En na een halve minuut wordt de verbinding verbroken.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Johan Vlemmix nu op FOK!radio.
[FOK!radio] Terror Jaap gaat talkshow presenteren
vertaling: jaap heeft nog geen idee wat te doenquote:Op maandag 11 januari 2010 20:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jaap betracht geheimzinnigheid tot woensdag.
En nu wil ik wel graag weten wie er heeft toegezegd dat Jaap wél een interview zou geven vanavond.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jaap betracht geheimzinnigheid tot woensdag.
Niemand, dat staat ook nergens.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:51 schreef Gert het volgende:
[..]
En nu wil ik wel graag weten wie er heeft toegezegd dat Jaap wél een interview zou geven vanavond.
Kan er niets over terugvinden, weet niet wie dat schreef, waarschijnlijk dan iemand op de chat.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:51 schreef Gert het volgende:
En nu wil ik wel graag weten wie er heeft toegezegd dat Jaap wél een interview zou geven vanavond.
Nee, er staat: "Jaap zal live te zien zijn blablabla... Het hoe en wat hoor je vanavond".quote:Op maandag 11 januari 2010 20:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niemand, dat staat ook nergens.
Precies dat, ja.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:58 schreef Gert het volgende:
Nee, er staat: "Jaap zal live te zien zijn blablabla... Het hoe en wat hoor je vanavond".
Wat krijg je: een totaal nietszeggend praatje van Johan.![]()
Maar hee, er is ook niet gezegd dat Jaap zélf een toelichting zou geven toch?
Zo herken je de kwaliteitsmodsquote:Op maandag 11 januari 2010 21:00 schreef tuinfluiter het volgende:
Hansie: Alsido spat het nou nooit eens in jouw hoofd uit elkaar?
Alsido: Nee hoor.
Hansie2010: Je houdt van stress.
Alsido: Ik vind het heerlijk.
Hansie2010: Ik niet, ik kan niet tegen stress, ik ben niet stressbestendig.
Over de chat? Tegen Peter?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:05 schreef Jian het volgende:
Als het niet leuk is mogen we van Johan zeggen Fuck You, da's toch aardig van m
Weten de mods ook dat we dat mogen zeggen??quote:Op maandag 11 januari 2010 21:05 schreef Jian het volgende:
dat zeiden we eerder vanavond eigenlijk toch ook al een beetje.quote:
Toch niet op de chat,in het engels ?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:05 schreef Jian het volgende:
Ik denk dat het grapje meer iets weg had van: FOK you.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:05 schreef Jian het volgende:
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:58 schreef Gert het volgende:
Nee, er staat: "Jaap zal live te zien zijn blablabla... Het hoe en wat hoor je vanavond".
Wat krijg je: een totaal nietszeggend praatje van Johan.![]()
Maar hee, er is ook niet gezegd dat Jaap zélf een toelichting zou geven toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |