Als ze nieuwtjes meldt wil iedereen hier het wel weten hoor, dus gewoon meldenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:50 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Liesbeth is best openhartig op de chat, had ze het uitgesproken , had ik het hier kunnen tikken,
maar om tekst van een chat hier te plempen, heb ik moeite mee, niet zo netjes.
Liesbeth had geen nieuwtjes over Vlemmix Studio , maar had het over haar prive.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:54 schreef Disana het volgende:
Als ze nieuwtjes meldt wil iedereen hier het wel weten hoor, dus gewoon melden![]()
Ik zie helemaal niemand op de stream en ben verbaasd dat ze nu pas met een goede internetverbinding bezig zijn.
Ah. Nee, dat zou ik hier ook niet posten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Liesbeth had geen nieuwtjes over Vlemmix Studio , maar had het over haar prive.
Volgens mij betekent dat geen Huub.... ongeacht hoe vaak Peter een bericht op Huub z'n hyves heeft achtergelaten over samen borrelen woensdagquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:55 schreef Chanel5 het volgende:
Lectori salutem,
Juist ja. Woensdag is het zo ver de kickoff van Tabula Rasa. Een nieuwe talkshow/entertainment show wat gratis wordt aangeboden door Studio Vlemmix & aanhang, Bram Recourt de maker van De Bunker en mijzelf, Jaapieooo.
Geen hokje, geen Talpa, geen medemiljonairs of wie dan ook. Ik ben heel benieuwd hoe de kijkers en ikzelf verrast gaan worden door alles en iedereen wat naar binnen komt huppelen.
http://www.terrorjaap.nl/2010/01/11/woensdag_van_start.htmlquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:56 schreef tuinfluiter het volgende:
Bedankt Chanel5, Site Vlemmix? Welke bron dan kan het eventueel ook in de media staan?
Staat het op Jaap zijn website? Linkje?
Ligt eraan hoe je dat leest of interpreteert. Huub is geen medemiljonair meer in het spel van dgk, talpa, hokje etc. Huub is nu gewoon een vriend van Jaap, geen strijd om 1 miljoen. Als zodanig kan hij best een drankje komen doen in het mediacafé en support voor Jaap.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij betekent dat geen Huub.... ongeacht hoe vaak Peter een bericht op Huub z'n hyves heeft achtergelaten over samen borrelen woensdag
Jaap is wel eigenwijs, maar als hij serieus een programma wil, en dit programma wordt mede geproduceerd door Bram Recourt dan lijkt het me niet logisch dat Huub daar komt, voor je het weet zit iedereen weer om Huub te schreeuwen en zit Bram dus vast aan een "collega" waar hij nog een appeltje mee te schillen heeft.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:06 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je dat leest of interpreteert. Huub is geen medemiljonair meer in het spel van dgk, talpa, hokje etc. Huub is nu gewoon een vriend van Jaap, geen strijd om 1 miljoen. Als zodanig kan hij best een drankje komen doen in het mediacafé en support voor Jaap.
Ik denk dat hij daarmee bedoelt dat hij in het programma niet tegen andere 'miljonairs' strijdt om een prijs. Maw het kan nog steeds heel goed dat Huub binnen komt, aangezien Jaap schijnbaar helemaal niet weet wie er komt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij betekent dat geen Huub.... ongeacht hoe vaak Peter een bericht op Huub z'n hyves heeft achtergelaten over samen borrelen woensdag
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:55 schreef Chanel5 het volgende:
Mijn kracht, ervaring en roots liggen in een ruime ervaring reality TV maken.
Het lijkt me sterk dat Huub na zo'n lange mediastilte ineens binnen komt huppelen alsof er niets is gebeurd. Ze zullen hun gesprekken dan wel heel oppervlakkig moeten houden. Maar goed, het zou leuk zijn hem weer eens te zien.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat hij daarmee bedoelt dat hij in het programma niet tegen andere 'miljonairs' strijdt om een prijs. Maw het kan nog steeds heel goed dat Huub binnen komt, aangezien Jaap schijnbaar helemaal niet weet wie er komt.
Denk jij dat Bram daar geen problemen mee zou hebben??quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat Huub na zo'n lange mediastilte ineens binnen komt huppelen alsof er niets is gebeurd. Ze zullen hun gesprekken dan wel heel oppervlakkig moeten houden. Maar goed, het zou leuk zijn hem weer eens te zien.
Ja, tenzij er in de tussenliggende maanden van alles is uitgesproken en geregeld waar wij geen weet van hebben.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Denk jij dat Bram daar geen problemen mee zou hebben??
Chanel5, je kan niet onafbroken in de COS zitten, ik dacht ik plaats het ook evenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:05 schreef Chanel5 het volgende:
Sorry Fluiter zag je berichtje niet, maar Leandra heeft al antwoordt gegeven.
Die kans is altijd aanwezig, plus het kan ook zijn dat hij alleen komt kijken en heul niet meedoet met het programma. In dat geval is het niet aan Bram om te beslissen of hij binnen mag komen ja ofte nee, me dunkt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, tenzij er in de tussenliggende maanden van alles is uitgesproken en geregeld waar wij geen weet van hebben.
Nee da's waar en ik zou het ook wel leuk vinden Huub even te zien, maar ik acht de kans echt klein.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Die kans is altijd aanwezig, plus het kan ook zijn dat hij alleen komt kijken en heul niet meedoet met het programma. In dat geval is het niet aan Bram om te beslissen of hij binnen mag komen ja ofte nee, me dunkt.
Ik zou er niet vanuitgaan dat Bram het er mee eens is dat Huub binnenkomt, ongeacht of het nou alleen maar is om te kijken of om ook mee te doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Die kans is altijd aanwezig, plus het kan ook zijn dat hij alleen komt kijken en heul niet meedoet met het programma. In dat geval is het niet aan Bram om te beslissen of hij binnen mag komen ja ofte nee, me dunkt.
Zulks een dikke faal. Bij voorbaat. Omdat niemand me kan dwingen níet te kijken, zal ik streamenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:55 schreef Chanel5 het volgende:
Johan & Bram hebben voor mij onbekende gasten in petto. Als protest op de gangbare manier van werken waarbij alle vragen door de redactie zijn voorgekauwd en de grappen zijn uitgeschreven. Dode TV noem ik dat, kapot geregisseerd. Mijn kracht, ervaring en roots liggen in een ruime ervaring reality TV maken.
<...>
Aan mij de taak om hier TV uit te trekken. Hoe? Dat zie ik terplekke wel. Met de ene gast zal je kunnen gieren & brullen met een andere gast zal ik misschien wel bloedserieus kunnen praten over kanker. De show kenmerkt zich door flexibiliteit & diversiteit. Een brede range aan emoties zal voorbij komen. Ook voor een muzikaal intermezzo is gezorgd. We gaan koken etc. Palma zal er ook bij zijn. Hoe kan het ook anders in een media café!
<...>
Heb je een probleem met mij? Dat mag. Ik heb geen probleem met jou, dus ik adviseer je dan lekker wat anders op je pc te gaan doen dan streamen.
Vind je het een zooitje op de stream? Dat mag. Ga dan lekker een DVDtje kijken ofzo.
Niemand dwingt je te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Het lijkt me sterk dat content producerende partijen die ook gaan betalen voor de locatie geen zeggenschap krijgen over wie er wel en wie er niet aanwezig mogen zijn tijdens opnamedagen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:44 schreef Maanvis het volgende:
Hoe dan ook, Bram heeft geen flikker te vertellen bij SV. Hij bepaalt niet wie er binnen komt, net zoals wij bijv. niet kunnen bepalen dat Sly daar binnen komt.
Nee, ik weet niks.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee da's waar en ik zou het ook wel leuk vinden Huub even te zien, maar ik acht de kans echt klein.
Of weet jij meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |