Volgende keer naar huis gaan op het moment dat zoiets gebeurdquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:43 schreef robuust89 het volgende:
een asociale hoeveelheid sociale faal.
gister vierde een maat van me zijn verjaardag. leuk! dacht ik.
ik heb zowiezo altijd een onveilig gevoel, spanning, als ik ergens ben waar ik nog nooit eerder geweest ben (tenminste, dat is wel een factor dat helpt) dus ik dacht, ik zit hier lekker, na een paar biertjes en een uur later moet het goedkomen
![]()
toen kwam die meid binnen waar ik t over had (is t zusje van de chick van de jarige job, vandaar)nou, goed toch, zul je denken. is het ook, want die was toch even ondersteboven van mijn aanwezigheid (gewoon niet meer uit je woorden kunnen komen, whehe
) ging ook gelijk naast me zitten, leuk!
die neemt ook dr beste vriendin mee
opzich is die vriendin wel aardig, maar die 2 kunnen gewoon non-stop lullen, en ho maar als je denkt dat je ertussenkomt...heb dus eigenlijk niet met die meid gepraaten ook nog, die "zenuwen" bleven maar gaan! kreeg dus niks uit me strot
meid ging ergens anders zitten, en die vriendin bezit de bijzondere gaven dat ze simpelweg onderwerpen uit haar hoge hoed tovert alsof het niks is!![]()
daar heb ik dus wel leuk slap mee kunnen lullen, totdat..
me batterij op was![]()
GODDAMMIT! zacht uitgedrukt naar en niet handig. dus, ik "vlucht" naar buiten, een sigaartje roken(een paar andere goeie gasten roken ook wel eens een sigaartje, dus das fijn
)
efin, ik weer binnen, maar ik was gewoon op! ik zat n beetje apatisch op de bank, met moeite kon ik nog luisteren naar de andere mensen.
dus ik dacht, robuust laat je niet kennen! be sharp, be funny! dus, ik luister naar die 2 kwebbeltantes, en zie mijn kans schoon om een leuke opmerking te plaatsen, om zo een beetje aanspraak te hebben.
poep. t komt halfbakken druit, ze verstaan het niet, ik probeer de boel nog te redden, maarja rolleyes, and another akward moment
herhaal x2, want als je doorzet, kan kom je er wel![]()
of je maakt natuurlijk een opmerking die nou niet bepaald aardig is, maar niet zo bedoeld is![]()
yes, ik ben een eikel.
"he, niet in slaap vallen he!"
nee, ik ben er nog...
robuust maakt zijn uren vol, en de grietjes besluiten om er vandoor te gaan. niet erg. kun je me dan wel gedag zeggen? vind ik opzich wel aardigo nee, dat gaat niet, want ik ben een hork
![]()
nietus! ik gedraag me alleen zo![]()
![]()
mag ik weg? denk ik bij mezelf
was het verstandiger geweest om niet te gaan?
volgens mij heeft het ermee te maken dat ik de hele week me al een "zombie" voel, en dit was dan de druppel. kijk, ik vind het juist leuk om onder de mensen te zijn, echt! maarja.
daar voel ik me best wel kut over, alleen, kan ik er uberhaupt iets aan doen, behalve alleen te denken aan de leuke dingen van de avond?
nou..ik heb dus een kater door te weinig slaap, voel me belabberd, moe,hoofdpijn en soms beetje misselijk. Dat is dus mijn kater door te weinig slaap..heb ook maar 4 uurtjes ofzo geslapen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:17 schreef tijnbrein het volgende:
@ francis998
Een kater door te weinig slapen. Dat ken ik niet. Wel dat ik erg moe ben als ik weinig slaap. En sneller dronken ben als ik ga drinken.![]()
Leuk als je moeder zulke dingen ontkend.
Succes met die onderzoeken en diagnose enzo.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:25 schreef francis998 het volgende:
[..]
nou..ik heb dus een kater door te weinig slaap, voel me belabberd, moe,hoofdpijn en soms beetje misselijk. Dat is dus mijn kater door te weinig slaap..heb ook maar 4 uurtjes ofzo geslapen.
En tja..mijn moeder ontkend het..ik denk ook doordat ze er te weinig over weet..en ook doordat ze het liever niet heeft.
Maar ik heb zoiets van ik sluit het niet uit..ik wacht de diagnose af..en mede doordat ik hier veel herkenning vind..heb ik zoiets van het is een reele optie.
En ik doe stiekem alsof ik wel autisme heb, dan kan de uitslag alleen meevallen.
Sowieso weet ik niet eens zeker of die test wel tot een diagnose gaat leiden, omdat de psych zegt dat de test is om mijn intelligentie en sterke en zwakke kanten te meten.
Daar word ik tot nu toe niet veel wijzer van.
EN vanaaf pizza eten..ma is grieperig..ik kan niet koken..dus ff pizaa in de over schuiven en klaar..Ruim een jaar geen pizza op
Ik wil wel even zeggen als reactie hierop, tegen mede autisten/asperger, maar ook adhders, hulp zoeken is niet iets verkeerds.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga toch even op je reageren...
Ik volg dit topic een beetje, omdat ik in mn studie te maken krijg met autistische kinderen, en ik een (licht)-autistische jongen begeleid, daarom vind ik het interessant om te lezen wat jullie meemaken en ervaren.
Mensen die het woord autist gebruiken als een scheldwoord die weten niet waar ze het over hebben (geldt trouwens ook voor het gebruiken van mongool als scheldwoord)
Ik lees vooral dat jullie het helemaal niet makkelijk hebben, en ik weet niet zo goed wat ik daarop moet zeggen, maar ik wil even laten weten dat er echt wel mensen zijn die begrip hebben voor jullie en de problemen waar jullie tegenaan lopen...
en sterkte voor jullie allemaal!!!!
Ik neem later geen vriezer. Is niet nodig.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Succes met die onderzoeken en diagnose enzo.![]()
Sinds ik op mijzelf woon heb ik geen pizza meer gegeten. Geen oven.
idd, als je hulp nodig hebt moet je die gewoon zoeken. Daarvoor bestaat hulp als ik me niet vergisquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:45 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik wil wel even zeggen als reactie hierop, tegen mede autisten/asperger, maar ook adhders, hulp zoeken is niet iets verkeerds.
Het kan wel even duren voordat je een persoon vind die de hulp bied die je nodig hebt maarja.
Als jij hem dan netjes in mijn keuken komt inbouwen graag kan je meteen mijn boiler verplaatsen.quote:
Niet zoveel eisend.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij hem dan netjes in mijn keuken komt inbouwen graag kan je meteen mijn boiler verplaatsen.
of een mini oventje, zoals eentje die wij hebben..net als een magnetron..alleen iets kleiner..super handig zon oventjequote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niet zoveel eisend.![]()
Gewoon een losse kopen.Werk net zo goed.
Dat snap ik ook wel. Maar dat past niet in mijn keuken. Anders had ik al lang gedaan.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niet zoveel eisend.![]()
Gewoon een losse kopen.Werk net zo goed.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:06 schreef francis998 het volgende:
[..]
of een mini oventje, zoals eentje die wij hebben..net als een magnetron..alleen iets kleiner..super handig zon oventje
Is er geen plaats voor een oventje op je slaapkamer?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel. Maar dat past niet in mijn keuken. Anders had ik al lang gedaan.
Een collega had ook een goed idee om pizza te pakken in hapjespan dus dat ga ik zeker een keer proberen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:06 schreef francis998 het volgende:
[..]
of een mini oventje, zoals eentje die wij hebben..net als een magnetron..alleen iets kleiner..super handig zon oventje
Misschien in mijn woonkamerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Is er geen plaats voor een oventje op je slaapkamer?
WC?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien in mijn woonkamerOf in de badkamer
Die zit in de badkamerquote:
Dan kan het oventje er ook bij.quote:
Hahaha.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dan kan het oventje er ook bij.
Denken in mogelijkheden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |