Van die achtergrond krijg je spontaan oogkanker.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:59 schreef blckbb het volgende:
http://vierkantvoorwiskunde.hyves.nl/
De hyve trouwens, kunnen jullie die geilertjes opzoeken.
[..]
Ik ben ook de TS ja![]()
Ja oké, maar ik was de eerste die met 't zomerkamp kwam en de rage ontwierpquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:01 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Ja maar o.us heeft dit topic gestart
1 ding kan ik ook over je vertellen, mien jong. En dat is:quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:03 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ja oké, maar ik was de eerste die met 't zomerkamp kwam en de rage ontwierp
(hoewel o.us het fikkie erin bracht dankzij foto's)
Is toch altijd zoquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:04 schreef o.us het volgende:
[..]
1 ding kan ik ook over je vertellen, mien jong. En dat is:
Je bent geen egoïst.![]()
![]()
Moet je nagaan o.usquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:06 schreef blckbb het volgende:
[..]
En aangezien ik in Culemborg woon kan je me geloven dat ik zeg dat jij de tofste Marokkaan bent die ik tot nu toe ontmoet heb
Succesquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:10 schreef blckbb het volgende:
Ik ga slapen en dromen over x-kwadraten en y-coördinaten. En Pi zover mogelijk uit mijn hoofd leren.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:06 schreef blckbb het volgende:
[..]
En aangezien ik in Culemborg woon kan je me geloven dat ik zeg dat jij de tofste Marokkaan bent die ik tot nu toe ontmoet heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Kom met ons meequote:Op woensdag 13 januari 2010 00:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Godverdomme, ik wou eigelijk al naar Campzone gaan maar dit is nog beter
Tschüss.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:10 schreef blckbb het volgende:
Ik ga slapen en dromen over x-kwadraten en y-coördinaten. En Pi zover mogelijk uit mijn hoofd leren.
Ja ik denk serieus dat ik dat wel wil, bedoel slimme chicks zijn beter dan game chicksquote:
Hoogstens een korting op jouw salaris.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:13 schreef Pinkerton het volgende:
Zou je gezeik krijgen als je als "crew" gaat lopen kutten daar?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik denk serieus dat ik dat wel wil, bedoel slimme chicks zijn beter dan game chicks
Helemaal correctquote:
Ook iets met autisme enzoquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:24 schreef Saekerhett het volgende:
Hoe kan dat eigenlijk dat het vaak zo is dat hoe slimmer je bent, hoe lelijker? Niet altijd uiteraard, maar die gastjes op dat kamp verdienen nou niet bepaald de schoonheidsprijs...
Ik had altijd iets van dat twee lelijke gedrochten vaak een prachtmens op aarde brengen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:24 schreef Saekerhett het volgende:
Hoe kan dat eigenlijk dat het vaak zo is dat hoe slimmer je bent, hoe lelijker? Niet altijd uiteraard, maar die gastjes op dat kamp verdienen nou niet bepaald de schoonheidsprijs...
Net of zij naar campzone gaatquote:
Om andere levenloze nerds te ontmoeten, die kom je meestal niet op Kreta oid tegenquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:31 schreef Saekerhett het volgende:
Deze foto ook:
[ afbeelding ]
Hoe haal je het in je bolle kop om dit vrijwillig in je vakantietijd te gaan doen? Het kost bovendien ook nog eens klauwen met geld. Als je wiskunde leuk vindt, waarom neem je dan niet een of ander boek mee naar een normaal vakantieoord à la Ibiza, Kreta, Rhodos of weet ik veel waar....
Wij gaan niet rekenen hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:31 schreef Saekerhett het volgende:
Deze foto ook:
[ afbeelding ]
Hoe haal je het in je bolle kop om dit vrijwillig in je vakantietijd te gaan doen? Het kost bovendien ook nog eens klauwen met geld. Als je wiskunde leuk vindt, waarom neem je dan niet een of ander boek mee naar een normaal vakantieoord à la Ibiza, Kreta, Rhodos of weet ik veel waar....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Wij gaan niet rekenen hoor.
En dan keihard falenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When you're strange, faces come out of the rain.
Op woensdag 2 juni 2010 01:10 schreef Rucky het volgende: De verstandigste opmerking die ik in jaren op fok heb gelezen.
Dat is 1 ding wat zeker is want wiskunde is neit mijn ding, maar ik doet het voor de slimme bitches en mijn toekomst als huismanquote:
Ik ben echt een autist met cijfersquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is 1 ding wat zeker is want wiskunde is neit mijn ding, maar ik doet het voor de slimme bitches en mijn toekomst als huisman
Die slimme bitches heb je daar wel, hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is 1 ding wat zeker is want wiskunde is neit mijn ding, maar ik doet het voor de slimme bitches en mijn toekomst als huisman
Als 18-jarige verplicht om 22:30 naar bed in je vakantie zonder alcoholquote:08:00 Opstaan
08:30-09:30 Ontbijt
09:30-10:45 Ochtendproblemen (kleine puzzeltjes om wakker te worden)
11:00-12:15 Presentatie drie weekproblemen (grote problemen om de hele week aan te werken)
12:30-13:30 Lunch
13:30-14:30 Vrije tijd
14:30-17:00 Onderzoeksprogramma: Coderingstheorie
17:30-18:30 Diner
18:30-19:30 Vrije tijd
19:30-21:00 Workshop: Mozaïeken
21:15-22:30 Bosspel
22:30 Tanden poetsen en naar bed
Mozaieken, hell yeah wat een stoere vakantiequote:Op woensdag 13 januari 2010 00:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als 18-jarige verplicht om 22:30 naar bed in je vakantie zonder alcohol![]()
![]()
Ik zou gaan niet slapen hoor, gewoon drank pakken en de dongel aan je laptop doen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als 18-jarige verplicht om 22:30 naar bed in je vakantie zonder alcohol![]()
![]()
Zou ik doenquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik zou gaan niet slapen hoor, gewoon drank pakken en de dongel aan je laptop doen de minst lelijke chick opzoeken.
Nou en? Die deuren zitten toch niet op slot 's nachts, neem ik aan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:46 schreef o.us het volgende:
[..]
Ze slapen gescheiden.Wat zullen haar kamergenoten wel niet denken?
14 (quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:48 schreef stevenmac26 het volgende:
wat is de gemiddelde leeftijd daarzo?
quote:
Ik neem ook aan van niet, maar sommige nerds zijn dan ook de grootste klikspanen die er zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nou en? Die deuren zitten toch niet op slot 's nachts, neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |