Mooi he, die had ik van de week ook opquote:Op maandag 11 januari 2010 21:44 schreef snakelady het volgende:
Ik heb vandaag Spacy van P2 op.
Op de foto lijkt hij matter dan hij eigenlijk is.
[ afbeelding ]
Enne, is het hele normaal dat al je net nieuwe nagellak hebt je alweer meer wilt hebben?
Ga nu maar ff teruglezen.
Die is echt super leuk! Hoe duur was ie als ik vragen mag?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:57 schreef snkr-xxx het volgende:
Vergeet ik 'm weer hier te posten![]()
Dit is een mint kleurtje van Claire's , maar niet de Chanel dupe. Vond het eerst echt helemaal niks bij m'n huidskleur, maar het went![]()
[ afbeelding ]
Ja mint kleuren wennen, ik dacht eers ook dat ik tandpasta op mijn nagels had, maar meer en meer denk ik, wow, tenminste anders dan de rest!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:57 schreef snkr-xxx het volgende:
Dit is een mint kleurtje van Claire's , maar niet de Chanel dupe. Vond het eerst echt helemaal niks bij m'n huidskleur, maar het went![]()
[ afbeelding ]
3,95 dacht ik! Kan je niet zeggen hoe ie heet want er staat geen naam opquote:Op maandag 11 januari 2010 21:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die is echt super leuk! Hoe duur was ie als ik vragen mag?
Haha daar heeft het wel een beetje van weg jaquote:Op maandag 11 januari 2010 21:59 schreef bernies het volgende:
[..]
Ja mint kleuren wennen, ik dacht eers ook dat ik tandpasta op mijn nagels had, maar meer en meer denk ik, wow, tenminste anders dan de rest!
Van die kwast hoorde ik al ja! Ik ben benieuwdquote:Op maandag 11 januari 2010 22:00 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
3,95 dacht ik! Kan je niet zeggen hoe ie heet want er staat geen naam op.
Het is een vrij lang flesje, zwarte dop. Met een belachelijke kwast. Die kan je niet missen![]()
Ik heb die kwast dan ook niet gebruikt bij 't lakken
Die kwast iddquote:Op maandag 11 januari 2010 22:00 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
3,95 dacht ik! Kan je niet zeggen hoe ie heet want er staat geen naam op.
Het is een vrij lang flesje, zwarte dop. Met een belachelijke kwast. Die kan je niet missen![]()
Ik heb die kwast dan ook niet gebruikt bij 't lakken
Mooi!! Is dat nou trouwens wat.. dat kwastje??quote:Op maandag 11 januari 2010 21:57 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 januari 2010 22:02 schreef bernies het volgende:
Budget tip: de handcreme van de Albert Heijn eigen merk (blauw met witte tube) is echt heel erg fijn, en deze week 2 halen 1 betalen 2,30 voor twee!
[/einde budget tip ]
Is het zo erg ja? Pff dat word knoeienquote:Op maandag 11 januari 2010 22:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die kwast iddToen ik 'm probeerde had ik maar één keer nodig om mijn hele duimnagel te bedekken - plus mijn complete vingertop
U need ballz, honey! Een paar ballz erin, flink shaken en dan moet je lakje weer gereanimeerd zijnquote:Op maandag 11 januari 2010 22:05 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en nog een nagellak-verdun-vraag... als je lak echt mega-ingedroogd is... helpt het dan om het flesje met verdunner er in te laten staan een nachtje?? Nu blijft het laagje verdunner er gewoon op liggen namelijk... Of is ie dan echt overleden, het potje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |