abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76699130
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:05 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Is het zo erg ja? Pff dat word knoeien
Haha ja ZO erg is het.Ik heb gewoon een kwast uit een ander potje, wat er qua kleur een beetje op leek, gebruikt
pi_76699162
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:05 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Is het zo erg ja? Pff dat word knoeien
Ja die kwast is een drama. Vreslijk. Ik vind de opi kwast al erg, maar deze is volgens mij wel twee keer zo breed..
pi_76699244
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:07 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ja die kwast is een drama. Vreslijk. Ik vind de opi kwast al erg, maar deze is volgens mij wel twee keer zo breed..
De kwasten van OPI vind ik juist fijn Maar 2 keer zo groot word een beetje te We zullen zien, hebben ze wel een beetje leuke kleurtjes daar?
All good things are wild and free.
pi_76699299
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:07 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ik denk dat dit kwastje bedacht is door een man. Hij zat vast zelf te testen met een smal kwastje op zijn brede nagels maar dat werkte niet, dus hij dacht dat moet anders....en uiteraard zonder aan de smal genagelde dames te denken....mannen pfffff
pi_76699350
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:57 schreef snkr-xxx het volgende:
Vergeet ik 'm weer hier te posten

Dit is een mint kleurtje van Claire's , maar niet de Chanel dupe. Vond het eerst echt helemaal niks bij m'n huidskleur, maar het went

[ afbeelding ]
Oeh, mooi!

Ik ga van de week maar even naar Claire's, ik wil 'm ook, vind hem origineel
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  maandag 11 januari 2010 @ 22:12:23 #181
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_76699419
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:06 schreef Daph_ het volgende:

[..]

U need ballz, honey! Een paar ballz erin, flink shaken en dan moet je lakje weer gereanimeerd zijn
Laat ik die nou net niet hebben.... kak..
Hmmm...
Maar wel bedankt voor de tip, ik ga morgen op zoek naar ballz
Don't come closer, I might hurt you
pi_76699461
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:09 schreef bernies het volgende:

[..]

Ik denk dat dit kwastje bedacht is door een man. Hij zat vast zelf te testen met een smal kwastje op zijn brede nagels maar dat werkte niet, dus hij dacht dat moet anders....en uiteraard zonder aan de smal genagelde dames te denken....mannen pfffff

Ik kan niet omgaan met bredere kwastjes.. Daarom vind ik die van China Glaze bijvoorbeeld zo fijn. Daar kan ik ten minste mijn nagels mooi mee lakken! En ik heb toch echt geen smalle nagelbedden ofzo..

Ik duik mijn bed in btw! Hopelijk geen dekbedovertrekafdrukken (3x woordwaarde!) morgen op mijn Toxic Seduction.. It's so pretty!

Nighty ladies!
pi_76699524
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:12 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Laat ik die nou net niet hebben.... kak..
Hmmm...
Maar wel bedankt voor de tip, ik ga morgen op zoek naar ballz
Fietsenmaker schijnt ze te hebben (bron: Mirjam ). Dan zouden ze het volgens mij ook bij de Halfords moeten hebben, maar zoek ajb niet bij Gamma/Karwei enzovoorts want die staan je aan te kijken alsof je gek geworden bent
pi_76699667

Is dit het potje van de claire's nagellak?
pi_76699880
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:13 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Fietsenmaker schijnt ze te hebben (bron: Mirjam ). Dan zouden ze het volgens mij ook bij de Halfords moeten hebben, maar zoek ajb niet bij Gamma/Karwei enzovoorts want die staan je aan te kijken alsof je gek geworden bent
Ik ben gewoon bij mijn broer langsgeweest...die had nog allerlei spullen van mijn (overleden)vader staan die hij gebruikte bij het klussen en laten daar nou ook kogellagerballetjes bijzitten dus ik heb de potjes allemaal gevuld met een balletje
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_76700073
Snakelady, Nieners en Snkr - mooie kleuren weer!
pi_76700135
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:16 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]

Is dit het potje van de claire's nagellak?
pi_76700155
Mooie kleurtjes allemaal ^^/
pi_76700255
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:44 schreef snakelady het volgende:
Ik heb vandaag Spacy van P2 op.
Op de foto lijkt hij matter dan hij eigenlijk is.
[ afbeelding ]

Enne, is het hele normaal dat al je net nieuwe nagellak hebt je alweer meer wilt hebben?

Ga nu maar ff teruglezen.
Die heb ik vandaag gekocht, mooie kleur!

Het is idd heel normaal, nog erger dan met schoenen....
pi_76700430
Goedenavond iedereen!

Ten eerste voor iedereen die niet lekker in haar velletje zit een troostknuffel....
Leuke lakjes allemaal die P2's!!! Vind ze trouwens erg prettig lakken

Verder weer mooie nagels en kleuren gezien!

@SQ: Leuk die glitter

@myraela: Wat een mooie tips

@buzzwheedle: Mooi heh die nubars

@mmascha: Heerlijk rode zomernagels, mooi hoor

@Joysa: Netjes gedaan hoor die konad

@missj: Mooi. P2 wat een fijne lakjes

@snakelady: Mooie kleur en nagels

@nieners: Mooi die China Glaze, misschien groeit het deukje wel uit en blijft hij weg

@snkr: Vind het toch wel heel mooi

gedaan allemaal weer
pi_76700608
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:14 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ja de ene schlecker heeft hem wel, de ander niet. Helaas dat de schlecker bij mijn oude woonplaats weg is want daar ben ik nu een paar dagen anders had ik even wat lakjes ingeslagen. Ik ga donderdag maar eens langs op kronenburg in Arnhem kijken of ze daar nog wel zijn, als goed is wel.
Als ik dat wist! Ik zit daar op school, dus volgende week maandag maar even het winkelcentrum induiken.
  Licht Ontvlambaar maandag 11 januari 2010 @ 22:40:48 #192
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_76701027
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:45 schreef Nieners het volgende:
Zoals beloofd een foto van mijn nagels!

CG Awaken, inclusief deuken in de nagel dus .
*hand naast scherm houdt... In het echt is de kleur toch anders, donkerder lijkt het wel. Wat een drama om te lakken vanavond, geen idee of het aan de lak lag of aan mij. Ben twee keer opnieuw begonnen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_76701205
Ik duik toch maar m'n bed in. Slaap de laatste paar weken heel slecht, dus nu maar weer een poging wagen haha. Truste dames!
pi_76701275
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:32 schreef Nune het volgende:

[..]

Als ik dat wist! Ik zit daar op school, dus volgende week maandag maar even het winkelcentrum induiken.
Ja als ik me het goed herinner hebben ze het ook in kronenburg ik weet het alleen niet zeker, so don't be mad als je voor niks gaat Ik ga deze week zelf ook even kijken, je moet maar net geluk hebben de ene geeft hem wel de ander niet.
  maandag 11 januari 2010 @ 22:49:46 #195
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_76701544
Lekker beetje ziten swatchen (4 maar hoor! ) maar wat lakt die Creamilicious lekkerrrrrrrr!! Chocola voor je nageltjes
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  maandag 11 januari 2010 @ 22:59:35 #196
127100 Krupelhintsje
Tsjin sinleas geweld!
pi_76702096
Vandaag een beetje teveel mooie nailart voorbeelden gezien.... Heb nu 21 favo's...
*** The Truth Is Out There ***
pi_76702361
Nou Konad gaat het voor mij niet worden hoor...Het werkt bij mij voor geen meter
And so the lion fell in love with the lamb
pi_76702776
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:05 schreef Bamba het volgende:
Nou Konad gaat het voor mij niet worden hoor...Het werkt bij mij voor geen meter
Waarom werkt het niet?
pi_76702917
Ik zoek nog steeds dat setje voor stempelen van Essence...5 x Kruidvat...5x niet te krijgen
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_76703005
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:15 schreef trovey het volgende:
Ik zoek nog steeds dat setje voor stempelen van Essence...5 x Kruidvat...5x niet te krijgen
Vorige week hadden ze 'm nog wel in Antwerpen. Ik ben daar dit weekend ook weer, als ze er nog zijn neem ik er wel 1 voor je mee!
And so the lion fell in love with the lamb
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')