quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:15 schreef Toverheks het volgende:Ik zeg *Vlemmix wordt onze nieuwe Minister-President* mag ie eindelijk bij Trix op de koffie .
![]()
.
quote:
Cap van Disana.Stream :http://streams.servehttp.com/sv.aspwww.johanvlemmix.tv.
quote:
![]()
.
Vandaag en van de week. -Alsido was het weekeinde weg en is er weer, Liesbeth straalt.
-Het programma van Harry loco gaat " op water en brood" heten.
-Er word nu gewerkt aan de shower en stream tijden.
-Jaap komt elke woensdag een show geven , eerste keer zal niet perfect gaan. Als het maar leuk is.
-Vlemmix wil de politiek op de kaart zetten
-Liesbeth is niet zo goed met decors, ze doet een oproep: decorbouwers gezocht, meld je snel aan.
-Ze hebben het nu over een jamsessie. Met volkszangers .
-Via de site van Vlemmix mag je kijkersvragen stellen aan Jaap die woensdag een show heeft.
-Je kan ook live vragen stellen aan Jaap.
-Mogen nog niet zeggen welke gasten er bij Jaap komen , dat moet een verrassing blijven.
-Modje Hansie2010 was er , hij was al eerder werkzaam bij The Bunker Online.
-Er wordt over subsidiëring gesproken en nagedacht.
-Sly en Puty Nowlive komen binnenkort naar SV , Sly krijgt waarschijnlijk een eigen radioprogramma
er was gelijk een klik met Sly, voelde gewoon gelijk goed. Terwijl Johan nooit zo van de fora was.
.
quote:
Vorige topic:[SV COS # 22] Vlemmix wil de politiek op de kaart zetten.[SV COS #21] Geweldig beeldje dat de sfeer weergeeft![SV COS # 20] Alles voor de streamer..
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:12 schreef 5thencounter het volgende:Ik vraag me ook af of Johans "vrijwilligers" wel zo happy zijn met dat de Baas hun werk
gaat gebruiken voor een politieke loopbaan...
Johan: Politiek is nu een heel belangrijk stukje. Wanneer ik deel wil nemen aan de verkiezing moet
ik in elk geval 30 ondersteuningsverklaringen overleggen . Ondersteuningsverklaringen
zijn schriftelijke verklaringen van personen die deze partij ondersteunen, mensen die er echt
voor gaan want je doet het of niet.
.
quote:
Op maandag 11 januari 2010 14:20 schreef tuinfluiter het volgende:Johan: Ik moet iemand hebben die heel goed kan tekenen, soort animatie.
Marian: Als ik een plaatje heb kan ik het wel proberen na te tekenen.
Johan: Nee dat is er niet, gewoon creatief denken, nou ik zal wel even iets proberen op te zoeken.
.
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:07 schreef Scrutinizer het volgende:Nu gaat het opeens weer over de programma-gids.
Na daar meer dan een week niet meer naar omgekeken te hebben besluit
Johan dat dat is waar het nu allemaal om draait

.
[RLS] Filmpjeshoekje.[RLS] Who is who in Paleis Soestdijk II.
quote:
![]()
]