Zolang het pand niet exclusief is afgehuurd voor Jaap's programma denk ik niet dat hij dat recht heeft nee.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat content producerende partijen die ook gaan betalen voor de locatie geen zeggenschap krijgen over wie er wel en wie er niet aanwezig mogen zijn tijdens opnamedagen.
Mij ook niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:49 schreef Copycat het volgende:
Mij ook. Heel sterk. Te sterk.
Maar desondanks zou het me toch niet heel erg verbazen als Huub opeens wel van de partij is.
Daarmee impliceer je dat Bram een content producerende partij is die gaat betalen voor de locatiequote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat content producerende partijen die ook gaan betalen voor de locatie geen zeggenschap krijgen over wie er wel en wie er niet aanwezig mogen zijn tijdens opnamedagen.
Bij nader inzien lijkt het me toch wel leuk als Huub komt. Als er dan ook iemand is die Bram op slinkse wijze vol drank giet (Huub heeft daarin geen aanmoediging nodig) kunnen we nog lachen. Fysiek geweld moet maar een keer door de vingers gezien worden. Leuke tv lijkt verzekerd!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat Huub na zo'n lange mediastilte ineens binnen komt huppelen alsof er niets is gebeurd. Ze zullen hun gesprekken dan wel heel oppervlakkig moeten houden. Maar goed, het zou leuk zijn hem weer eens te zien.
Voor niets gaat de zon op.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:56 schreef Maanvis het volgende:
Daarmee impliceer je dat Bram een content producerende partij is die
gaat betalen voor de locatie.
Johan is de baas, en die zegt dat streamen gratis moet zijn. Altijd!quote:
Je moet door het "mediacafe" heen om bij de "studio" te komen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Daarmee impliceer je dat Bram een content producerende partij is die gaat betalen voor de locatie.
En daarmee ga je voorbij aan het feit dat er een scheiding is tussen het Mediacafé en de studio met programma's die er gemaakt worden.
Ik heb even gekeken..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bij nader inzien lijkt het me toch wel leuk als Huub komt. Als er dan ook iemand is die Bram op slinkse wijze vol drank giet (Huub heeft daarin geen aanmoediging nodig) kunnen we nog lachen. Fysiek geweld moet maar een keer door de vingers gezien worden. Leuke tv lijkt verzekerd!!
Als een content producerende partij Johan gewoon betaald zegt Johan niks meer, hij kan daarnaast nog altijd zelf een gratis stream aanbieden en in de content uren een aparte betaalde stream laten lopen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Johan is de baas, en die zegt dat streamen gratis moet zijn. Altijd!
De lol zit 'm in de combinatie stream / chat / COSquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:09 schreef Marloesz het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken..
maar vind er echt helemaal niks aan..![]()
en die muziek is helemaal een ramp..
Als Bram dan ook in tha house is zou je iig wel heel spraakmakende televisie kunnen krijgen...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:49 schreef Copycat het volgende:
Mij ook. Heel sterk. Te sterk.
Maar desondanks zou het me toch niet heel erg verbazen als Huub opeens wel van de partij is.
Klopt, maar Bram is maar een passant in dit verhaal hè. Het café gedeelte heeft hij niets over te zeggen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je moet door het "mediacafe" heen om bij de "studio" te komen.
En ja dat impliceer ik, als het goed is komen er straks meer partijen die content willen gaan produceren.
Je denkt toch niet dat ze daar al maandenlang handjeklap zitten te spelen voor de lol?
Nu impliceer je dat het programma in het café plaats gaat vinden? Of moet ik beter lezenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Klopt, maar Bram is maar een passant in dit verhaal hè. Het café gedeelte heeft hij niets over te zeggen.
En Peter N. zei het zelf, als Bram een bunker wil maken dan zal het volgens de voorwaarden van Johan moeten, en anders maken ze toch een bunker maar dan onder een andere naam.
Dat impliceer ik helemaal niet! Of althans, dat was niet mijn bedoelingquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nu impliceer je dat het programma in het café plaats gaat vinden.Bron?
Zelfs mijn ninja-edit was te langzaamquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat impliceer ik helemaal niet! Of althans, dat was niet mijn bedoeling.
Moeten ze doen, kunnen we lachen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Klopt, maar Bram is maar een passant in dit verhaal hè. Het café gedeelte heeft hij niets over te zeggen.
En Peter N. zei het zelf, als Bram een bunker wil maken dan zal het volgens de voorwaarden van Johan moeten, en anders maken ze toch een bunker maar dan onder een andere naam.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:15 schreef Maanvis het volgende:
Bram is er op zeker. En bron van de evt. komst van Huub. En nee, over het hoe of wat van de verhoudingen nu weet ik niks.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:14 schreef Leandra het volgende:
Als Bram dan ook in tha house is zou je iig wel heel spraakmakende televisie kunnen krijgen...
dat begrijp ikquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De lol zit 'm in de combinatie stream / chat / COS
Ze gaan eerst op marktplaats zoeken naar een redactie.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Thus let it be written, thus let it be done.
Slimme zet!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:25 schreef Dementor het volgende:
Ze gaan eerst op marktplaats zoeken naar een redactie.
IDDquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Thus let it be written, thus let it be done.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |