Jahoor, we hadden zelfs ook relnichten als Jean d'Orange:quote:
Echte winnaars winnen allesquote:Op maandag 11 januari 2010 20:08 schreef PhifeDawg het volgende:
JezusWij winnen het zaaltoernooi, en nog weet de krant het te presteren om ons af te kraken. We verloren 1 wedstrijd en die hebben ze uitgebreid verslag van gedaan in de krant
Ik had ook 7 kunnen doen, maar ik dacht aan 8.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:07 schreef Elmostyle het volgende:
Wat is er zo speciaal aan dat cijfer?
[..]
Ik miste BT
Maar maarquote:Op maandag 11 januari 2010 20:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had ook 7 kunnen doen, maar ik dacht aan 8.
Racisten.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:08 schreef PhifeDawg het volgende:
JezusWij winnen het zaaltoernooi, en nog weet de krant het te presteren om ons af te kraken. We verloren 1 wedstrijd en die hebben ze uitgebreid verslag van gedaan in de krant
Acht wacht, zeven nog even.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had ook 7 kunnen doen, maar ik dacht aan 8.
Mijne 8.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:09 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Maar maar7 is mijn gelukscijfer
watquote:Op maandag 11 januari 2010 20:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
LB [KLB SC #2023] We don't .. need no .. music taste.Skylark. 300 1027 07/01 16:54 - Chai
KLB [KLB SC #2023] We don't .. need no .. emoti-con.Skylark. 300 1759 07/01 15:34 - Skylark.
Ehm wat?quote:Op maandag 11 januari 2010 20:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
LB [KLB SC #2023] We don't .. need no .. music taste.Skylark. 300 1027 07/01 16:54 - Chai
KLB [KLB SC #2023] We don't .. need no .. emoti-con.Skylark. 300 1759 07/01 15:34 - Skylark.
Wat is Skylark. toch ook een rasmongool héquote:Op maandag 11 januari 2010 20:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Alleen post Johnny Depp (gelukkig) geen naaktfoto's op de internetsquote:Op maandag 11 januari 2010 20:11 schreef Lamon. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat baal ik er toch van dat Johnny Depp en ik zo op elkaar lijken.
Hij krijgt alle fame and money, en ik ben minstens even getalenteerd.
Jezus wat ben jij een fucking randdebiel.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:11 schreef Lamon. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:11 schreef Lamon. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik glimlachtequote:Op maandag 11 januari 2010 20:11 schreef Lamon. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
2x # 2023 WAAAquote:
Al is 't een beetje kut dat ik je youtube filmpje niet kan kijkenquote:
Attention whorequote:Op maandag 11 januari 2010 20:11 schreef Lamon. het volgende:
[ afbeelding ]
Dat liedje is pas tof.quote:
Even YouTube openen dan maar.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:15 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Al is 't een beetje kut dat ik je youtube filmpje niet kan kijken
"
Deze video bevat inhoud van Sony Music Entertainment. Het is niet langer in uw land beschikbaar. "
De voorspelbare?quote:Op maandag 11 januari 2010 20:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik moest zelfs echt lachen enkel bij het idee, wat voor reacties het zou opleveren.
Ik moest lachen omdat jij aandacht wilt.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik moest zelfs echt lachen enkel bij het idee, wat voor reacties het zou opleveren.
ok:P dies vet, ik heb beide films gezien van Van wilder, beide echt top ') Kwam er binnenkort niet ook nog een 3e uit ?quote:Op maandag 11 januari 2010 20:17 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Even YouTube openen dan maar.
Dat is dat liedje wat hij zingt als hij dronken is en op zijn gitaar meespeelt.
Jij bent echt zo'n kankertriest kneusje, hé.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Van Wilder kwam uit in 2002.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:19 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
ok:P dies vet, ik heb beide films gezien van Van wilder, beide echt top ') Kwam er binnenkort niet ook nog een 3e uit ?
hmm dan moet ik die 3 nodig is gaan downloadenquote:Op maandag 11 januari 2010 20:23 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Van Wilder kwam uit in 2002.
Van Wilder 2 kwam uit in 2006.
Van Wilder 3 kwam uit in 2009.
Hij moet er dus al zijn als het goed is, bekend onder de naam Van Wilder: Freshman Year.
Dat speelt al redelijk lang.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:22 schreef Elmostyle het volgende:
Ik heb een tijdje niet in KLB SC gezeten, alleen waar komt de plotseling haat tegen Lamon. vandaanWat heb ik allemaal gemist
Ik heb die ook nog niet gezien, dus kan hem het niet aan- of afraden.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:24 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
hmm dan moet ik die 3 nodig is gaan downloaden
Dat wil je niet wetenquote:Op maandag 11 januari 2010 20:22 schreef Elmostyle het volgende:
Ik heb een tijdje niet in KLB SC gezeten, alleen waar komt de plotseling haat tegen Lamon. vandaanWat heb ik allemaal gemist
Bedankt voor de duidelijke uitlegquote:Op maandag 11 januari 2010 20:25 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten
De afgelopen 3 maanden komt hij elke dag in de SC om de volgende dingen te doen:
1. Zeggen dat Wolvendagen lelijk is.
2. Zeggen dat zijn sociale leven 100% in orde is.
3. Semi-psychologische (of hij zegt sociologisch) beschrijvingen van iedereen in deze SC.
4. Minstens twintig keer zeggen dat hij nooit emer terugkomt in deze SC, altijd terug blijven komen.
5. Hoeveel dates hij wel niet heeft.
6. Dat iedereen hier sociaal niet in orde is.
7. Elke keer dat iemand serieus op hem ingaat, negeren.
etc. etc.
En dan heb je nog het grote schandaal waar heel oldbie en middlebie FOK! vanaf moet weten met een beetje gezond verstand.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:25 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten
De afgelopen 3 maanden komt hij elke dag in de SC om de volgende dingen te doen:
1. Zeggen dat Wolvendagen lelijk is.
2. Zeggen dat zijn sociale leven 100% in orde is.
3. Semi-psychologische (of hij zegt sociologisch) beschrijvingen van iedereen in deze SC.
4. Minstens twintig keer zeggen dat hij nooit emer terugkomt in deze SC, altijd terug blijven komen.
5. Hoeveel dates hij wel niet heeft.
6. Dat iedereen hier sociaal niet in orde is.
7. Elke keer dat iemand serieus op hem ingaat, negeren.
etc. etc.
Weet vast wel wat het is, maar ben het ff vergetenquote:Op maandag 11 januari 2010 20:26 schreef Gaultier het volgende:
[..]
En dan heb je nog het grote schandaal waar heel oldbie en middlebie FOK! vanaf moet weten met een beetje gezond verstand.
Er zijn er al 3?quote:Op maandag 11 januari 2010 20:23 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Van Wilder kwam uit in 2002.
Van Wilder 2 kwam uit in 2006.
Van Wilder 3 kwam uit in 2009.
Hij moet er dus al zijn als het goed is, bekend onder de naam Van Wilder: Freshman Year.
Mijn interwebz geeft aan dat Van Wilder 3 in 2009 in première is gegaan, dus ik denk van wel.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er zijn er al 3?Ik moet even flink wat gaan downloaden zodra mijn internet het weer doet
Deze komt in mijn fail verzameling:quote:Op maandag 11 januari 2010 20:27 schreef Gaultier het volgende:
Raad de film zonder de link te bekijken.
[ afbeelding ]
Nee, nu begint de intro pas.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:28 schreef Siniti het volgende:
Die nu op tv is met jean claude van damme
Lol, dit is wel een failblog submitje waardquote:Op maandag 11 januari 2010 20:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Deze komt in mijn fail verzameling:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eens, het is zo oneerlijk hoe de roem in deze wereld verdeeld wordt.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:11 schreef Lamon. het volgende:
[ afbeelding ]
Was mijn ninja-edit nog niet snel genoeg.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:29 schreef PhifeDawg het volgende:
Ik zal zo dat artikel postenEven zoeken
Faallinkquote:Op maandag 11 januari 2010 20:30 schreef Hoogstaande het volgende:
Trouwens ook een leuke site:
www.whattemovie.com, moet je op basis van screenshots films raden.
Best verslavend
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:31 schreef Hoogstaande het volgende:
En nog even wat van dit omdat godverdomme wat is zij kankerlekker zeg
[ afbeelding ]
Garpje, www.whatthemovie.com natuurlijkquote:
Te laat, doet het alweerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij luister jij best leuke liedjes.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:33 schreef wolvendagen het volgende:
I try to say goodbye and I choke, try to walk away and I stumble. Though I try to hide, it's clear; my world crumbles when you are not near
quote:
DUDEquote:
Blade?quote:Op maandag 11 januari 2010 20:34 schreef Japsnars het volgende:
Welke is dit ook alweer:
[ afbeelding ]
Ja hè, echt goed verslavend!quote:Op maandag 11 januari 2010 20:34 schreef Siniti het volgende:
Wel toffe site Hoogstaande, meteen geregistered
Toen ik de afbeelding zag, dacht ik "Waaromquote:
Nigger Tried To Kill The Statue.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:34 schreef Japsnars het volgende:
Welke is dit ook alweer:
[ afbeelding ]
Jaquote:
Ja, en als ik zeg dat er best veel minderjarige mensen op dit forum zitten moet je meteen weten waarover een rel gaande was.quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:35 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Toen ik de afbeelding zag, dacht ik "Waarom", toen ik de url van de afbeelding zag, snapte ik meteen wat meer waarom Lamon niet gewaardeerd werd
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:35 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Nu weer iedereen wel wat ik bedoelde met die hele rel rondom hem.
KOOK MIJquote:Op maandag 11 januari 2010 20:36 schreef PhifeDawg het volgende:
Oh en msn is dood. Ik ga koken.
Kanker.
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:33 schreef LipglossGuido het volgende:
Gespierde borstkas zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Si vous n’aimez pas la mer, si vous n’aimez pas la montagne, si vous n’aimez pas la ville… allez vous faire foutre !
De laatste blade film vlges mijquote:Op maandag 11 januari 2010 20:34 schreef Japsnars het volgende:
Welke is dit ook alweer:
[ afbeelding ]
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 11 januari 2010 20:36 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Ja, en als ik zeg dat er best veel minderjarige mensen op dit forum zitten moet je meteen weten waarover een rel gaande was.
JPquote:
Een middlebie user die een tijdje niet aanwezig is geweest op FOK!quote:
Lol ik ook, heb er pas 30quote:Op maandag 11 januari 2010 20:41 schreef Siniti het volgende:
Ik ken trouwens barweinig screenshots op die site hoogstaande
Okquote:Op maandag 11 januari 2010 20:41 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Een middlebie user die een tijdje niet aanwezig is geweest op FOK!![]()
Weet mijn oude username en wachtwoord niet meer, alleen het mailadres nog.
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:33 schreef LipglossGuido het volgende:Thanks, ik vind mezelf ook ernstig lekker op die foto, niet alleen een leuke kop, maar ook nog een goddelijk lijf, ik was het bijna vergeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wat was je username ongeveer?quote:Op maandag 11 januari 2010 20:41 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Een middlebie user die een tijdje niet aanwezig is geweest op FOK!![]()
Weet mijn oude username en wachtwoord niet meer, alleen het mailadres nog.
Keizer Kuzcoquote:Op maandag 11 januari 2010 20:43 schreef Siniti het volgende:
[ afbeelding ]
Gvd ik ken deze ergens van
Jij hebt iets te veel zelfvertrouwenquote:Op maandag 11 januari 2010 20:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Thanks, ik vind mezelf ook ernstig lekker op die foto, niet alleen een leuke kop, maar ook nog een goddelijk lijf, ik was het bijna vergeten.
Jaman donald duckquote:Op maandag 11 januari 2010 20:43 schreef Siniti het volgende:
[ afbeelding ]
Gvd ik ken deze ergens van
Hoeveel centimeter is jouw penis?quote:Op maandag 11 januari 2010 20:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Thanks, ik vind mezelf ook ernstig lekker op die foto, niet alleen een leuke kop, maar ook nog een goddelijk lijf, ik was het bijna vergeten.
Als ik hem ongeveer wist dan was ik ook slim genoeg om hem goed te raden.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En wat was je username ongeveer?
Dit ziet er crappy uit:
[ afbeelding ]
Silent Hillquote:Op maandag 11 januari 2010 20:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dit ziet er crappy uit:
[ afbeelding ]
Fuller.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:43 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
De allereerste home alone
Ah shit, heb hem nu al weggeklikt.quote:
Ik gok hem onder gemiddeld.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoeveel centimeter is jouw penis?
Ken de naam nietquote:Op maandag 11 januari 2010 20:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah shit, heb hem nu al weggeklikt.
Deze dan:
[ afbeelding ]
dat is silent hillquote:Op maandag 11 januari 2010 20:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dit ziet er crappy uit:
[ afbeelding ]
Topquote:
Dat heb ik bij bijna allemaalquote:Op maandag 11 januari 2010 20:49 schreef Siniti het volgende:
Ik vraag alleen films hier die me bekend voorkomen maar niet kan herinneren
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:49 schreef Siniti het volgende:
Ik vraag alleen films hier die me bekend voorkomen maar niet kan herinneren
Ik weet het nietquote:
16 cm. En dat is gewoon gemiddeld.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoeveel centimeter is jouw penis?
Niet van Sixth Sense. Geen idee welke et wel is.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]![]()
Dit is toch dat kindje van the sixth sense?
[ afbeelding ]
Of ben ik nou gek?
We weten nog steeds niet hoe oud je bent.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
16 cm. En dat is gewoon gemiddeld.
Heerlijk als je eerlijk kunt zijn, niet dan?
Ben toch eens stil.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor. Hij speelt ook in A.I.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:50 schreef Siniti het volgende:
[..]
Niet van Sixth Sense. Geen idee welke et wel is.
Ken je die scene niet? In de gevangenis?quote:Op maandag 11 januari 2010 20:51 schreef Hoogstaande het volgende:
Film ken ik, daar niet van, maar lol what
[ afbeelding ]
ze vroeg het toch?quote:Op maandag 11 januari 2010 20:51 schreef Gaultier het volgende:![]()
[..]
Ben toch eens stil.![]()
Stuur een PM naar degene die dit interessant vinden.
Ken je niet?quote:Op maandag 11 januari 2010 20:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
American History Xquote:Op maandag 11 januari 2010 20:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ken je die scene niet? In de gevangenis?
Lees eens, wat staat er nou boven.quote:
Dude WTFquote:Op maandag 11 januari 2010 20:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Austin Powers.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:54 schreef Siniti het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is met die grotere versie van dit gassie toch
Austin Powersquote:Op maandag 11 januari 2010 20:54 schreef Siniti het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is met die grotere versie van dit gassie toch
Dame.quote:
Wtfquote:Op maandag 11 januari 2010 20:51 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een lief broekje. Van pumpkinsoup.
Dat is death notequote:Op maandag 11 januari 2010 20:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Austin Powers
WTF is dit: Battle Royale meets KISS:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:53 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben het eens met BT's ideale penis.
Is ongetwijfeld vast heerlijk jaquote:Op maandag 11 januari 2010 20:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mocht het niet opnemen, maar ik heb een mes in zijn oog gezet en er kwam zooi uit.quote:
Vind je het geen mooi broekje?quote:
Best prima.quote:
quote:
Ja wd, vertelquote:Op maandag 11 januari 2010 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]Wat is Bt's ideale penis? WAAA
Jammer.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mocht het niet opnemen, maar ik heb een mes in zijn oog gezet en er kwam zooi uit.![]()
Death Note.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Austin Powers
WTF is dit: Battle Royale meets KISS:
[ afbeelding ]
Heb je vergelijkingsmateriaal gehad dan?quote:
Ja, maar ze hadden zijn lijf er al afgehaald.quote:
Typisch hèquote:Op maandag 11 januari 2010 20:59 schreef Siniti het volgende:
Godskolere BT is er weer
Onderwerp slaat meteen om naar seks
Spuit 11quote:
Ja, doei.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:59 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Heb je vergelijkingsmateriaal gehad dan?
Beste lakitu, al gvd op 100 forums probeer ik info te vinden over een green cardquote:Op maandag 11 januari 2010 21:00 schreef Lakitu het volgende:
Films en ideale penissen.Nieuw onderwerp pls.
quote:
Niks mis met piemols.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:00 schreef Lakitu het volgende:
Films en ideale penissen.Nieuw onderwerp pls.
Nou dat was een leugenquote:
En wat ie ermee doet WAAAquote:Op maandag 11 januari 2010 21:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou dat was een leugen! Nee 18 is wel goed hoor, maar het gaat er ook om hoe dik 'ie is en hoe welgevormd
!
Dik.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou dat was een leugen! Nee 18 is wel goed hoor, maar het gaat er ook om hoe dik 'ie is en hoe welgevormd
!
ow god.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Ik heb er niet veel verstand van. Maar als je een green card wil moet je zorgen dat een bedrijf je wil en dan regelen zij het voor je.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:02 schreef dagdag het volgende:
[..]
Beste lakitu, al gvd op 100 forums probeer ik info te vinden over een green card
NIEUW ONDERWERP HIER
http://nl.wikipedia.org/wiki/Green_Cardquote:Op maandag 11 januari 2010 21:02 schreef dagdag het volgende:
[..]
Beste lakitu, al gvd op 100 forums probeer ik info te vinden over een green card
NIEUW ONDERWERP HIER
Ja weet ik, ik heb er 1.quote:
nee wil een vakantiehuis in san fransico HELPPPPPPPquote:Op maandag 11 januari 2010 21:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb er niet veel verstand van. Maar als je een green card wil moet je zorgen dat een bedrijf je wil en dan regelen zij het voor je.
Hoe groot is die van je boy toy?quote:Op maandag 11 januari 2010 20:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is ongetwijfeld vast heerlijk ja!
Ik heb de penis.quote:
Je interesse is verdomde ranzig.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hoe groot is die van je boy toy?
18 cm zeker?
En je uitscheurt.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja! Maar ook niet zo dik dat de eikel disproportioneel klein is.
Nee, wel in verhouding met elkaar.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil dit gewoon niet weten.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik was lekker eerstquote:Op maandag 11 januari 2010 21:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
The Shawshank Redemption toch?
quote:
Ojaquote:Op maandag 11 januari 2010 21:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
The Shawshank Redemption toch?
Geen antwoord geven, Seagal.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat! Hoe zie jij je pussy's het liefst Seagal
?
Ik heb geen boytoy ik heb gewoon een vriendje. En geen idee, ik vroeg 'm laatst nog of 'ie m ooit had opgemeten maar neequote:Op maandag 11 januari 2010 21:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hoe groot is die van je boy toy?
18 cm zeker?
Strak, het liefst niet met te grote binnenste schaamlippen.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
?
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vraag me dat ook altijd af van mannenquote:Op maandag 11 januari 2010 21:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
?
Waarom nietquote:
James Bond?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:08 schreef Japsnars het volgende:
Shit, welke is deze ook alweer:
[ afbeelding ]
James Bond!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:08 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
lijkt op een james bondquote:Op maandag 11 januari 2010 21:08 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
O sorry. Uhm ja hoe ik het liefst zie. Rozig, geen binnenste schaamlippen die naar buiten hangen, Hoeft ook niet helemaal dicht te zitten met de buitenste. En als het wel zo is, prima. Kan je weinig aan doen toch.quote:
Nope, dacht ik ook eerst.quote:
Inspector gadgetquote:Op maandag 11 januari 2010 21:08 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Ook de juiste james bond gegeven?quote:
Ik dacht aan The Party, maar dat is veel ouder dan dat deze foto lijktquote:Op maandag 11 januari 2010 21:08 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik ookquote:Op maandag 11 januari 2010 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag me dat ook altijd af van mannen
Ik las verkeerd, ik dacht dat je het over de penis van je vriendje had.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom niet? Je hebt toch zelf ook wel eens porno gezien waarin mannen zo'n extreem dikke lul hebben met zo'n mini eikeltje
?
Ik doe dit al een jaar en nog steeds zijn er geshockeerde users.quote:
Wat als je de perfecte chick zou hebben maar ze had een afschuwelijk onaantrekkelijke vaginaquote:Op maandag 11 januari 2010 21:09 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
O sorry. Uhm ja hoe ik het liefst zie. Rozig, geen binnenste schaamlippen die naar buiten hangen, Hoeft ook niet helemaal dicht te zitten met de buitenste. En als het wel zo is, prima. Kan je weinig aan doen toch.
Neequote:Op maandag 11 januari 2010 21:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik las verkeerd, ik dacht dat je het over de penis van je vriendje had.
Inderdaad, mijn eerste ingeving was toch juistquote:Op maandag 11 januari 2010 21:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ook de juiste james bond gegeven?
Ik vind de muziek van de 80s wel tof, maar de kutten niet.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik ookje hebt van die mannen die zeggen, ja ik hou van grote binnenste schaamlippen, en je hebt mannen die houden van veel haar etc etc. Heel interessant.
Wat versta je onder onaantrekkelijk. Heb het namelijk nooit echt meegemaakt dat het raar was daar beneden.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat als je de perfecte chick zou hebben maar ze had een afschuwelijk onaantrekkelijke vagina?
Dan is ze niet de perfecte chick, he.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat als je de perfecte chick zou hebben maar ze had een afschuwelijk onaantrekkelijke vagina?
Betere vraag, hoe zien die van jullie eruitquote:Op maandag 11 januari 2010 21:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik ookje hebt van die mannen die zeggen, ja ik hou van grote binnenste schaamlippen, en je hebt mannen die houden van veel haar etc etc. Heel interessant.
Wat een nummer Groot Hart.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:12 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Die heb ik ook op mijn computer, net zoals Groot Hart.
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:12 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Wat versta je onder onaantrekkelijk. Heb het namelijk nooit echt meegemaakt dat het raar was daar beneden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]Godver de tering man dat is niet leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Ik heb mijn schnitzel al gegeten vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
[..]WTF IS DAT VOOR VLEERMUIS?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Waarom denk je dat hij in een spoiler staat met een waarschuwingsteken als PIquote:Op maandag 11 januari 2010 21:14 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Godver de tering man dat is niet leuk.
[..]DUDe GODVERDOMMESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Si vous n’aimez pas la mer, si vous n’aimez pas la montagne, si vous n’aimez pas la ville… allez vous faire foutre !
Dumpen.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kut homo.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij in een spoiler staat met een waarschuwingsteken als PI
Het is net een mislukte balzak
Je noemde em zelf boy toy hoor.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb geen boytoy ik heb gewoon een vriendje. En geen idee, ik vroeg 'm laatst nog of 'ie m ooit had opgemeten maar nee.. Maar groot genoeg in ieder geval
!
Ik quote mijn boek: "Het lijkt op een jonge vogel die uit zijn nest is gevallen."quote:Op maandag 11 januari 2010 21:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij in een spoiler staat met een waarschuwingsteken als PI
Het is net een mislukte balzak
[..]Ik heb het plaatje niet geopend maar ik zie de url staan nu ik het quote en ik open principieel picca's niet die gehost worden op een site die http://dontclickthis.whatingods.name/ heet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:13 schreef Hoogstaande het volgende:
Kaal trouwens, of een streepje oid, maar iig niet zo bos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik quote mijn boek: "Het lijkt op een jonge vogel die uit zijn nest is gevallen."
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:17 schreef Gaultier het volgende:
Klikken op eigen risico.
Ow godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Toyboy is het, niet boytoy.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je noemde em zelf boy toy hoor.(Ik en mijn olifantengeheugen.
)
Met een nette 4 partners denk ik dat je gelukkig ook nog niet zo uitgerekt bent, en dat is goed, want dan geniet je meer, dan VOEL je het tenminste.
Dat ze 4 partners heeft gehad wil niets zeggen over de hoeveelheid seks die ze heeft gehad.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
)
Met een nette 4 partners denk ik dat je gelukkig ook nog niet zo uitgerekt bent, en dat is goed, want dan geniet je meer, dan VOEL je het tenminste.
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:17 schreef Gaultier het volgende:
Klikken op eigen risico.
Neger whutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Si vous n’aimez pas la mer, si vous n’aimez pas la montagne, si vous n’aimez pas la ville… allez vous faire foutre !
Ik ben er 1quote:Op maandag 11 januari 2010 21:18 schreef S.Seagal het volgende:
Boys die hun lul nooit hebben gemeten. Ik geloof niet dat die bestaan.![]()
Inderdaad, of ze moeten <14 zijn ofzo.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:18 schreef S.Seagal het volgende:
Mensen die niet kunnen lezen en jongen.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:18 schreef S.Seagal het volgende:
Tsja ik weet niet, extreem veel haar, of extreem grote/rare schaamlippenquote:Op maandag 11 januari 2010 21:12 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Wat versta je onder onaantrekkelijk. Heb het namelijk nooit echt meegemaakt dat het raar was daar beneden.
Ik probeerde het, maar ik heb een meetlat die maar tot 30 cm gaat, useless dusquote:Op maandag 11 januari 2010 21:18 schreef S.Seagal het volgende:
Meldt.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:18 schreef S.Seagal het volgende:
Nee ik zou het dan niet uitmaken. Als het alleen buiten proportie is. Ze is wel mijn droomvrouw he.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja ik weet niet, extreem veel haar, of extreem grote/rare schaamlippenalles dat buiten proportie is eigenlijk
!
Ik laat geen informatie los.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja ik weet niet, extreem veel haar, of extreem grote/rare schaamlippenalles dat buiten proportie is eigenlijk
!
Bovenkant of zijkant. Onderkant kan niet.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:20 schreef Lakitu het volgende:
Hoe is eigenlijk de bedoeling dat je je dong meet? Bovenkant of onderkant?
Maanden geleden misschienquote:Op maandag 11 januari 2010 21:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
)
Ik weet niet, als mijn droomman een mini-penis had was het mijn droomman nietquote:Op maandag 11 januari 2010 21:20 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nee ik zou het dan niet uitmaken. Als het alleen buiten proportie is. Ze is wel mijn droomvrouw he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |