quote:
Zou zomaar kunnen, ik weet niet. Daarna heb ik iedereen eerst een vragenlijst laten invullen voordat ze in m'n buurt mochten komen.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dat zo als je klein geschapen bent? Want toen ik 14 was zei mijn vriendje ook dat hem dat niet lukte (ik vond het onzin dat jongens in de klas condoom omdoen moesten oefenen, want dat konden ze ook wel thuis zelf oefenen) .
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:41 schreef Chai het volgende:
[..]
(ik vond het onzin dat jongens in de klas condoom omdoen moesten oefenen, want dat konden ze ook wel thuis zelf oefenen) .
Moest jij dat niet? Iedereen moest dat bij ons. Zo voor de klas met een soort dildo op een plankje.quote:
Ik dacht al.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Condoom om een neplul doen idioot, Ze gaan niet een condoom om hun swanz doen voor de klas.
Ik heb me nog nooit zo onzeker gevoeldquote:
Heb je dat nou ooit eens in RL meegemaakt?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
10 cm is dus gewoon niet zo heel erg BT, die 3 was pas schrikken
(google op micropenis)
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lakitu kent me beter dan jullie allemaal!
Volgens mij hebben wij dat ook nooit gehad.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Moest jij dat niet? Iedereen moest dat bij ons. Zo voor de klas met een soort dildo op een plankje.
Hormonen.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:44 schreef PhifeDawg het volgende:
Waarom verandert de SC altijd na 20:00 in een sexchat
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Condoom om een neplul doen idioot, Ze gaan niet een condoom om hun swanz doen voor de klas.
Ik eh dacht dat je iets anders bedoelde.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Moest jij dat niet? Iedereen moest dat bij ons. Zo voor de klas met een soort dildo op een plankje.
Ik weet niet hoe lang het wasquote:Op maandag 11 januari 2010 21:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
10 cm is dus gewoon niet zo heel erg BT, die 3 was pas schrikken
(google op micropenis)
Ja, dat zeg ik netquote:Op maandag 11 januari 2010 21:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heb je dat nou ooit eens in RL meegemaakt?![]()
Heb je wel eens gehad dat een lul te groot was waardoor je niet verder kon?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang het wasik ben slecht in schatten. Misschien ook wel serieus 5 ofzo, ik durfde er amper naar te kijken man
ik probeerde mijn verbazing en schok te verbergen.
Wtfquote:Op maandag 11 januari 2010 21:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang het wasik ben slecht in schatten. Misschien ook wel serieus 5 ofzo, ik durfde er amper naar te kijken man
Ik zou me ook onzeker voelen. Wat een bummer.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb me nog nooit zo onzeker gevoeld! Gelukkig kwam ik erachter dat de rest van de piemels blij steigeren als ik in de buurt kom
!
En wij ook nietquote:Op maandag 11 januari 2010 21:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij dat ook nooit gehad.
Het is om ons gebrek aan te compenseren.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:44 schreef PhifeDawg het volgende:
Waarom verandert de SC altijd na 20:00 in een sexchat
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In mijn tijd hoefden we nog niet in praktijk te oefenen, maar we moesten wel een condoom vasthouden, en dat veroorzaakte al heel wat rooie hoofdjes.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dat zo als je klein geschapen bent? Want toen ik 14 was zei mijn vriendje ook dat hem dat niet lukte (ik vond het onzin dat jongens in de klas condoom omdoen moesten oefenen, want dat konden ze ook wel thuis zelf oefenen) .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |