Ruilen?quote:Op maandag 11 januari 2010 00:49 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Ik moet morgen m'n dag met iets gaan vullen.. maar weet nog niet met wat
half 1 tot 4 schoolquote:Op maandag 11 januari 2010 00:52 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Mwoa misschienHoe ziet jouw dag eruit ?
Zo erg kan dat niet zijn ... ? Wat maakt het zo vervelendquote:
Jawelquote:Op maandag 11 januari 2010 00:55 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Zo erg kan dat niet zijn ... ? Wat maakt het zo vervelendJe zit tenminste niet in de kou
Rollenspel?quote:Op maandag 11 januari 2010 00:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
JawelIk heb eerst een rollengesprek
en daarna drie uur plattegronden tekenen, woohoo.
dan hoop ik voor je dat je trein niet over het spoor rolt morgenquote:Op maandag 11 januari 2010 00:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
JawelIk heb eerst een rollengesprek
en daarna drie uur plattegronden tekenen, woohoo.
Ik moet van Leiden naar Amsterdam.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:57 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
dan hoop ik voor je dat je trein niet over het spoor rolt morgen![]()
Maar hmmm... : NS rijdt hele nacht voor sneeuwvrije wissels
Kweet niet waar je je in Nederland bevind.. maar NS kennende doen ze niks en zijn er alsnog problemen
Hey, als jij graag leerling/leraar-rollenspellen speelt moet je dat zelf weten! Maar hou het alsjeblieft voor je!quote:
Zolang je het maar veilig doet meiske!quote:Op maandag 11 januari 2010 01:00 schreef pumpkinsoup het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik moet met een meisje uit een andere klas, klant en verkoper spelen in een keukenwinkel.
quote:Op maandag 11 januari 2010 01:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zolang je het maar veilig doet meiske!
kokenquote:Op maandag 11 januari 2010 01:04 schreef MaddoxX het volgende:
In de keuken kan je ..
ach laat ook maarflauw
daar staat tevens mijn bier in de koelkastquote:
Een van de dingen waarvoor een vrouw geschapen is!quote:
luilakquote:Op maandag 11 januari 2010 01:05 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
daar staat tevens mijn bier in de koelkastkheb geen zin om nog ns naar onder te lopen :/
Ik kan niet kokenquote:Op maandag 11 januari 2010 01:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een van de dingen waarvoor een vrouw geschapen is!
quote:
Maar, ik, euh, ik kan wel bananenpannekoeken maken.quote:Op maandag 11 januari 2010 01:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
![]()
En je valt ook al niet meer onder de garantie!
Wanneer ga er eentje per post opsturenquote:Op maandag 11 januari 2010 01:10 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Maar, ik, euh, ik kan wel bananenpannekoeken maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |