Nouja?! Wat zonde.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
wel %$%@ sta ik de oven te poetsen, flikkert de FADO lamp in de keuken zo uit het plafond
FADO:
[ afbeelding ]
Wish me luck met glas vegen in het donker
mwah, een nieuwe is gelukkig niet zo duur, maar het feit dat er een enorme glazen bol op 20 cm van je hoofd naar beneden stort doet je hart wel wat sneller kloppen.quote:
wtfquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
wel %$%@ sta ik de oven te poetsen, flikkert de FADO lamp in de keuken zo uit het plafond
FADO:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:20 schreef mmascha het volgende:
[..]
Ok! Dat maakt de keuze voor mij makkelijk.
Oke, dat was mijn eerste arme-studente-gedachte.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mwah, een nieuwe is gelukkig niet zo duur,
Ja, gelukkig is ie niet op je hoofd gevallen.quote:maar het feit dat er een enorme glazen bol op 20 cm van je hoofd naar beneden stort doet je hart wel wat sneller kloppen.
Sorry voor de offtopicheid trouwens
Wij hebben dat een keer gehad op vakantie in het hotel.. echt raar is zoiets..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
FADO:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mwah, een nieuwe is gelukkig niet zo duur, maar het feit dat er een enorme glazen bol op 20 cm van je hoofd naar beneden stort doet je hart wel wat sneller kloppen.
Sorry voor de offtopicheid trouwens
Ik heb hem ook, fijn lakje is dat.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:57 schreef Puckzzz het volgende:
CreamiliciousEr zit ook een hele fijne rode shimmer in.
[ afbeelding ]
Die is moooooi!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:57 schreef Puckzzz het volgende:
CreamiliciousEr zit ook een hele fijne rode shimmer in.
[ afbeelding ]
Bonder??quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:36 schreef Mirjam het volgende:
zo, lincoln park after dark suede was al flink afgesleten, volgende keer maar bonder eronder.
haastklus, dus ff snel CG thunderbird gelakt.
ORLY bonder, een sticky basecoat die ervoor zorgt dat je lak langer blijft zittenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Bonder??
Ik heb nu Opi Ink Suede op in 1x gelukt gelukkig
Oke tnx gelijk op het lijstje gezetquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ORLY bonder, een sticky basecoat die ervoor zorgt dat je lak langer blijft zitten
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:45 schreef bernies het volgende:
De Alice lakjes zaten vandaag bij de post! En de P2 lakjes zijn verzonden!
Ga straks even bijlezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |