoor je niet verder kon?
Grapje?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:45 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wtf
De meeste penissen zijn 5 cm in slappe toestand lijkt mij
Zal vast komen omdat we uit het oosten van het land komen.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:46 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
En wij ook nietIk heb nooit sexuele voorlichting gehad dus ik kan wel eens aids hebben
O en die drie was stijfquote:Op maandag 11 januari 2010 21:45 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wtf
Ooh, hij was serieus zo ienimini?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik net
Ik ben weggelopen
Gast. Het is een grap. Het gaat er om dat als jij nooit de condoom helemaal hoeft uit te rollen heb je dus niet een grote lul.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:46 schreef Gaultier het volgende:
Seagal, ga je het nog verklappen? Want ik kijk er serieus nooit op.
5 cm slap? Dan hou je toch niets meer over?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:45 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wtf
Nee langer.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:45 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wtf
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:47 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Gast. Het is een grap. Het gaat er om dat als jij nooit de condoom helemaal hoeft uit te rollen heb je dus niet een grote lul.
Ik woon bij PD in de buurt.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zal vast komen omdat we uit het oosten van het land komen.
Ik had wel een soort van seksuele voorlichting in de derde met een giechelende juffrouw.
Dat heet een bloedlul.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
5 cm slap? Dan hou je toch niets meer over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Ik zei dat ik hem afrol.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:47 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Gast. Het is een grap. Het gaat er om dat als jij nooit de condoom helemaal hoeft uit te rollen heb je dus niet een grote lul.
Hij was stijf ongeveer zo lang als mijn pink, of iets korter misschien nogquote:Op maandag 11 januari 2010 21:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ooh, hij was serieus zo ienimini?![]()
Natuurlijk.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:48 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Ik zei dat ik hem afrol.![]()
En helaas wel helemaal.
Ja, maar jij komt uit Deventer en Deventer is een grote, ontwikkelde stad.quote:
De meeste mensen gaan vullen een bad ook met warm water.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nja ligt er ook aan. Als je net in een koud bad hebt gelegen komt ie er niet ver bovenuit
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar jij komt uit Deventer en Deventer is een grote, ontwikkelde stad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |