De traf af duwen bedoel je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:S :S :Squote:
frappant ja...quote:Op maandag 11 januari 2010 15:45 schreef Boldface het volgende:
Jezelf "DeWijze" noemen en dan tips nodig hebben om een lastige collega een hak te zetten....
Het is zijn alter ego, gun hem die 5 minutes of virtual glory.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:45 schreef Boldface het volgende:
Jezelf "DeWijze" noemen en dan tips nodig hebben om een lastige collega een hak te zetten....
ik moet wennen.quote:
picsquote:
:$quote:Op maandag 18 januari 2010 11:11 schreef Adames het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat dom [ afbeelding ] xD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt net een collega van mij omschreven. Precies hetzelfde.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:26 schreef DeWijze het volgende:
*blaast stoom af*
Ben ik nou echt de enige of heeft iedereen hier wel zo'n collega die je wel kunt schieten?
Die zichzelf alle mooie dingen toebedeeld en rest met de shit laat zitten... Ondertussen kan hij er niks van en verschuilt hij zich achter het ene na het andere smoesje....
Iemand tips? :$
quote:Op maandag 18 januari 2010 12:35 schreef Aivac het volgende:
[..]
Je hebt net een collega van mij omschreven. Precies hetzelfde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |