Over de chat? Tegen Peter?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:05 schreef Jian het volgende:
Als het niet leuk is mogen we van Johan zeggen Fuck You, da's toch aardig van m
Weten de mods ook dat we dat mogen zeggen??quote:Op maandag 11 januari 2010 21:05 schreef Jian het volgende:
dat zeiden we eerder vanavond eigenlijk toch ook al een beetje.quote:
Toch niet op de chat,in het engels ?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:05 schreef Jian het volgende:
Ik denk dat het grapje meer iets weg had van: FOK you.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:05 schreef Jian het volgende:
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:58 schreef Gert het volgende:
Nee, er staat: "Jaap zal live te zien zijn blablabla... Het hoe en wat hoor je vanavond".
Wat krijg je: een totaal nietszeggend praatje van Johan.![]()
Maar hee, er is ook niet gezegd dat Jaap zélf een toelichting zou geven toch?
Ja, maar PietjeSV kan niet spellen, dus voor Fok You vlieg je er gewoon afquote:Op maandag 11 januari 2010 21:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat het grapje meer iets weg had van: FOK you.![]()
Ik heb de link naar het topic over FOK!-radio twee keer geplaatst in de COS, en remlof vanmiddag al in de SC.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:11 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Is wist niets van een radiointerview,
Zag Liesje in de chat en die vroeg wanneer begint het, toen na een kwartier
vroeg ze het weer, ook vernam ik vanmiddag op stream dat Peter zijn radioshow ging
doen en Peter N. tikte net twee keer op de chat, "Hoe Peter hoe beter".
al die regeltjes van welke woorden wel en niet mogen, las ook je mag geen ban meer zeggen echt nog ff en dan mag je alleen nog,** leuk die muziek, wat zien ze er weer prachtig uit vandaag, wat een gezellige boel is het op de stream, en wat werken ze hard**, zeggen.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:08 schreef Jian het volgende:
Nou ja, da's wel een probleem inderdaad en Neuk jou mag ook niet, want Neuk staat ook op de ban lijst
viel net toch wel mee?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
al die regeltjes van welke woorden wel en niet mogen, las ook je mag geen ban meer zeggen echt nog ff en dan mag je alleen nog,** leuk die muziek, wat zien ze er weer prachtig uit vandaag, wat een gezellige boel is het op de stream, en wat werken ze hard**, zeggen.
En weer het zelfde nummer wat ik al 4 keer dit uur voorbij heb horen komen, let op straks dat nummer van dat bakkie koffie
Ik zei al, ik heb het geluid effe uitgegooid want ik wordt echt, echt doodziek van die hoempapa muziek van zequote:Op maandag 11 januari 2010 21:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
al die regeltjes van welke woorden wel en niet mogen, las ook je mag geen ban meer zeggen echt nog ff en dan mag je alleen nog,** leuk die muziek, wat zien ze er weer prachtig uit vandaag, wat een gezellige boel is het op de stream, en wat werken ze hard**, zeggen.
En weer het zelfde nummer wat ik al 4 keer dit uur voorbij heb horen komen, let op straks dat nummer van dat bakkie koffie
Dan moet hij zeker niet op een chat gaan zitten modden en zeker niet deze chat.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:00 schreef tuinfluiter het volgende:
Hansie: Alsido spat het nou nooit eens in jouw hoofd uit elkaar?
Alsido: Nee hoor.
Hansie2010: Je houdt van stress.
Alsido: Ik vind het heerlijk.
Hansie2010: Ik niet, ik kan niet tegen stress, ik ben niet stressbestendig.
En ik had het over Clak zijn dinges en dat San kwammmm, kon allemaalquote:Op maandag 11 januari 2010 21:15 schreef gomi het volgende:
[..]
viel net toch wel mee?
we mochten ook gewoon klagen over peter enzo.
ja idd, ik ook nog.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En ik had het over Clak zijn dinges en dat San kwammmm, kon allemaal
Sorry, niet goed opgelet, zocht Ian_Nick om tekeningen te maken voor Johan.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:12 schreef Gert het volgende:
Ik heb de link naar het topic over FOK!-radio twee keer geplaatst in de COS,
en remlof vanmiddag al in de SC. Maar goed, je hebt niet veel gemist hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |