Nog wat van gehoord?quote:
Nee.quote:
Crapquote:
Ja ik heb hem naar jou vernoemdquote:
Denk dat het haar ff teveel werd. Hoop dat ze morgen online is.quote:
Wat een romantiekquote:
Ik ookquote:Op maandag 11 januari 2010 00:26 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Denk dat het haar ff teveel werd. Hoop dat ze morgen online is.
Hihi jaquote:
JUAHquote:
ZEGquote:Op maandag 11 januari 2010 00:25 schreef Sjoegerd het volgende:
De dag waarop Paul een permban krijgt is de nieuwe nationale feestdag
Pics hier posten plz.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:24 schreef Brainfish het volgende:
Keiharde seks gaan jullie hebben me jong.
De poes die ik heb heeft lang haarquote:Op maandag 11 januari 2010 00:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom heeft je poesje opeens kort haar
Verkeerde poesquote:Op maandag 11 januari 2010 00:28 schreef Pixie. het volgende:
[..]
De poes die ik heb heeft lang haar![]()
en oren en een staart
Die komt waarschijnlijk nooit meer terug op fok door dat gekloot.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:29 schreef -SG- het volgende:
Waar is die whity eigenlijk? Jammer dat die mensen altijd maar eendagsvliegen zijn
Ja net 15mins mee klaar hahaquote:Op maandag 11 januari 2010 00:29 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja tuurlijk
Toch nog af kunnen kijken die film
Bierquote:
Ik verwacht op z'n minst een hele foto reportage.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:29 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Die komt waarschijnlijk nooit meer terug op fok door dat gekloot.
* SuperrrTuxxx jat bier van MaddoxXquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
quote:Op maandag 11 januari 2010 00:31 schreef Pixie. het volgende:
Eigenlijk.....inb4 orgieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's fun to lose.
And to pretend.
Same here, dan loop je meteen achterquote:Op maandag 11 januari 2010 00:31 schreef MaddoxX het volgende:
Ik merk dak tussendoor maar ens niet m'n post moet gaan edittenen gewoon nieuwe posts moet doen
Ik ben heteroquote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 00:31 schreef Pixie. het volgende:
Eigenlijk.....MIJN LIEFFDE. WAT DOE JESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Genoegquote:Op maandag 11 januari 2010 00:31 schreef Darkestrah het volgende:
Hoeveel vrouwen heeft Paul hier nu al virtueel versleten?
Maar maarquote:
Waarom ?quote:
Maarquote:
hihiquote:
Colaquote:
Bier is Lekkerzquote:
* MaddoxX jat deze terug!quote:Op maandag 11 januari 2010 00:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
* SuperrrTuxxx jat bier van MaddoxX
Omdat je filters verstopt zitten, je vettig aanvoelt en ruikt naar aangebrande toelie?quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 00:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Omdat je filters verstopt zitten, je vettig aanvoelt en ruikt naar aangebrande toelie?
Dan moet ik m'n bed uitquote:Op maandag 11 januari 2010 00:35 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Als je ook alcohol gaat drinken gaan we even snel
Lekker knus al onder de dekensquote:
Ik ook niet, of eigenlijk wel. 10 uur denk ikquote:Op maandag 11 januari 2010 00:37 schreef MaddoxX het volgende:
Men mag wel meer vinden. Zo vind ik wel ens geld op straat
[..]
Lekker knus al onder de dekensZou ik ook eigenlijk moeten doen.. maar hoeft niet
Hoef morgen gelukkig niet vroeg op
Ik hoef nietsquote:Op maandag 11 januari 2010 00:39 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik ook niet, of eigenlijk wel. 10 uur denk ik
Valt mee.. Kan je om 3u gaan slapen xD. Heb je 6u slaap als je weer om 9u opstaatquote:Op maandag 11 januari 2010 00:39 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik ook niet, of eigenlijk wel. 10 uur denk ik
Ik ga niet om 9u opstaan, ben jij gek.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:40 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Valt mee.. Kan je om 3u gaan slapen xD. Heb je 6u slaap als je weer om 9u opstaat
quote:Op maandag 11 januari 2010 00:40 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Mag ik dan het bruidsmeisje zijn
Ja maar naturlichquote:Op maandag 11 januari 2010 00:40 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Mag ik dan het bruidsmeisje zijn
Jeej onze jurken matchen het roze.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:41 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ja maar naturlich![]()
Dan is dit jou jurk![]()
[ afbeelding ]
Uitslapen is chillquote:Op maandag 11 januari 2010 00:40 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik ga niet om 9u opstaan, ben jij gek.Als ik kan uitslapen....
Omdat ik een baas ben!quote:
Ja dat hoort zoquote:Op maandag 11 januari 2010 00:41 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Jeej onze jurken matchen het roze.
Erg héquote:
Ik ben ook vaak uit de kom hoor.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:43 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
ach jij zwemt toch alleen maar in een kom rond
Ik vermoed van niet! Als jij opstaat draai ik me nog 30x om!quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 00:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet! Als jij opstaat draai ik me nog 30x om!
Rijden die uberhaubt nog op tijd dan?quote:Op maandag 11 januari 2010 00:45 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn trein morgen helemaal niet rijd
Dat sowieso nietquote:Op maandag 11 januari 2010 00:46 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Rijden die uberhaubt nog op tijd dan?
Ik moet morgen m'n dag met iets gaan vullen.. maar weet nog niet met watquote:Op maandag 11 januari 2010 00:47 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Dat sowieso nietMaar als die helemaal niet meer rijd kan ik thuis blijven
Ruilen?quote:Op maandag 11 januari 2010 00:49 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Ik moet morgen m'n dag met iets gaan vullen.. maar weet nog niet met wat
half 1 tot 4 schoolquote:Op maandag 11 januari 2010 00:52 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Mwoa misschienHoe ziet jouw dag eruit ?
Zo erg kan dat niet zijn ... ? Wat maakt het zo vervelendquote:
Jawelquote:Op maandag 11 januari 2010 00:55 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Zo erg kan dat niet zijn ... ? Wat maakt het zo vervelendJe zit tenminste niet in de kou
Rollenspel?quote:Op maandag 11 januari 2010 00:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
JawelIk heb eerst een rollengesprek
en daarna drie uur plattegronden tekenen, woohoo.
dan hoop ik voor je dat je trein niet over het spoor rolt morgenquote:Op maandag 11 januari 2010 00:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
JawelIk heb eerst een rollengesprek
en daarna drie uur plattegronden tekenen, woohoo.
Ik moet van Leiden naar Amsterdam.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:57 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
dan hoop ik voor je dat je trein niet over het spoor rolt morgen![]()
Maar hmmm... : NS rijdt hele nacht voor sneeuwvrije wissels
Kweet niet waar je je in Nederland bevind.. maar NS kennende doen ze niks en zijn er alsnog problemen
Hey, als jij graag leerling/leraar-rollenspellen speelt moet je dat zelf weten! Maar hou het alsjeblieft voor je!quote:
Zolang je het maar veilig doet meiske!quote:Op maandag 11 januari 2010 01:00 schreef pumpkinsoup het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik moet met een meisje uit een andere klas, klant en verkoper spelen in een keukenwinkel.
quote:Op maandag 11 januari 2010 01:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zolang je het maar veilig doet meiske!
kokenquote:Op maandag 11 januari 2010 01:04 schreef MaddoxX het volgende:
In de keuken kan je ..
ach laat ook maarflauw
daar staat tevens mijn bier in de koelkastquote:
Een van de dingen waarvoor een vrouw geschapen is!quote:
luilakquote:Op maandag 11 januari 2010 01:05 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
daar staat tevens mijn bier in de koelkastkheb geen zin om nog ns naar onder te lopen :/
Ik kan niet kokenquote:Op maandag 11 januari 2010 01:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een van de dingen waarvoor een vrouw geschapen is!
quote:
Maar, ik, euh, ik kan wel bananenpannekoeken maken.quote:Op maandag 11 januari 2010 01:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
![]()
En je valt ook al niet meer onder de garantie!
Wanneer ga er eentje per post opsturenquote:Op maandag 11 januari 2010 01:10 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Maar, ik, euh, ik kan wel bananenpannekoeken maken.
Jeejquote:Op maandag 11 januari 2010 01:10 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Maar, ik, euh, ik kan wel bananenpannekoeken maken.
Nou dan niet hoorquote:Op maandag 11 januari 2010 01:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jeej![]()
Een vrouw die een banaan kan pellen! Dat kan een bonobo-aap ook!
Welke gave heeft de Heer je dan geschonken?quote:
Nietsquote:Op maandag 11 januari 2010 01:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Welke gave heeft de Heer je dan geschonken?
Je bent echt luiquote:Op maandag 11 januari 2010 01:14 schreef MaddoxX het volgende:
Ik heb vandaag trouwens soep gemaakt! Uit blik
Valt meequote:
Je schijnt een bepaalde charme te hebben zie ik. Met name op ene MaddoxX. Work your magic!quote:
Ja, nou en. Dat verdien ik gewoonquote:Op maandag 11 januari 2010 01:18 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Valt meeJij bent eigenlijk ook lui
Je wilt uitslapen en niet naar school morge
Ik ga nu slapen. Trustenquote:Op maandag 11 januari 2010 01:23 schreef MaddoxX het volgende:
Ik vraag me alleen nog zo'n beetje af wat ik nog wakker doe
Als ik in bed ga liggen val ik niet in slaap.. dat probleem had ik dus gister. Zit je beetje tot 4-5u wakker te zijnVervolgens belt iemand je en vraagt of je in de stad bent
SC Topic xD
Bòòh die is grof zeg.quote:Op maandag 11 januari 2010 01:20 schreef Ben. het volgende:
Leuk, verkering hebben met een hoop stront.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |