Haha ja ZO erg is het.Ik heb gewoon een kwast uit een ander potje, wat er qua kleur een beetje op leek, gebruiktquote:Op maandag 11 januari 2010 22:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is het zo erg ja? Pff dat word knoeien
Ja die kwast is een drama. Vreslijk. Ik vind de opi kwast al erg, maar deze is volgens mij wel twee keer zo breed..quote:Op maandag 11 januari 2010 22:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is het zo erg ja? Pff dat word knoeien
De kwasten van OPI vind ik juist fijnquote:Op maandag 11 januari 2010 22:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja die kwast is een drama. Vreslijk. Ik vind de opi kwast al erg, maar deze is volgens mij wel twee keer zo breed..
Ik denk dat dit kwastje bedacht is door een man. Hij zat vast zelf te testen met een smal kwastje op zijn brede nagels maar dat werkte niet, dus hij dacht dat moet anders....en uiteraard zonder aan de smal genagelde dames te denken....mannen pfffffquote:Op maandag 11 januari 2010 22:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja die kwast is een drama. Vreslijk. Ik vind de opi kwast al erg, maar deze is volgens mij wel twee keer zo breed..
Oeh, mooi!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:57 schreef snkr-xxx het volgende:
Vergeet ik 'm weer hier te posten![]()
Dit is een mint kleurtje van Claire's , maar niet de Chanel dupe. Vond het eerst echt helemaal niks bij m'n huidskleur, maar het went![]()
[ afbeelding ]
Laat ik die nou net niet hebben.... kak..quote:Op maandag 11 januari 2010 22:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
U need ballz, honey! Een paar ballz erin, flink shaken en dan moet je lakje weer gereanimeerd zijn
quote:Op maandag 11 januari 2010 22:09 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik denk dat dit kwastje bedacht is door een man. Hij zat vast zelf te testen met een smal kwastje op zijn brede nagels maar dat werkte niet, dus hij dacht dat moet anders....en uiteraard zonder aan de smal genagelde dames te denken....mannen pfffff
Fietsenmaker schijnt ze te hebben (bron: Mirjamquote:Op maandag 11 januari 2010 22:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Laat ik die nou net niet hebben.... kak..
Hmmm...
Maar wel bedankt voor de tip, ik ga morgen op zoek naar ballz
Ik ben gewoon bij mijn broer langsgeweest...die had nog allerlei spullen van mijn (overleden)vader staan die hij gebruikte bij het klussen en laten daar nou ook kogellagerballetjes bijzittenquote:Op maandag 11 januari 2010 22:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Fietsenmaker schijnt ze te hebben (bron: Mirjam). Dan zouden ze het volgens mij ook bij de Halfords moeten hebben, maar zoek ajb niet bij Gamma/Karwei enzovoorts want die staan je aan te kijken alsof je gek geworden bent
quote:Op maandag 11 januari 2010 22:16 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit het potje van de claire's nagellak?
Die heb ik vandaag gekocht, mooie kleur!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:44 schreef snakelady het volgende:
Ik heb vandaag Spacy van P2 op.
Op de foto lijkt hij matter dan hij eigenlijk is.
[ afbeelding ]
Enne, is het hele normaal dat al je net nieuwe nagellak hebt je alweer meer wilt hebben?
Ga nu maar ff teruglezen.
Als ik dat wist!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja de ene schlecker heeft hem wel, de ander niet. Helaas dat de schlecker bij mijn oude woonplaats weg is want daar ben ik nu een paar dagen anders had ik even wat lakjes ingeslagen. Ik ga donderdag maar eens langs op kronenburg in Arnhem kijken of ze daar nog wel zijn, als goed is wel.
*hand naast scherm houdt... In het echt is de kleur toch anders, donkerder lijkt het wel. Wat een drama om te lakken vanavond, geen idee of het aan de lak lag of aan mij. Ben twee keer opnieuw begonnenquote:Op maandag 11 januari 2010 21:45 schreef Nieners het volgende:
Zoals beloofd een foto van mijn nagels!
CG Awaken, inclusief deuken in de nagel dus.
Ja als ik me het goed herinner hebben ze het ook in kronenburg ik weet het alleen niet zeker, so don't be mad als je voor niks gaatquote:Op maandag 11 januari 2010 22:32 schreef Nune het volgende:
[..]
Als ik dat wist!Ik zit daar op school, dus volgende week maandag maar even het winkelcentrum induiken.
Waarom werkt het niet?quote:Op maandag 11 januari 2010 23:05 schreef Bamba het volgende:
Nou Konad gaat het voor mij niet worden hoor...Het werkt bij mij voor geen meter![]()
Vorige week hadden ze 'm nog wel in Antwerpen. Ik ben daar dit weekend ook weer, als ze er nog zijn neem ik er wel 1 voor je mee!quote:Op maandag 11 januari 2010 23:15 schreef trovey het volgende:
Ik zoek nog steeds dat setje voor stempelen van Essence...5 x Kruidvat...5x niet te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |