quote:Op maandag 11 januari 2010 19:15 schreef Toverheks het volgende:
Ik zeg *Vlemmix wordt onze nieuwe Minister-President* mag ie eindelijk bij Trix op de koffie .
quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 17:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter draait nu Krijg toch allemaal de klere!
De apres-ski-versie .![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:10 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhww dat zuige... jaja het is maandagavond...
Johan: Politiek is nu een heel belangrijk stukje. Wanneer ik deel wil nemen aan de verkiezing moetquote:Op maandag 11 januari 2010 19:12 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vraag me ook af of Johans "vrijwilligers" wel zo happy zijn met dat de Baas hun werk
gaat gebruiken voor een politieke loopbaan...
quote:Op maandag 11 januari 2010 14:20 schreef tuinfluiter het volgende:
Johan: Ik moet iemand hebben die heel goed kan tekenen, soort animatie.
Marian: Als ik een plaatje heb kan ik het wel proberen na te tekenen.
Johan: Nee dat is er niet, gewoon creatief denken, nou ik zal wel even iets proberen op te zoeken.
.
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu gaat het opeens weer over de programma-gids.
Na daar meer dan een week niet meer naar omgekeken te hebben besluit
Johan dat dat is waar het nu allemaal om draait
quote:Op maandag 11 januari 2010 14:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Rikkert heeft vandaag verstek laten gaan.
Meid toch.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan zie je hem hier ineens niet he.........
Nee Cc, dat kan helemaal niet, want jij wordt zijn persoonlijke assistente, zijn woordvoerster, zijn vraagbaak, zijn schouder om op uit te huilen, zijn assistente om zijn plannen te mogen uitvoeren.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:34 schreef Copycat het volgende:
Dan ga ik echt emigreren. Desnoods naar Dead End Park.
hihiquote:Op maandag 11 januari 2010 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan zie je hem hier ineens niet he.........
Ik stink er niet meer in hoor... Pietje heeft argusogenquote:
Maar daar gaat vanaf woensdag verandering in komenquote:Op maandag 11 januari 2010 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit is het ubertreurige beeld wat we alweer een tijdje voorgeschoteld krijgen.
Ojaquote:Op maandag 11 januari 2010 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar daar gaat vanaf woensdag verandering in komen
Ja Fluiter daar zijn ze naartoe. Nog 4 mensen in huis maar die schijnen van hun prive te willen genieten.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:33 schreef tuinfluiter het volgende:
Zijn Johan, Marian en Liesbeth naar de leukste beurs van Nederland waar modje Martin staat?
Ja precies die 4.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:37 schreef tuinfluiter het volgende:
Bedankt Chanel.
Vier mensen in het paleis, dat zijn dan Peter, zijn vriendin AaltSje, modje Hansie2010 en Alsido.
En na een halve minuut wordt de verbinding verbroken.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Johan Vlemmix nu op FOK!radio.
[FOK!radio] Terror Jaap gaat talkshow presenteren
vertaling: jaap heeft nog geen idee wat te doenquote:Op maandag 11 januari 2010 20:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jaap betracht geheimzinnigheid tot woensdag.
En nu wil ik wel graag weten wie er heeft toegezegd dat Jaap wél een interview zou geven vanavond.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jaap betracht geheimzinnigheid tot woensdag.
Niemand, dat staat ook nergens.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:51 schreef Gert het volgende:
[..]
En nu wil ik wel graag weten wie er heeft toegezegd dat Jaap wél een interview zou geven vanavond.
Kan er niets over terugvinden, weet niet wie dat schreef, waarschijnlijk dan iemand op de chat.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:51 schreef Gert het volgende:
En nu wil ik wel graag weten wie er heeft toegezegd dat Jaap wél een interview zou geven vanavond.
Nee, er staat: "Jaap zal live te zien zijn blablabla... Het hoe en wat hoor je vanavond".quote:Op maandag 11 januari 2010 20:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niemand, dat staat ook nergens.
Precies dat, ja.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:58 schreef Gert het volgende:
Nee, er staat: "Jaap zal live te zien zijn blablabla... Het hoe en wat hoor je vanavond".
Wat krijg je: een totaal nietszeggend praatje van Johan.![]()
Maar hee, er is ook niet gezegd dat Jaap zélf een toelichting zou geven toch?
Zo herken je de kwaliteitsmodsquote:Op maandag 11 januari 2010 21:00 schreef tuinfluiter het volgende:
Hansie: Alsido spat het nou nooit eens in jouw hoofd uit elkaar?
Alsido: Nee hoor.
Hansie2010: Je houdt van stress.
Alsido: Ik vind het heerlijk.
Hansie2010: Ik niet, ik kan niet tegen stress, ik ben niet stressbestendig.
Over de chat? Tegen Peter?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:05 schreef Jian het volgende:
Als het niet leuk is mogen we van Johan zeggen Fuck You, da's toch aardig van m
Weten de mods ook dat we dat mogen zeggen??quote:Op maandag 11 januari 2010 21:05 schreef Jian het volgende:
dat zeiden we eerder vanavond eigenlijk toch ook al een beetje.quote:
Toch niet op de chat,in het engels ?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:05 schreef Jian het volgende:
Ik denk dat het grapje meer iets weg had van: FOK you.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:05 schreef Jian het volgende:
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:58 schreef Gert het volgende:
Nee, er staat: "Jaap zal live te zien zijn blablabla... Het hoe en wat hoor je vanavond".
Wat krijg je: een totaal nietszeggend praatje van Johan.![]()
Maar hee, er is ook niet gezegd dat Jaap zélf een toelichting zou geven toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |