Mijn interwebz geeft aan dat Van Wilder 3 in 2009 in première is gegaan, dus ik denk van wel.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er zijn er al 3?Ik moet even flink wat gaan downloaden zodra mijn internet het weer doet
Deze komt in mijn fail verzameling:quote:Op maandag 11 januari 2010 20:27 schreef Gaultier het volgende:
Raad de film zonder de link te bekijken.
[ afbeelding ]
Nee, nu begint de intro pas.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:28 schreef Siniti het volgende:
Die nu op tv is met jean claude van damme
Lol, dit is wel een failblog submitje waardquote:Op maandag 11 januari 2010 20:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Deze komt in mijn fail verzameling:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eens, het is zo oneerlijk hoe de roem in deze wereld verdeeld wordt.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:11 schreef Lamon. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat baal ik er toch van dat Johnny Depp en ik zo op elkaar lijken.
Hij krijgt alle fame and money, en ik ben minstens even getalenteerd.
Was mijn ninja-edit nog niet snel genoeg.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:29 schreef PhifeDawg het volgende:
Ik zal zo dat artikel postenEven zoeken
Faallinkquote:Op maandag 11 januari 2010 20:30 schreef Hoogstaande het volgende:
Trouwens ook een leuke site:
www.whattemovie.com, moet je op basis van screenshots films raden.
Best verslavend
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:31 schreef Hoogstaande het volgende:
En nog even wat van dit omdat godverdomme wat is zij kankerlekker zeg
[ afbeelding ]
Garpje, www.whatthemovie.com natuurlijkquote:
Te laat, doet het alweerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij luister jij best leuke liedjes.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:33 schreef wolvendagen het volgende:
I try to say goodbye and I choke, try to walk away and I stumble. Though I try to hide, it's clear; my world crumbles when you are not near
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |