Dat boompje ernaast.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:51 schreef Saekerhett het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, wat is dat kutcomplex van hun en waar willen de FOK!kers gaan zitten?
Gast, al geef je me 200 euro cash, dan nog ga ik er niet zittenquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:52 schreef o.us het volgende:
Ik zet Steven en Saeker wel bij de interesses.
Interesses, geen aanmelding.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:53 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Gast, al geef je me 200 euro cash, dan nog ga ik er niet zitten
Ik heb het wel ja, wil wel lachen een weekje met wat wiskunde nerdsquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:52 schreef o.us het volgende:
Ik zet Steven en Saeker wel bij de interesses.
Niet doen, anders kan je niet slapen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ok, ik schrok me al de tering.
Kan ik de laatste tijd sowieso al niet door die kutfilm van een Paranormal Activityquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Niet doen, anders kan je niet slapen.
Hij was helemaal niet eng, man.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kan ik de laatste tijd sowieso al niet door die kutfilm van een Paranormal Activity
Gastquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kan ik de laatste tijd sowieso al niet door die kutfilm van een Paranormal Activity
Ja maar ik had toen geen bier op en lag alleen in bed met het geluid behoorlijk hardquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Hij was helemaal niet eng, man.Ik schrok wel toen dat wijf die mannetje gooide aan het einde maar dat is het ook gewoon.
Nou, ik zag hem nuchter in de bios dus veel erger. Wil je me aanraken?quote:Op woensdag 13 januari 2010 01:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja maar ik had toen geen bier op en lag alleen in bed met het geluid behoorlijk hard
Ik heb hier trouwens ook nog 'The Others' liggen, zal ik die zo gaan kijken?
(Offtopic gelul kan wel effe, topic is bijna dicht)
Graag!quote:Op woensdag 13 januari 2010 01:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Nou, ik zag hem nuchter in de bios dus veel erger. Wil je me aanraken?![]()
(Wie de lapo maakt, maakt een nieuw topic aan.)
Kazaam met Shaquille O'Nealquote:Op woensdag 13 januari 2010 01:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Graag!
Maarre, wat vond jij de engste film die je gezien hebt dan?
(Ok.)
De huwelijksnachtvideo van mijn ouders.quote:Op woensdag 13 januari 2010 01:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Graag!
Maarre, wat vond jij de engste film die je gezien hebt dan?
(Ok.)
Een goede tip voor morgen als ik wil opblijven.quote:Op woensdag 13 januari 2010 01:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0116756/
Toppertje hoor!
shaquille is echt heel slecht in dezequote:Op woensdag 13 januari 2010 01:13 schreef o.us het volgende:
[..]
Een goede tip voor morgen als ik wil opblijven.
Dat staat natuurlijk alleen in zo'n brief om hun ouders gerust te stellen. Denk maar niet dat die kinderen daar echt hun tanden poetsen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als 18-jarige verplicht om 22:30 naar bed in je vakantie zonder alcohol![]()
![]()
Been there?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:58 schreef thabit het volgende:
[..]
Dat staat natuurlijk alleen in zo'n brief om hun ouders gerust te stellen. Denk maar niet dat die kinderen daar echt hun tanden poetsen.
Jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:10 schreef Pinkerton het volgende:
Nog meer mensen vrij vandaag?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Moet ik een rekenmachine aanschaffen als ik heen wil?
Hmm in beide faal ik dus dat wordt wat danquote:
Giggity giggity!quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:41 schreef JanPiraat het volgende:
Ooow ik zie al genoeg bomen om ''quagmire'' ongestoord te kunnen geven
Als je een keer kwaad hun kant op kijkt dan gaan ze al huilen manquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hmm in beide faal ik dus dat wordt wat dan![]()
Ga ik uitgelachen worden door wiskunde nerds
Dan nog zijn ze gevaarlijkquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:46 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Als je een keer kwaad hun kant op kijkt dan gaan ze al huilen man
Eng zijn ze in ieder gevalquote:
Dan vind ik de echte foto's nog een tikkeltje ergerquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:54 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Eng zijn ze in ieder geval
[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |