Jawelquote:Op maandag 11 januari 2010 00:55 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Zo erg kan dat niet zijn ... ? Wat maakt het zo vervelendJe zit tenminste niet in de kou
Rollenspel?quote:Op maandag 11 januari 2010 00:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
JawelIk heb eerst een rollengesprek
en daarna drie uur plattegronden tekenen, woohoo.
dan hoop ik voor je dat je trein niet over het spoor rolt morgenquote:Op maandag 11 januari 2010 00:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
JawelIk heb eerst een rollengesprek
en daarna drie uur plattegronden tekenen, woohoo.
Ik moet van Leiden naar Amsterdam.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:57 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
dan hoop ik voor je dat je trein niet over het spoor rolt morgen![]()
Maar hmmm... : NS rijdt hele nacht voor sneeuwvrije wissels
Kweet niet waar je je in Nederland bevind.. maar NS kennende doen ze niks en zijn er alsnog problemen
Hey, als jij graag leerling/leraar-rollenspellen speelt moet je dat zelf weten! Maar hou het alsjeblieft voor je!quote:
Zolang je het maar veilig doet meiske!quote:Op maandag 11 januari 2010 01:00 schreef pumpkinsoup het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik moet met een meisje uit een andere klas, klant en verkoper spelen in een keukenwinkel.
quote:Op maandag 11 januari 2010 01:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zolang je het maar veilig doet meiske!
kokenquote:Op maandag 11 januari 2010 01:04 schreef MaddoxX het volgende:
In de keuken kan je ..
ach laat ook maarflauw
daar staat tevens mijn bier in de koelkastquote:
Een van de dingen waarvoor een vrouw geschapen is!quote:
luilakquote:Op maandag 11 januari 2010 01:05 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
daar staat tevens mijn bier in de koelkastkheb geen zin om nog ns naar onder te lopen :/
Ik kan niet kokenquote:Op maandag 11 januari 2010 01:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een van de dingen waarvoor een vrouw geschapen is!
quote:
Maar, ik, euh, ik kan wel bananenpannekoeken maken.quote:Op maandag 11 januari 2010 01:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
![]()
En je valt ook al niet meer onder de garantie!
Wanneer ga er eentje per post opsturenquote:Op maandag 11 januari 2010 01:10 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Maar, ik, euh, ik kan wel bananenpannekoeken maken.
Jeejquote:Op maandag 11 januari 2010 01:10 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Maar, ik, euh, ik kan wel bananenpannekoeken maken.
Nou dan niet hoorquote:Op maandag 11 januari 2010 01:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jeej![]()
Een vrouw die een banaan kan pellen! Dat kan een bonobo-aap ook!
Welke gave heeft de Heer je dan geschonken?quote:
Nietsquote:Op maandag 11 januari 2010 01:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Welke gave heeft de Heer je dan geschonken?
Je bent echt luiquote:Op maandag 11 januari 2010 01:14 schreef MaddoxX het volgende:
Ik heb vandaag trouwens soep gemaakt! Uit blik
Valt meequote:
Je schijnt een bepaalde charme te hebben zie ik. Met name op ene MaddoxX. Work your magic!quote:
Ja, nou en. Dat verdien ik gewoonquote:Op maandag 11 januari 2010 01:18 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Valt meeJij bent eigenlijk ook lui
Je wilt uitslapen en niet naar school morge
Ik ga nu slapen. Trustenquote:Op maandag 11 januari 2010 01:23 schreef MaddoxX het volgende:
Ik vraag me alleen nog zo'n beetje af wat ik nog wakker doe
Als ik in bed ga liggen val ik niet in slaap.. dat probleem had ik dus gister. Zit je beetje tot 4-5u wakker te zijnVervolgens belt iemand je en vraagt of je in de stad bent
SC Topic xD
Bòòh die is grof zeg.quote:Op maandag 11 januari 2010 01:20 schreef Ben. het volgende:
Leuk, verkering hebben met een hoop stront.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |