Een goede tip voor morgen als ik wil opblijven.quote:Op woensdag 13 januari 2010 01:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0116756/
Toppertje hoor!
shaquille is echt heel slecht in dezequote:Op woensdag 13 januari 2010 01:13 schreef o.us het volgende:
[..]
Een goede tip voor morgen als ik wil opblijven.
Dat staat natuurlijk alleen in zo'n brief om hun ouders gerust te stellen. Denk maar niet dat die kinderen daar echt hun tanden poetsen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als 18-jarige verplicht om 22:30 naar bed in je vakantie zonder alcohol![]()
![]()
Been there?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:58 schreef thabit het volgende:
[..]
Dat staat natuurlijk alleen in zo'n brief om hun ouders gerust te stellen. Denk maar niet dat die kinderen daar echt hun tanden poetsen.
Jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:10 schreef Pinkerton het volgende:
Nog meer mensen vrij vandaag?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Moet ik een rekenmachine aanschaffen als ik heen wil?
Hmm in beide faal ik dus dat wordt wat danquote:
Giggity giggity!quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:41 schreef JanPiraat het volgende:
Ooow ik zie al genoeg bomen om ''quagmire'' ongestoord te kunnen geven
Als je een keer kwaad hun kant op kijkt dan gaan ze al huilen manquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hmm in beide faal ik dus dat wordt wat dan![]()
Ga ik uitgelachen worden door wiskunde nerds
Dan nog zijn ze gevaarlijkquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:46 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Als je een keer kwaad hun kant op kijkt dan gaan ze al huilen man
Eng zijn ze in ieder gevalquote:
Dan vind ik de echte foto's nog een tikkeltje ergerquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:54 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Eng zijn ze in ieder geval
[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |