Dunno beeb, ik kom er eigenlijk nooit..quote:Op maandag 11 januari 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wordt er al gesloopt achter het station?
Goedquote:
Jij mag datquote:
Ach, dat doet hij wel vakerquote:
Mja, wel redelijk. Mijn kin is goed aan het genezen van dat akkefietje met sneeuw+fiets+bocht, vorig weekend, maar ik heb er wel een ontstoken ooglid bijgekregen, dat inmiddels ook goed aan het genezen is.quote:
Volgens mij ben jij echt zo lelijk op dit momentquote:Op maandag 11 januari 2010 20:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, wel redelijk. Mijn kin is goed aan het genezen van dat akkefietje met sneeuw+fiets+bocht, vorig weekend, maar ik heb er wel een ontstoken ooglid bijgekregen, dat inmiddels ook goed aan het genezen is.
Maar verder voel ik me eigenlijk wel prima, vol energie en zin om nieuwe dingen aan te pakken enzo.
Samen kijkenquote:
slopiequote:Op maandag 11 januari 2010 20:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, wel redelijk. Mijn kin is goed aan het genezen van dat akkefietje met sneeuw+fiets+bocht, vorig weekend, maar ik heb er wel een ontstoken ooglid bijgekregen, dat inmiddels ook goed aan het genezen is.
Maar verder voel ik me eigenlijk wel prima, vol energie en zin om nieuwe dingen aan te pakken enzo.
Goed plan. Eerst mag die smerige kutwinter wel even hard oprottenquote:
Eensquote:Op maandag 11 januari 2010 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed plan. Eerst mag die smerige kutwinter wel even hard oprotten
Oeh!quote:Op maandag 11 januari 2010 20:36 schreef Fha het volgende:
[..]
EensIk heb rokjes gekocht dus het is tijd. hophop
Ai, dat zal pijn hebben gedaanquote:Op maandag 11 januari 2010 20:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ietsquote:
Ahzo, gezelligquote:Op maandag 11 januari 2010 20:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Iets
elkaars nummer en msn en de belofte op toekomstige buurheid![]()
Geen fietsenhok nog?quote:Op maandag 11 januari 2010 20:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Iets
elkaars nummer en msn en de belofte op toekomstige buurheid![]()
alles op z'n tijd marcquote:
Wokjequote:
Ik ben allang blij dat jij niet hebt uitgeprobeerd of je tegen mij kon schuppenquote:
we fokken op verschillende tijdenquote:
En bedanktquote:Op maandag 11 januari 2010 20:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt zo lelijk op dit moment
Erg prettig was het niet, inddquote:
geef je licht dan?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat jij niet hebt uitgeprobeerd of je tegen mij kon schuppen.
Wel als ik aan het stopcontact likquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |